Amatariel Skrevet 5. juni 2022 #201 Del Skrevet 5. juni 2022 Så spennende!! Skal krysse alt jeg har for deg 🤞 Er i alle fall veldig lovende om det blir strek i dag også, men konkludere kan man ikke. Hos noen henger sprøyta mer i... Det som blir vesentlig er at streken ikke forsvinner, men heller blir sterkere etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 6. juni 2022 Forfatter #202 Del Skrevet 6. juni 2022 Svak svak strek i går kveld, og kanskje en litt sterkere (men fortsatt svak) strek i kveld🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 7. juni 2022 Forfatter #203 Del Skrevet 7. juni 2022 Sterkere test i dag, og positiv digital❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 7. juni 2022 #204 Del Skrevet 7. juni 2022 Ååh, håper spira klamrer seg fast 🤞🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 7. juni 2022 Forfatter #205 Del Skrevet 7. juni 2022 Atticmess skrev (11 timer siden): Ååh, håper spira klamrer seg fast 🤞🤞🤞 Åh, ja, nå håper jeg den klorer seg fast altså. Har blødd litt i dag💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 7. juni 2022 #206 Del Skrevet 7. juni 2022 Ellepelle skrev (16 minutter siden): Åh, ja, nå håper jeg den klorer seg fast altså. Har blødd litt i dag💔 Åneei.. 💔 Krysser det jeg har for at det er en ufarlig blødning 🤞🤞❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 8. juni 2022 Forfatter #207 Del Skrevet 8. juni 2022 Nok et mislykket forsøk💔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 8. juni 2022 #208 Del Skrevet 8. juni 2022 Så leit 💔 Sender varme tanker til deg ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. juni 2022 #209 Del Skrevet 8. juni 2022 Åå så trist at det ikke gikk Spesielt når du fikk opp håpet slik... virkelig hjerterått. All verdens klemmer til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_SolO Skrevet 12. juni 2022 #210 Del Skrevet 12. juni 2022 Hei, har akkurat lest igjennom dagboken din. For en reise dere har hatt. Og så utrolig trist med siste forsøk. 😢 Ønsker dere masse lykke til videre og at det klaffer snart! 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 6. september 2022 Forfatter #211 Del Skrevet 6. september 2022 Ruger igjen🤞❄️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. september 2022 #212 Del Skrevet 9. september 2022 Masse lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 9. september 2022 Forfatter #213 Del Skrevet 9. september 2022 (endret) Altså, jeg vet det er helt sjukt tidlig å teste på dag 3 (blasto, så blir vel 8 dpo), men er det ikke noe der da? Syns jeg ser det hakket bedre i virkeligheten. Fikk bare følelsen av at jeg måtte teste😂😱 Endret 9. september 2022 av Ellepelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 10. september 2022 #214 Del Skrevet 10. september 2022 Jaa syns jeg ser noe svakt der altså..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 11. september 2022 Forfatter #215 Del Skrevet 11. september 2022 Tok en ny test i dag, på rugedag 5/ca 10 dpo, og det er definitivt noe der. Jeg vet ikke om jeg synes det er sterkere enn på fredag, kanskje en anelse. Ellers har jeg de samme symptomene som de andre gangene; småstikking/murring i livmorområdet og litt ømme bryster som føles tunge og hovne på en måte. 🤞🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 13. september 2022 Forfatter #216 Del Skrevet 13. september 2022 Sterkere test i dag (tidlig babyplan), men fortsatt veldig svak. Negativ digital. Får bare vente og se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 14. september 2022 Forfatter #217 Del Skrevet 14. september 2022 (endret) Rugedag 7 Hadde egentlig gitt opp håpet om denne runden, fordi testene fortsatt er supersvake og digitaltest er negativ, og jeg følte at det nå hadde gått så mange dager. Men så leste jeg meg bakover i denne dagboka, og så at den gangen jeg ble gravid viste testen svaaak positiv først på rugedag 10 med 2-dagers, og digital var positiv på rugedag 11. Jammen meg fint med dagbok!! Nå er jeg på rugedag 7 med 5-dagers, og i prinsippet akkurat like langt som jeg var da svak positiv først viste seg sist. Den er jo også svak positiv nå, så kanskje jeg skal holde håpet oppe litt til Av symptomer kan jeg melde: ømmere bryster, tiltakende murring i magen, trøtt. Opplever omtrentlig det samme hver gang uavhengig av positiv eller negativ test, så kan vel like gjerne skyldes progesteronstøtten som graviditet. Endret 14. september 2022 av Ellepelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. september 2022 #218 Del Skrevet 15. september 2022 Ja hvis du ser to streker så er det jo hcg der..! Men skjønner det er kjedelig å vente på at den digitale står ut. Men snart må den det! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 10. november 2022 Forfatter #219 Del Skrevet 10. november 2022 Da har vi hatt vårt siste innsett, i alle fall offentlig. Er på rugedag 3 (9dpo) nå, og syns jeg ser noe svakt på en test akkurat som sist, men jeg har nok strekøyne. Det var jo ikke noe sist.. Føler meg litt distansert fra det hele, sikkert en forsvarsmekanisme. Har ikke trua på at det sitter denne gangen heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 10. november 2022 #220 Del Skrevet 10. november 2022 Jeg håper for deg :* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå