Gå til innhold

Beste og verste kjemi mellom skuespillere på tv og film


calium

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

+ Originalgjengen i Spooks (Tom, Zoe og Danny)

Josh og Donna er fine ❤️ . Syns også Martin Sheen og Stockard Channing hadde god kjemi. Kjøpte at de hadde vært gift i sånn 40 år med EN gang.

Anonymkode: 4c3d5...7e1

Absolutt, enig i det. :) 

Nicola Walker og Peter Firth er jo utrolig flotte sammen, spesielt herlig når Nicola skal demonstrere hvordan innspillingen av kyssingen foregikk i et intervju, og hun bare kysser Peter akkurat som det skulle være det mest naturlige i verden. Når jeg ser dem sammen tenker jeg at deres ektefeller må virkelig være "store på det", for de har utrolig god kjemi. Det er sier jo heller ikke rent lite når hun har oppkalt sønnen sin etter Harry heller. Som en romantisk sjel er det bare helt fantastisk. ❤️ 

Jeg liker også det faktum at kjemien mellom Janel Moloney og Bradley Whitford kom som en overraskende på produksjonen og var også bakgrunnen for at Janel fikk en fast rolle i serien. De passer så godt sammen! Og jeg tror dem når de flørter og holder på. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sett The Cold. Det må vel være min favorittepisode!

Endret av SPOCA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carolyn Bligh og Dr.Jack Duncan fra A place to call home.. De er også gift i virkeligheten ☺️

Anonymkode: 161bf...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2020 den 9.50, AnonymBruker skrev:

Jeg så dokumentaren om Dirty Dancing (The movies that made us - Netflix), og der ble det snakket en del om det dårlige forholdet mellom Patrick Swayze og Jennifer Grey. Kona til Swayze mente at irritasjon ofte kan oppfattes av andre som seksuell spenning, og at det derfor ble troverdig allikevel. 

Anonymkode: cede9...722

Da skjønner jeg hvorfor kyssescenen var så dårlig 😆 og hvorfor de allikevel spilte så bra sammen ellers i filmen. 

Endret av Maxwell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...