Gå til innhold

Menn og kukbilder...til dere menn som gjør og har gjort det.


GrønnNellik68

Anbefalte innlegg

Hva ønsker dere å oppnå med det?

Hva gir det deg å vise frem det mest private du har til ukjente damer? 
 

Tenner du på å gjøre det?

Hvordan innbiller du deg at damer skal reagere?

Hvorfor er d enklere å sende kuk bilde enn bilder av hvordan du ser ut i hverdagen??

Er bare nyskjerrig på tankegangen til menn som gjør det, tenker de likt eller er det ulike grunner bak?

Endret av Bente1234
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg. Det står i bibelen, og akkurat når det gjelder kukbilder tror jeg mange menn oppfører seg etter skriften. 

Altså, ikke det at de ønsker seg kukbilder tilbake, men den kvinnelige ekvivalenten selvsagt. 

Det at menn og kvinner tenker ulikt akkurat her, tenker de kanskje ikke så mye på. Vi menn er enkle sånn sett. Håper dette var godt nok svar 😊

Anonymkode: 2e9ba...d1b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er en gave.

Hva ønsker man å oppnå med å gi gaver? Det er et stort spørsmål.

Anonymkode: f83b2...a30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg sender kukbilder til de som ønsker kukbilder. Jeg liker å vise meg fram, og opplever at enkelte like å se meg. Alle vinner. Kumbaya all over the place.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det blitt snakket om at damer ikke ønsker uoppfordrede dick picks i årevis. Hvorfor er dette fremdeles et problem? 

Anonymkode: 6d7fe...558

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har det blitt snakket om at damer ikke ønsker uoppfordrede dick picks i årevis. Hvorfor er dette fremdeles et problem? 

Anonymkode: 6d7fe...558

Pga at det fortsatt reageres på det.

Anonymkode: c7147...11a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har det blitt snakket om at damer ikke ønsker uoppfordrede dick picks i årevis. Hvorfor er dette fremdeles et problem? 

Anonymkode: 6d7fe...558

Det er fordi de som sender dick pics faktisk får napp av og til da. Duh.

Anonymkode: 2e9ba...d1b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, ikke det at de ønsker seg kukbilder tilbake, men den kvinnelige ekvivalenten selvsagt. 

Anonymkode: 2e9ba...d1b

Kanskje det er akkurat det damer skal gjøre... sende bilde av en kukk tilbake. ;)

Anonymkode: c3122...dec

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er akkurat det damer skal gjøre... sende bilde av en kukk tilbake. ;)

Anonymkode: c3122...dec

Ja, god ide😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pga at det fortsatt reageres på det.

Anonymkode: c7147...11a

Eller fordi det fortsatt sendes UOPPFORDRET? 
Det er jo ikke et problem fordi noen reagerer 😂 

Anonymkode: 3f652...71e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller fordi det fortsatt sendes UOPPFORDRET? 
Det er jo ikke et problem fordi noen reagerer 😂 

Anonymkode: 3f652...71e

Hvorfor det er er problem kan diskuteres, men på spørsmålet hvorfor menn fortsatt gjør det, er svaret definitivt at det er fordi de får reaksjoner på det ja. 

Anonymkode: 2e9ba...d1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg. Det står i bibelen, og akkurat når det gjelder kukbilder tror jeg mange menn oppfører seg etter skriften. 

Altså, ikke det at de ønsker seg kukbilder tilbake, men den kvinnelige ekvivalenten selvsagt. 

Det at menn og kvinner tenker ulikt akkurat her, tenker de kanskje ikke så mye på. Vi menn er enkle sånn sett. Håper dette var godt nok svar 😊

Anonymkode: 2e9ba...d1b

Men takk for tips faktisk. Neste gang jeg mottar et dickpick skal jeg jammen sende et dickpick jeg har fått fra en annen tilbake. 

Anonymkode: c67e0...14c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er akkurat det damer skal gjøre... sende bilde av en kukk tilbake. ;)

Anonymkode: c3122...dec

Ja faan d skal jeg gjøre .. svær svart neger pikk ... og si de har micro penis.. d vil slå an😂😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg. Det står i bibelen, og akkurat når det gjelder kukbilder tror jeg mange menn oppfører seg etter skriften. 

Altså, ikke det at de ønsker seg kukbilder tilbake, men den kvinnelige ekvivalenten selvsagt. 

Det at menn og kvinner tenker ulikt akkurat her, tenker de kanskje ikke så mye på. Vi menn er enkle sånn sett. Håper dette var godt nok svar 😊

Anonymkode: 2e9ba...d1b

Det er akkurat slik jeg har skjønt det. De tror de skal få noe igjen fordi de tenner på bilder av ukjente mus... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bente1234 skrev:

Det er akkurat slik jeg har skjønt det. De tror de skal få noe igjen fordi de tenner på bilder av ukjente mus... 

Ikke alle tenner på ei ukjent mus. Men lager heller ikke noe rabalder av det om det skulle dukke opp et bilde av ei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, det er en gave.

Hva ønsker man å oppnå med å gi gaver? Det er et stort spørsmål.

Anonymkode: f83b2...a30

En gave?? 😂

Du kjøper gave fra gullsmeden, ikke med å stappe mobilkameraet ned i skrittet...

 

 

Anonymkode: 452ae...b40

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender ikke bilde av lisskar`n til hvem som helst, de må som regel be på sine knær først😅

Jeg er litt avhengig av å "kjenne" kvinnen først, enten det er for treff eller vennskap. Er det et kjæreste-evne beholder jeg iallefall hemeligheten i boxer`n... Ikke har jeg utbytte av å dele bilder heller, da synes jeg det er mye mere spennende å dele erfaring og tips... og se musa live når den tid kommer...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gave?? 😂

Du kjøper gave fra gullsmeden, ikke med å stappe mobilkameraet ned i skrittet...

 

 

Anonymkode: 452ae...b40

Litt disgusting ja🤮

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ikke alle tenner på ei ukjent mus. Men lager heller ikke noe rabalder av det om det skulle dukke opp et bilde av ei.

Fått flere ganger om dagen hadde vel du blitt lei og😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...