Gå til innhold

Beste og verste kjemi mellom skuespillere på tv og film


calium

Anbefalte innlegg

Leonardo diCaprio og Vera Farmiga i the Departed (god kjemi)

Anonymkode: 1f4cc...764

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God kjemi: Blair og Chuck i Gossip Girl, Nathan og Haley i One Tree Hill, Octavia og Lincoln i The 100. 

Dårlig kjemi: Meredith og Deluca i Greys Anatomy, Maggie og Avery i Greys Anatomy. 

Anonymkode: f3f96...0c2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så dokumentaren om Dirty Dancing (The movies that made us - Netflix), og der ble det snakket en del om det dårlige forholdet mellom Patrick Swayze og Jennifer Grey. Kona til Swayze mente at irritasjon ofte kan oppfattes av andre som seksuell spenning, og at det derfor ble troverdig allikevel. 
 

Ellers enig med mange her om Outlander og Normal People. Vil også trekke fram min store seksuelle oppvåking; Leonardo og Claire i Romeo og Julie. Den scenen i bassenget er nær perfeksjon! 

Anonymkode: cede9...722

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

God kjemi: Blair og Chuck i Gossip Girl, Nathan og Haley i One Tree Hill, Octavia og Lincoln i The 100. 

Dårlig kjemi: Meredith og Deluca i Greys Anatomy, Maggie og Avery i Greys Anatomy. 

Anonymkode: f3f96...0c2

Signerer denne! Huff Maggie og Avery🙈

Anonymkode: ff291...a8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, September 03, 2020 den 22.15, Catalina Culès skrev:

Beste Reese Witherspoon og Joaquin Phoenix i Walk the line.

Seint svar....men SÅ enig i denne.   😊   Fabelaktig samspill.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Friday, September 04, 2020 den 10.59, AnonymBruker skrev:

Jennifer og Jonathan Hart i Hart to Hart. Beste kjemien jeg har sett mellom skuespillere. 

Anonymkode: 363b4...760

Stefanie Powers og Robert Wagner mener du? For det er det skuespillerne heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brad Pitt og Angelina Jolie hadde jo ikke så verst kjemi i Mr. & Mrs. Smith... 😛 

Samme med Edward og Bella i Twilight. Man merker skikkelig godt når det er par som har følelser på ekte!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Amatariel skrev:

Brad Pitt og Angelina Jolie hadde jo ikke så verst kjemi i Mr. & Mrs. Smith... 😛 

Samme med Edward og Bella i Twilight. Man merker skikkelig godt når det er par som har følelser på ekte!

 

Synes de hadde ganske klein kjemi jeg 😬

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Cleopatra. skrev:

Synes de hadde ganske klein kjemi jeg 😬

Jeg og 🙈 Veldig cringe

Anonymkode: b8e48...22b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Jim og Pam fra The Office. Man merker at de er gode venner også i virkeligheten. Ellers liker jeg alle parene i Modern Family - grunnen til at serien fungerer er at de har valgt skuespillere med god kjemi. 

Samme gjelder egentlig Seinfeld. Det eneste unntaket er vel Elaine og Kramer, og de har få scener sammen bare de to. Da jeg så en dokumentar om innspillingen sa Larry David at de to skuespillerne er så forskjellige - Michael Richards er veldig seriøs, Julia er veldig sprudlende og begynte ofte å le når hun ikke skulle. Hun irriterte ham veldig. 

Anonymkode: e0886...a41

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, Amatariel said:

Brad Pitt og Angelina Jolie hadde jo ikke så verst kjemi i Mr. & Mrs. Smith... 😛 

Samme med Edward og Bella i Twilight. Man merker skikkelig godt når det er par som har følelser på ekte!

 

Helt uenig i at Edward og Bella hadde god kjemi. Jeg hadde alltid på følelsen at Kristen Stewart var lesbisk fordi hun ligner sånn på Shane i The L Word.

Synes liksom ting ser riktigere ut nå som hun dater damer :fnise:

Anonymkode: 69a14...795

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heath Ledger og Julia Stiles i 10 things I hate about you. Jeg liker ikke filmer og tror aldri på hverken opplegget eller skuespillerene, men de to så oppriktig forelska ut og hadde i mine øyne en fantastisk kjemi❤️

Anonymkode: 4d3af...b77

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 9/3/2020 at 11:18 PM, AnonymBruker said:

Enig, det er helt fantastisk å se 😍 Jeg er enda ikke helt overbevist om at se ikke har et ekstra godt øye til hverandre i virkeligheten også😉

Anonymkode: dfbd0...164

Cath er gift. Sam har dame

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Janzypants skrev:

Callie Torres og Arizona Robbins i Grey's Anatomy. De hadde en fantastisk kjemi! 😍

Sukk.. Helt enig. Men den nye kjæresten Callie fikk senere, syns jeg bare ble helt feil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sugerøret skrev:

Cath er gift. Sam har dame

Jeg vet det, da. Men de kan vel ha (hatt) et godt øye til hverandre likevel?

Anonymkode: dfbd0...164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...