Neutral90 Skrevet 5. januar 2021 #81 Del Skrevet 5. januar 2021 Tvi tvi for tykkere slimhinne på fredag, det går nok skal du se Flott at du ikke har mye bivirkninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 11. januar 2021 Forfatter #82 Del Skrevet 11. januar 2021 Jaja, nok et avbrutt forsøk. Nå var endelig slimhinnen fin, 7,4, men nå har det utviklet seg en eggpose. Så da er det venting til over neste syklus før vi kan prøve på nytt! Har satt meg et mål om å gå ned 5 kg til vi setter i gang neste frysforsøk, så da har jeg i det minste noe å holde meg opptatt med mens jeg venter💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 11. januar 2021 #83 Del Skrevet 11. januar 2021 Nei uff så kjedelig at det ble avbrutt forsøk Lurt å holde seg opptatt med noe annet. 5 kg klarer du nok helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 11. januar 2021 Forfatter #84 Del Skrevet 11. januar 2021 Amatariel skrev (3 timer siden): Nei uff så kjedelig at det ble avbrutt forsøk Lurt å holde seg opptatt med noe annet. 5 kg klarer du nok helt sikkert! Ja, det var litt kjedelig, men når hun sa at slimhinnen var fin så tenkte jeg med en gang "da er det vel noe annet som ikke er bra!", og det hadde jeg jo rett i. Ble ikke kjempeskuffa, men føles jo litt håpløst med nok et avbrudd. Kommer jo ikke skikkelig i gang! 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 11. januar 2021 #85 Del Skrevet 11. januar 2021 Ingenting er veremre enn avbrutte forsøk! 😒 Kjempeleit å lese! Vil dere prøve progynova igjen eller estradot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 11. januar 2021 Forfatter #86 Del Skrevet 11. januar 2021 Neutral90 skrev (2 timer siden): Ingenting er veremre enn avbrutte forsøk! 😒 Kjempeleit å lese! Vil dere prøve progynova igjen eller estradot? Det har jeg egentlig ikke tenkt på. Utover perioden nå ble jeg satt på høyere dose Progynova, og legen i dag noterte i journalen og ba meg også huske selv at jeg skal begynne på dette nivået neste gang. Hun sa også at det ikke var noe som tilsa at vi skulle få samme resultat neste gang, men ikke vet jeg hvorfor kroppen plutselig tok over styringen likevel. Må nok lese meg litt opp på alternativene, greit å være forberedt til vi skal planlegge neste forsøk 😊 De sier hele tiden at alt ser så fint ut, veldig pen livmor (syns "pen" er et merkelig uttrykk for det, men hva vet vel jeg😅), fin og ren slimhinne, mange egg. Men, det er akkurat som at ting er FOR bra, at kroppen min bare ikke lar seg styre av hormontilskudd. De har jo både i eggstimulering og modning av slimhinnen måtte øke og øke, forlenge og forlenge, og kroppen har likevel tatt over styringen av både eggposer og slimhinne😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 28. februar 2021 Forfatter #87 Del Skrevet 28. februar 2021 Da var vi i gang med frysforsøk igjen. Startet med litt høyere dose Progynova denne gangen, første kontroll torsdag🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. februar 2021 #88 Del Skrevet 28. februar 2021 Koselig å høre fra deg igjen!! Masse lykke til på torsdag og fryseforsøket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 7. mars 2021 Forfatter #89 Del Skrevet 7. mars 2021 Var på kontroll på torsdag. Slimhinnen var litt for tynn, men det hadde ikke utviklet seg noen follikler. Så da økte de dosen Progynova til 2 tabletter x 3 per dag, og ny kontroll mandag. Får håpe det gjør susen, og at folliklene bare slapper heeelt av gjennom denne syklusen 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliaKepler Skrevet 7. mars 2021 #90 Del Skrevet 7. mars 2021 Jeg skjønner ikke så mye av det du skriver, det er tydeligvis et eget ivf- språk 😂 Lykke til på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. mars 2021 #91 Del Skrevet 7. mars 2021 Satser på at det ser bedre ut på neste kontroll! 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 8. mars 2021 Forfatter #92 Del Skrevet 8. mars 2021 Da var kontrollen overstått. Slimhinnen er nå 9 mm tykk, og minimum er 7 så det er veldig bra! Fortsatt ikke utviklet seg noen eggposer heller. Så da er det planlagt innsett på fredag, og siden begge embryoene er frosset ned i samme strå setter de inn begge dersom de begge overlever opptining😱😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 8. mars 2021 Forfatter #93 Del Skrevet 8. mars 2021 JuliaKepler skrev (På 7.3.2021 den 10.23): Jeg skjønner ikke så mye av det du skriver, det er tydeligvis et eget ivf- språk 😂 Lykke til på mandag Hehe, jeg skjønner det jo ikke helt jeg heller, utover det jeg har blitt fortalt. Men kort fortalt skal slimhinnen på frysforsøk være minimum 7 mm tykk for at de skal sette tilbake embryoet, og det skal ikke være utviklet noen egg siden jeg er i styrt syklus (vet egentlig ikke helt hvorfor, men slik er det). Progynova som jeg går på nå skal vel både forhindre utvikling og bidra til stimulering av slimhinnen slik jeg har forstått det😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliaKepler Skrevet 8. mars 2021 #94 Del Skrevet 8. mars 2021 Ellepelle skrev (3 timer siden): Da var kontrollen overstått. Slimhinnen er nå 9 mm tykk, og minimum er 7 så det er veldig bra! Fortsatt ikke utviklet seg noen eggposer heller. Så da er det planlagt innsett på fredag, og siden begge embryoene er frosset ned i samme strå setter de inn begge dersom de begge overlever opptining😱😍 Jøss, så da kan få tvillinger? Så utrolig spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 8. mars 2021 Forfatter #95 Del Skrevet 8. mars 2021 JuliaKepler skrev (2 timer siden): Jøss, så da kan få tvillinger? Så utrolig spennende!! Ja, det stemmer! Jeg ble litt overrasket fordi jeg trodde de for alt i verden ønsket å unngå flerlingesvangerskap, men så lenge forholdene er gode vil de vel ikke kaste bort et godt embryo. Siden de ligger i samme strå må de tines samtidig😍 Så vi har blitt bedt om å ta stilling til om tvillinger er OK😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuliaKepler Skrevet 8. mars 2021 #96 Del Skrevet 8. mars 2021 Ellepelle skrev (15 minutter siden): Ja, det stemmer! Jeg ble litt overrasket fordi jeg trodde de for alt i verden ønsket å unngå flerlingesvangerskap, men så lenge forholdene er gode vil de vel ikke kaste bort et godt embryo. Siden de ligger i samme strå må de tines samtidig😍 Så vi har blitt bedt om å ta stilling til om tvillinger er OK😅 Tvillinger høres helt magisk ut 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 12. mars 2021 Forfatter #97 Del Skrevet 12. mars 2021 (endret) Sånn, da var begge embryoene satt tilbake der de hører hjemme. Begge overlevde opptining og så fine ut❤️ Så da er det bare å vente! Endret 12. mars 2021 av Ellepelle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. mars 2021 #98 Del Skrevet 12. mars 2021 Åh så fint opptiningen gikk bra. Da er det bare å ruge ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 12. mars 2021 Forfatter #99 Del Skrevet 12. mars 2021 Amatariel skrev (14 minutter siden): Åh så fint opptiningen gikk bra. Da er det bare å ruge ❤️❤️ 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 14. mars 2021 Forfatter #100 Del Skrevet 14. mars 2021 Rugedag 2.. Rart hvordan håpet går opp og ned, og det veksler mellom tro og tvil. Var nesten helt overbevist på fredag om at dette skal gå veien, men i dag er jeg nesten overbevist om at det ikke gjør det. Sliter litt med å motivere meg for en ny runde med sprøyter, syns den Fyremadel-sprøyta er ordentlig ubehagelig. Men, skal prøve å ikke tenke på det allerede nå. Er jo i rugeland! 🤞🥚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå