Gå til innhold

Beste og verste kjemi mellom skuespillere på tv og film


calium

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Amatariel skrev:

Har ikke stoppet par før...

True! Angelina Jolie og Brad Pitt var i forhold (Brad Pitt hadde vært lenge sammen med Jennifer Aniston) da de spilte inn filmen Mr og Mrs Smith, og de endte opp med et forhold under innspilling og var da utro mot sine respektive partnere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, skruf skrev:

True! Angelina Jolie og Brad Pitt var i forhold (Brad Pitt hadde vært lenge sammen med Jennifer Aniston) da de spilte inn filmen Mr og Mrs Smith, og de endte opp med et forhold under innspilling og var da utro mot sine respektive partnere 

Og Kristin Stewart som var sammen med Robert Pattinson da hun var utro med regisøren på filmen Snowhvite and the huntsmen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kjemi: Jennifer Aniston og David Schwimmer, Jennifer Grey og Patrick Swayze, Leah Remini og Kevin James :) 

Anonymkode: 4555f...7a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og ser gjennom Desperate Housewives for 573925. gang og har alltid likt kjemien til de som spiller Gabrielle og Carlos Solis, selv når de er uvenner (i serien) så er dem gøy å se på og dem klarer så fint overgangen mellom komedie og drama.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kjemI:

Leonardo Dicaprio og Kate Winslet i Titanic selvfølgelig. Samt Rachel McAdams og Ryan Gosling i The Notebook. 

Anonymkode: afff6...b8c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig enig med den som skrev alle parene i Modern Family (tenker da på de som er par fra episode 1, ikke de som kommer til underveis.) Alle parene har helt fantastisk kjemi, selv om begge parter i hvert par er så forskjellige. De beviser virkelig at motsetninger tiltrekker hverandre. Tipper det er ganske godt samhold i den gjengen på privaten også.

Anonymkode: 333a6...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chuck og Sarah (Zachary Levi og Yvonne Strahovski) I serien Chuck hadde den beste kjemien jeg noensinne har sett

chuck-and-sarah-chuck-and-sarah-25943724-500-280.png.3893f22d9e6de95172e2ec2f3419affc.png

Anonymkode: 5efb4...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i de fleste her, men vil nevne et par som hadde den beste kjemien jeg har sett på skjermen;

Tom Austen og Alexandra Park i The Royals. Helt herlig å se, og ble bedre og bedre for hver sesong 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2020 den 4.36, AnonymBruker skrev:

Keeley Hawes og Richard Madden i Bodyguard

Tea Leoni og Tim Daly i Madam Secretary

Det første som slo meg nå.

Men er veldig enig om Courteney Cox og Matthew Perry. De bare føltes helt riktig sammen når Monica og Chandler fant hverandre. Hele FRIENDS-gjengen, egentlig, har dritgod kjemi.

Anonymkode: 4c3d5...7e1

Fant akkurat ut at de er blitt et par i virkeligheten og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonard og Penny i Big bang theory syns jeg ikke har noe god kjemi... men det KAN være fordi (spesielt) Leonard er meningen å skulle være en klein nerd, og at han rett og slett spiller så bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kjemi:

Skuespillerne i Normal people.

Michelle Williams og Luke Kirby i Take this waltz.

Zooey Dechanel og Jake Johnson i New Girl.

Og Rebecka og Christer i første sesong av Rebecka Martinsson på TV2.

Kjenner meg helt nyforelska når jeg ser på disse. Det første kysset i New Girl er det beste filmkysset. Og Take this waltz er en av mine favorittfilmer!

Anonymkode: bcf59...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Morning Star

Beste: Cooper og Audrey i Twin Peaks. 

Dårligste: Nå har jeg tenkt lenge, men kommer ikke på noen som utmerker seg. De færreste vil vel caste noen med dårlig kjemi? Men jeg er uenig i at alle i Friends har så god kjemi, jeg har nemlig alltid sett for meg at han som spiller Ross må ha vært litt på utsiden - synes han klaffet greit med Phoebe og Monica (litt "rar og stiv" kjemi passer til søskenrollen), men ikke så bra med de andre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg leste overskriften og tenkte automatisk på Fifty Shades-paret. Verste kjemi jeg har sett på en skjerm.

Beste kjemi: Jamie og Claire i Outlander ❤️

Anonymkode: 6a731...cc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2020 den 20.53, TulleJenny skrev:

God: Tony og Carmela Soprano

Dårlig: Jon Snow og Daenerys Targaryen

Jon Snow og Ygritte derimot, spesielt i den grotten ❤️ Og nå er de gift 😊

Anonymkode: 6a731...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, SPOCA said:

Josh og Donna i The West Wing

Harry og Ruth i Spooks

+ Originalgjengen i Spooks (Tom, Zoe og Danny)

Josh og Donna er fine ❤️ . Syns også Martin Sheen og Stockard Channing hadde god kjemi. Kjøpte at de hadde vært gift i sånn 40 år med EN gang.

Anonymkode: 4c3d5...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...