flowerpower Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter #281 Del Skrevet 9. oktober 2005 O'boy, her strømmer store ord over skjermen ser jeg Hallooo ~Alwa~, aner jo ikke om fyren er gift og har en haug med unger en gang jeg da Så dere har lyst på en tur til Hong Kong, altså??? Hehe, kom nå til Gran Canaria først da,vel? Lillesky skal jo nedover Men, søren jeg så jo i dagboka at du endelig skal opereres, så da får vi heller legge en langsiktig plan om å kuppe han fra Hong-Kong da Håper det er bra med deg,vennen? Skal prøve å ta en dagbokrunde etterpå Hei, ¤Escada¤ Du skulle tatt deg en tur nedover du også da vet du Jeg gleder meg stort nå, prøvde for 4 år siden men da skar alt seg. Men , nå!!!!!!!! Håper du får ei fin uke du også **************************************************************** I dag har jeg endelig fått pakket noen flere esker Nok å ta av,- både av tomme esker og ting som skal nedi dem Ellers var jeg på sykkeltur i det fine været, og fikk tatt noen bilder som jeg kan ha med nedover. I går var det trist vær, men idag skinte sola igjen,- nyyydelig men ikke så varmt som jeg snart får det da..... til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. oktober 2005 #282 Del Skrevet 10. oktober 2005 Er bare å tasser litt i boka di jeg.. Har du det bra? Husk å ta med brunost og pinnekjøtt da Suss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2005 #283 Del Skrevet 10. oktober 2005 Å ja, Hong-kong står definitivt på must see lista mi. Jeg satser heller på at du finner deg en snacksy spanjol slik at du blir der nede jeg Flower. Da kan jeg besøke deg når operasjonen er overstått vet du Men hvis du blir der lengre enn planlagt er det internet et MUST vet du Lykke til med pakkinga vennen og håper du får en fin start på uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 10. oktober 2005 #284 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Jeg har ikke vært innom deg på en stund nå og fant ut at det var på høy tid å oppdatere meg. Jeg har også vært innom bloggen din og lest litt også. Det er litt av en jobb å skulle pakke og gjøre alt klart til flytting. Håper du kommer til å trives på Gran Canaria. Ha en flott dag. Endret 10. oktober 2005 av Hannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 10. oktober 2005 #285 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ja! Jeg vil til Hong Kong!! Alwa, kan du ikke bli med ned da? Så kan vi shoppe og sole oss hele dagen lang? Jeg tror vi har et ekstra soverom i det huset vi skal leie, hvis ikke så tror jeg det er køyeseng på mitt rom. Jeg drar iallefall ned 29. november og blir der i 15 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 10. oktober 2005 #286 Del Skrevet 10. oktober 2005 Idag skinte sola opp her hos meg... gjett om d var deilig å ha fri nettopp idag då! Håpe du har en fin mandag då.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #287 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hu hei her går det så det suser ser jeg Lille Ballerina : jeg kan love deg at jeg ikke skal ha med verken brunost eller pinnekjøtt Men, det kan godt hende jeg tar med en gulost fra Synnøve, altså ~Alwa~ : Er nok ganske enig. Du skal se de bildene han har i bloggen sin Han har utsikt fra leiligheten til det tårnet med lys!! Selvom de nå er under Kina (som jeg kan styre meg for pga Tibet) så er de jo ganske vestlige fordi de var under England så lenge. Jeg synes absolutt du skal legge Gran Canaria på lista di også! Kan vel ikke være bedre rekreasjonssted enn der i varmen og det deilige klimaet? Tenk deg etter operasjonen så skal du tumle rundt her i snø og kulde? Eller i varmen?? Skulle ikke du og snuppen vært på tur i sommer? Ta turen i vinter da vel? Hei Hannen : Så koselig at du stikker innom! Og så har du vært i bloggen min også Håper det blir bra der nede,- og jeg lover jeg skal smøre meg godt så jeg slipper en ny fæl føflekk Lillesky : dere er noen snålinger Godt han fyren ikke veit om dette her! Tenk om han er lykkelig gift da og har 9 unger ¤Escada¤ :Har dere ikke vært så heldige med været i høst der du bor? Da var det jo fint at du fikk utnyttet det i dag,da! Vi har jo vært innmari heldige i høst, byen her har vært varmest i Norge flere dager også. Jeg vil helst ha det sånn til jeg reiser jeg da ************************************************************** Ja, men da har vi noen planer nå, da ? Først møtes vi på Gran Canaria (hvor Lillesky, Lurven og jeg skal til Tenerife og besøke en KG'er), så kommer ~Alwa~nedover etter operasjonen, og så reiser vi alle til Hong Kong. Har fått pakket noen esker i dag så nå begynner jeg å se at det skjer noe her Ellers har jeg sittet og skravla med Lurven i kveld, så da har eskene fått hvile Håper dere har en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. oktober 2005 #288 Del Skrevet 10. oktober 2005 Men...men..hva er galt med brunost da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #289 Del Skrevet 10. oktober 2005 Sikkert ingen ting og jeg spiser det,-men gi meg heller en hvitløksost f.eks Dessuten gleder jeg meg til all den nye spennende maten der nede og da kan jeg jo ikke ta med meg norsk mat nedover!! Får sikkert brunost på vaflene på Sjømannskirken, tenker jeg. Eller hva Lillesky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 10. oktober 2005 #290 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg tror du vil like maten der nede jeg! Dessuten så er det egen skandinavisk butikk ved siden av den norske klubben (nede ved markedsplassen). Og flere Spar-butikker selger norsk mat! Så hvis du skulle få absinens, så er det ingen problemer. Dessuten så er det sikkert mange som vil besøke deg, og de får ta med norsk mat. Jeg reiser ned med kofferten full av mat til de vi kjenner på GC. Hjem skal kofferten være full av klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 10. oktober 2005 #291 Del Skrevet 10. oktober 2005 hei søta her svirrer du rundt skjønner jeg blitt opptatt dame på msn også, hehe! hong kong? er jo fin plass det oii, forresten, du som har litt peiling på sånne rare ting, kan du forklare meg en ting? jeg sender deg en pm jeg, det gjelder ikke meg nemlig Håper du har det fint snuppsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter #292 Del Skrevet 10. oktober 2005 Lillesky : Da skjønner jeg jo at jeg ikke trenger ta med norsk mat Seroxata : Skal se på det jeg, vettu Opptatt på msn,- og det sier du Jeg snakker stort sett med Lurven jeg,da. Men du da? bondetuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. oktober 2005 #293 Del Skrevet 10. oktober 2005 Men.. Du har vel med binders.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #294 Del Skrevet 11. oktober 2005 Binders??? Hvorfor??? Har de ikke det der nede? Bare fint om dere kommer med tips om hva jeg skal ta med meg Jeg har ikke vært så mye ute og reist og i hvertfall ikke så lenge,- så tips mottas med takk! Har pakket: Musikk, bøker, håndarbeid, skal ha med en pose koffeinfri kaffe, litt god te. Tar også med en duk og litt pynt for å lage det litt hjemmekosleig med kjente ting. Ja, også fyller jeg et lite album med bilder av gutta mine +++ Skal altså ikke ha med pinnekjøtt og brunost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. oktober 2005 #295 Del Skrevet 11. oktober 2005 Du skal vel ikke spise så mye norsk mat når du er i Spania? De har jo så mye god mat der, så du må jo kose deg med den. Ønsker deg en god kveld - med eller uten pappesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 11. oktober 2005 #296 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ta med deg litt sand og steiner fra norge som du kan ha i et fint skål eller glass oppå duken din. Sanden må være hentet fra et positivt sted som du liker godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 11. oktober 2005 #297 Del Skrevet 11. oktober 2005 og så må du huske... øøøh.. brunost og pinnekjøtt!! ikke klag på at jeg ikke er behjelpelig altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 11. oktober 2005 #298 Del Skrevet 11. oktober 2005 EY! Ikke diss brunost og pinnekjøtt.. Herlig kombinasjon det! liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 12. oktober 2005 #299 Del Skrevet 12. oktober 2005 Bare innom med en midtukehilsen. Håper du har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #300 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hehe, brunost med pinnekjøtt er sikkert digg Har tenkt litt på stein ihvertfall Lille Ballerina. Har mange siden jeg tror på energiene de har og bruker dem fast. Men sist jeg var i fossen fant jeg en fin stein som nesten ser ut som om den er laget av skinn, brunt skinn med sorte flekker. Den skal jeg i hvertfall ha med meg. Lite sand her som er særlige minner for meg. Håper det går bra med deg og at du ikke er så skjelven nå? Ikke vær redd, Bettie, jeg hører nok til de som liker å prøve noe nytt, så det blir ikke mye lapskaus og fiskeboller nei (eller pinnekjøtt og brunost...) Tenk på alt det deilige der nede Nydelig fisk, flotte grønnsaker og frukt og masse spennende "nye" ting. Nam nam Takk for onsdagshilsen også. Det går sakte men sikkert framover med pakkingen. Nå må jeg snart få flytta ut noen av eskene,- liten leilighet og da er det ikke plass til så mye på gulvet Du da, seroxata Du er morsom,du. Flink til å komme med forslag også..... Går det bra med kjærligheten? Så du ikke at jeg klikka meg inn på deg på msn i går da? Fikk du hjelp av den siden jeg ga deg? for hilsener og gode (eller ikke??) forslag ************************************************************ I dag har jeg fått tatt et par esker og fått ryddet i noen andre ting, så det begynner å syns nå. Dette er den flyttinga som har tatt mest på følelsesmessig,- og jeg har flyttet mye altså! Da jeg pakket ned et nydelig broderi jeg har fått av ei venninne og leste de gode ordene hun skrev på baksida, kom tårene. Hun var det jeg vil kalle bestevenninne i mange år og døde av kreft ikke lenge etter at hun hadde laget det bildet til meg Ellers har jeg fritta ut Mr. Hong Kong Han har ei voksen datter og kjæreste (selvom det ikke hørtes ut som så voldsomt,da....) Så da blir det nok ikke noe møte i H.K damer "Litt" irritert på Posten i dag! Jeg har meldt flytting av fast adresse til broren min fra 1.november. Syntes nok det var merkelig lite post i kassen nå, og i ettermiddag fikk jeg vite hvorfor: Posten har allerede begynt omadresseringen Jammen bra jeg ikke har levert den midlertidige ettersendingen enda,- da hadde flybilletten min havnet på Gran Canaria Snakk om rot Ha en fin kveld da, kjære venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå