Bellaaa Skrevet 17. mars 2022 #281 Del Skrevet 17. mars 2022 Nordlys89 skrev (16 timer siden): Der reiste hun bort igjen. Jeg blir helt matt🤦♀️ Hvorfor bryr du deg? Barnet er hos faren sin, så da kan vel hun gjøre som hun vil. Eller mener du at hun bare skal sitte hjemme å glo mens barnet er hos faren sin? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 17. mars 2022 #282 Del Skrevet 17. mars 2022 Bellaaa skrev (2 timer siden): Hvorfor bryr du deg? Barnet er hos faren sin, så da kan vel hun gjøre som hun vil. Eller mener du at hun bare skal sitte hjemme å glo mens barnet er hos faren sin? Tror det er summen av flere ting som gjør at folk reagerer. 15 åringen min er mye mer moden og reflektert enn henne. Hun fremstår som barnslig, umoden, ureflektert og uskolert. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellaaa Skrevet 17. mars 2022 #283 Del Skrevet 17. mars 2022 Nussepus skrev (1 time siden): Tror det er summen av flere ting som gjør at folk reagerer. 15 åringen min er mye mer moden og reflektert enn henne. Hun fremstår som barnslig, umoden, ureflektert og uskolert. La henne nå være som hun er da. Herregud 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 17. mars 2022 #284 Del Skrevet 17. mars 2022 Nussepus skrev (2 timer siden): Tror det er summen av flere ting som gjør at folk reagerer. 15 åringen min er mye mer moden og reflektert enn henne. Hun fremstår som barnslig, umoden, ureflektert og uskolert. Er noen år siden hun gikk på skolen. Damen blir 26 og hvem skulle trodd. Høyden kan hun ikke hjelpe for, men det burde vært noen voksne til å veilede henne bedre. Skal ikke si mer, ellers håper jeg hun har det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlys89 Skrevet 17. mars 2022 #285 Del Skrevet 17. mars 2022 Handler ikke om "å la henne være som hun er", hva hun gjør det driter jeg forsåvidt i. Men hun har et barn, på rett over året. Og når man velger å få barn velger man vekk mye. Lengre og hyppige perioder borte fra et lite barn er en av de. Dette er skadelig, enkelt og greit. Og hvis hun ønsker å leve på den måten må hun vell bare det, men da håper jeg hovedomsorgen er hos noen som har mulighet og kapasitet til å være med og hos barnet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 17. mars 2022 #286 Del Skrevet 17. mars 2022 Nordlys89 skrev (14 minutter siden): Handler ikke om "å la henne være som hun er", hva hun gjør det driter jeg forsåvidt i. Men hun har et barn, på rett over året. Og når man velger å få barn velger man vekk mye. Lengre og hyppige perioder borte fra et lite barn er en av de. Dette er skadelig, enkelt og greit. Og hvis hun ønsker å leve på den måten må hun vell bare det, men da håper jeg hovedomsorgen er hos noen som har mulighet og kapasitet til å være med og hos barnet. Barnefaren og moren hennes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellaaa Skrevet 17. mars 2022 #287 Del Skrevet 17. mars 2022 Nordlys89 skrev (1 time siden): Handler ikke om "å la henne være som hun er", hva hun gjør det driter jeg forsåvidt i. Men hun har et barn, på rett over året. Og når man velger å få barn velger man vekk mye. Lengre og hyppige perioder borte fra et lite barn er en av de. Dette er skadelig, enkelt og greit. Og hvis hun ønsker å leve på den måten må hun vell bare det, men da håper jeg hovedomsorgen er hos noen som har mulighet og kapasitet til å være med og hos barnet. Du får det til å virke som om hun forlater barnet alene. Barnet er hos pappaen sin, for barnet har to foreldre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlys89 Skrevet 17. mars 2022 #288 Del Skrevet 17. mars 2022 Bellaaa skrev (53 minutter siden): Du får det til å virke som om hun forlater barnet alene. Barnet er hos pappaen sin, for barnet har to foreldre. Står ingen plass at barnet er alene, er ei heller antydet. Jeg sier at dette er et veldig lite barn som flyttes mye mellom hjem. Og der det jeg går utifra er hovedomsorgspersonen(?) Er borte lenge og hyppig. Det handler om tilknytning og stabilitet. Det er frarådet å være borte unødvendig og mye fra et så lite barn. Da dette kan føre til tilknytningsforstyrrelser og plager senere i livet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellaaa Skrevet 17. mars 2022 #289 Del Skrevet 17. mars 2022 Nordlys89 skrev (1 time siden): Står ingen plass at barnet er alene, er ei heller antydet. Jeg sier at dette er et veldig lite barn som flyttes mye mellom hjem. Og der det jeg går utifra er hovedomsorgspersonen(?) Er borte lenge og hyppig. Det handler om tilknytning og stabilitet. Det er frarådet å være borte unødvendig og mye fra et så lite barn. Da dette kan føre til tilknytningsforstyrrelser og plager senere i livet. Tror nok mor og far klarer å løse dette fint og kjenner sitt barn uten at du trenger å bruke tiden din på å bekymre deg over dette 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 17. mars 2022 #290 Del Skrevet 17. mars 2022 Bellaaa skrev (8 minutter siden): Tror nok mor og far klarer å løse dette fint og kjenner sitt barn uten at du trenger å bruke tiden din på å bekymre deg over dette 😊 Så du bryr deg ikke om hva forskning sier, fordi foreldre vet best. Artig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlys89 Skrevet 18. mars 2022 #291 Del Skrevet 18. mars 2022 Nussepus skrev (9 timer siden): Så du bryr deg ikke om hva forskning sier, fordi foreldre vet best. Artig. Nei nå trenger vi ikke bekymre oss. De har full kontroll. At all forskning, anbefalinger og uttalelser fra eksperter er stikk motsatt gjelder ikke i dette tilfellet. Foreldrene vet best, alltid🤦♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellaaa Skrevet 18. mars 2022 #292 Del Skrevet 18. mars 2022 Nordlys89 skrev (1 time siden): Nei nå trenger vi ikke bekymre oss. De har full kontroll. At all forskning, anbefalinger og uttalelser fra eksperter er stikk motsatt gjelder ikke i dette tilfellet. Foreldrene vet best, alltid🤦♀️ Jeg har to barn som jeg har vært mye borte fra, men vi har forsatt ikke problemer med tilknyttingen🤷♀️ eller andre ting. Så selv om det finnes anbefalinger, forsking osv, så er det ikke sikkert det stemmer med akkurat ditt barn eller mitt barn! Når det kommer til mine barn så vet jeg best ja 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlys89 Skrevet 18. mars 2022 #293 Del Skrevet 18. mars 2022 Bellaaa skrev (48 minutter siden): Jeg har to barn som jeg har vært mye borte fra, men vi har forsatt ikke problemer med tilknyttingen🤷♀️ eller andre ting. Så selv om det finnes anbefalinger, forsking osv, så er det ikke sikkert det stemmer med akkurat ditt barn eller mitt barn! Når det kommer til mine barn så vet jeg best ja Tror vi får være enige om å være uenige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 18. mars 2022 #294 Del Skrevet 18. mars 2022 Nordlys89 skrev (2 timer siden): Tror vi får være enige om å være uenige. Helt enig. Folk som er så uopplyst, går det jo ikke an å diskutere med. Blir litt som at mora mi røyka når hun gikk gravid med meg. Det gikk bra, ergo røyking under graviditet er ufarlig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlys89 Skrevet 18. mars 2022 #295 Del Skrevet 18. mars 2022 Nussepus skrev (2 timer siden): Helt enig. Folk som er så uopplyst, går det jo ikke an å diskutere med. Blir litt som at mora mi røyka når hun gikk gravid med meg. Det gikk bra, ergo røyking under graviditet er ufarlig. Nettopp! Orker ikke.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 20. mars 2022 #296 Del Skrevet 20. mars 2022 Må dere huske på at V har aldri bodd i et hjem med 2 foreldre selv. De flyttet fra hverandre da hun var ganske liten. Den oppveksten var ikke akkurat stabil. V vet ikke bedre og er farget av sin oppvekst. Dette går dessverre i arv. Vi får håpe barnefaren er moden og stabil. Ikke tro at det å være youtuber/influencer gir god inntekt, for det gjør det ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 23. mars 2022 #297 Del Skrevet 23. mars 2022 Xstrella skrev (På 20.3.2022 den 10.27): Må dere huske på at V har aldri bodd i et hjem med 2 foreldre selv. De flyttet fra hverandre da hun var ganske liten. Den oppveksten var ikke akkurat stabil. V vet ikke bedre og er farget av sin oppvekst. Dette går dessverre i arv. Vi får håpe barnefaren er moden og stabil. Ikke tro at det å være youtuber/influencer gir god inntekt, for det gjør det ikke. Merkelig påstand av deg. Av erfaring kan jeg si at dette absolutt ikke må gå i arv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 24. mars 2022 #298 Del Skrevet 24. mars 2022 Blomsterkaret skrev (19 timer siden): Merkelig påstand av deg. Av erfaring kan jeg si at dette absolutt ikke må gå i arv. Statistikk viser at foreldre som naver eller er dårligere stilt ofte smitter over til barna. V har youtubekanal der oppveksten er beskrevet. De har bodd mange steder og hun har flere stefedre. Google det så ser du selv hva hun har delt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 24. mars 2022 #299 Del Skrevet 24. mars 2022 Blomsterkaret skrev (20 timer siden): Merkelig påstand av deg. Av erfaring kan jeg si at dette absolutt ikke må gå i arv. Forskning viser at det absolutt går i arv jo. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 24. mars 2022 #300 Del Skrevet 24. mars 2022 Blomsterkaret skrev (21 timer siden): Merkelig påstand av deg. Av erfaring kan jeg si at dette absolutt ikke må gå i arv. Selvsagt må det ikke gå i arv, men dessverre gjør det ofte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå