Gull vaffel Skrevet 7. september 2020 #101 Skrevet 7. september 2020 3 timer siden, Elhaym skrev: Forstår ikke greia med Emma. Trodde hun skulle ha mer å komme med, men virker tommere enn de fleste bloggerene. Utrolig ureflektert. Hun er en litt umoden 18 åring. Men når hun snakker om tema hun kan synes jeg hun virker opplyst å smart i forhold til alderen. 1
Elhaym Skrevet 7. september 2020 #102 Skrevet 7. september 2020 1 time siden, Gull vaffel skrev: Hun er en litt umoden 18 åring. Men når hun snakker om tema hun kan synes jeg hun virker opplyst å smart i forhold til alderen. Syns hun er langt mer umoden nå enn da hun var liten i Født i feil kropp. Virker helt bortreist nå. Ble egentlig spesielt skuffet etter Kristins kleine utbrudd på vixen, som var utrolig pinlig, hvor Emma kalte det 'mobbing'. Med Emmas historie bør hun kunne vite forskjell. Mulig man forventer for mye av henne, men syns hun er langt mindre moden enn folk langt yngre. 37
Gull vaffel Skrevet 7. september 2020 #103 Skrevet 7. september 2020 2 timer siden, Elhaym skrev: Syns hun er langt mer umoden nå enn da hun var liten i Født i feil kropp. Virker helt bortreist nå. Ble egentlig spesielt skuffet etter Kristins kleine utbrudd på vixen, som var utrolig pinlig, hvor Emma kalte det 'mobbing'. Med Emmas historie bør hun kunne vite forskjell. Mulig man forventer for mye av henne, men syns hun er langt mindre moden enn folk langt yngre. Emma har ikke opplevd det man kan kalle mobbing heller, hu har flere ganger uttalt at alle på skolen osv har vært tolerante og hun var populær på skolen med mye venner. Sikkert fått mye drit på YouTube, men heller ikke det er mobbing 10
tuppa Skrevet 8. september 2020 #104 Skrevet 8. september 2020 Jeg er enig i at besteforeldrene til Martine er superskjønne, men Martine har ikke mye innhold å bidra med i serien. Recap fra dagens episode med Martine: Hun jobber og får servert en skive med smør og banan. 25
Ingveis Skrevet 8. september 2020 #105 Skrevet 8. september 2020 Jeg elsker besteforeldrene til Martine, blir helt rørt av de 😍 14
missLynch Skrevet 8. september 2020 #106 Skrevet 8. september 2020 3 timer siden, tuppa skrev: Recap fra dagens episode med Martine: Hun jobber og får servert en skive med smør og banan. Å heisann, hold på hatten! Dette var friskt. .......🥴 13
Gjest Twistdott Skrevet 8. september 2020 #107 Skrevet 8. september 2020 4 minutter siden, missLynch skrev: Å heisann, hold på hatten! Dette var friskt. .......🥴 Det sitrer i kroppen av spenning, dette må vi ha mer av.
Gjest MrsMacchiato Skrevet 8. september 2020 #108 Skrevet 8. september 2020 4 timer siden, tuppa skrev: Jeg er enig i at besteforeldrene til Martine er superskjønne, men Martine har ikke mye innhold å bidra med i serien. Recap fra dagens episode med Martine: Hun jobber og får servert en skive med smør og banan. Eller som besteforeldrene sier: "Hun jobber så hardt, hele tiden!" Veeel... Jeg har vært på arbeidsplasser hvor det er konstant trøkk, underbemannet, og overtid daglig. Martine kunne jo prøvd en sånn jobb i en uke, bare for å se hva "hardt arbeid" er😆
parmanoia Skrevet 8. september 2020 #109 Skrevet 8. september 2020 10 minutter siden, MrsMacchiato skrev: Eller som besteforeldrene sier: "Hun jobber så hardt, hele tiden!" Veeel... Jeg har vært på arbeidsplasser hvor det er konstant trøkk, underbemannet, og overtid daglig. Martine kunne jo prøvd en sånn jobb i en uke, bare for å se hva "hardt arbeid" er😆 Tipper mange av disse bloggerne hadde blitt utbrent etter én uke i vanlig jobb. 24
Cherilyn Skrevet 8. september 2020 #110 Skrevet 8. september 2020 Gender reveal partyen, noe av det kleineste jeg har sett. 43
Salamandria Skrevet 8. september 2020 #111 Skrevet 8. september 2020 Jeg syns det et mye mer spennende og givende å se Martine få mat hos besteforeldrene, enn å høre mer gnål om kjønn på babyen til disse to andre (husker ikke navnene). 40
parmanoia Skrevet 8. september 2020 #112 Skrevet 8. september 2020 Poenget med Bloggerne er vel i stor grad produktplassering. 12
Gjest shalott Skrevet 8. september 2020 #113 Skrevet 8. september 2020 (endret) 1 time siden, Salamandria skrev: Jeg syns det et mye mer spennende og givende å se Martine få mat hos besteforeldrene, enn å høre mer gnål om kjønn på babyen til disse to andre (husker ikke navnene). Jeg håper noen kan sponse dem med ett eller annet også, for jeg tror de er mer spennende enn alle influencerne som er med i år. Endret 8. september 2020 av shalott
Tuti Skrevet 8. september 2020 #114 Skrevet 8. september 2020 På 6.9.2020 den 1.47, Fredrik29 skrev: Ikke så spennende sesong i år. Emma virker veldig umoden og har overraskende lite intelligent å si. Hun får mye gratis av at hun er vakker. CBE gjør en mye bedre figur på TV enn i andre fora, men hun er så zzzzzkjeedelig. Martine er likandes, men lite innhold og substans. Iselin mister jeg respekt for når jeg ser hvordan hun sletter og blokkerer folk som gir henne konstruktiv kritikk. Sexologutdanningen hennes virker som en vits. Jeg liker at folk er på/over kanten, men hun blir bare vulgær. Joakim Kleven virker bare totalt fake, alt virker påtatt og tilgjort. Et klovnete vedheng til andre influencere. Familien Nyhus virker veldig enkle og det er vanskelig å ta de på alvor. Rart at tv2 velger en slik samlet gjeng som har så lite aktuelt på gang, det er jo egentlig bare Iselin det er noe action rundt. For en bra oppsummering 🙂 5
missLynch Skrevet 8. september 2020 #115 Skrevet 8. september 2020 Bestemor til Martine: «Ser du a’?» Bestefar: «Ja, jeg ser hodet på henne». Altså tv2; «Hurtigruten minutt for minutt» tar mer av enn dette. 😂🥳 23
SansaS Skrevet 8. september 2020 #116 Skrevet 8. september 2020 Så sykt casual og upåfallende den nettfit-henvisningen til CBE og mannen var i kveldens episode.. 🙈 de hadde liksom allerede avtalt trappeintervaller og stod med trappa «øøh skal vi kjøre den netfit greia?» 18
Sursøtsaus Skrevet 8. september 2020 #117 Skrevet 8. september 2020 Jeg føler Bloggerne har gått ut på dato. Serien startet med et premiss om å vise personene bak fascaden. Kanskje det viste seg at det ikke var så mye personlighet å vise likevel? Ettersom at serien har fått et større fokus på produktplassering, hver og en får mindre og mindre skjermtid (CBE foreksempel har vært utelatt i flere episoder) og det meste av innholdet er enten reklame pakket inn i "spennende prosjekter" eller gjenfortelling av tidligere blogginnhold så kan man lure på om det virkelig var noen personer å bli kjent med i det hele tatt? Hadde virkelig trua på at Linnéa Myhre og Emma kunne løfte opp innholdet litt med litt mindre A4-perspektiver og erfaringer, men til og med de blir bare monotone og utvaska versjoner av sine egne bloggprofiler. Anne Biths comeback forrige sesong virker mer som kanalens siste desperate forsøk på å spice opp programmet igjen. En mulighet jeg vil si de ikke fikk valuta for, men det er kanskje fordi å fronte henne i et positivt lys rett etter all blessen rundt henne hadde framstått som uetisk? 28
missLynch Skrevet 9. september 2020 #118 Skrevet 9. september 2020 Litt på siden: Søren, at Fetisha "So why are we having this situation?!?" Williams (venn (eller hva vet jeg) av Sophie og Joakim) ikke er med. det hadde høynet nivået adskillige hakk. Eller Kristine Ullebø. Nei, tv2, denne gangen ble det for tannlaust. 2
nøtta Skrevet 9. september 2020 #119 Skrevet 9. september 2020 På 7.9.2020 den 8.27, Fie92 skrev: Okei, familien Nyhus: Det at hun «ikke» visste at hun var gravid virker som en dårlig scene ikke en gang Hotel Cæsar ville spilt.. Hun vet jo åpenbart at hun er gravid når hun gjør et så stort nummer ut av testen, og filmer det hele og blander inn barna... og Chris, lykke til.. Han har jo ingenting han skulle sagt. Også var det denne gender-reveal greia de holder på med (som jeg forøvrig synes er forkastelig og folk generelt kunne spart seg for, da dette menneske som vokser opp blir plassert i et kjønnsrollemønster FØR DE BLIR FØDT, men det er en annen diskusjon) At Monica hadde lyst på en jente var det ingen tvil om. At hun igjen «ikke» visste at det ble en jente er der derimot større tvil om. Tenk å gjøre et SÅ stort nummer ut av å få vite kjønnet på en baby, skaffe seg antrekk, gå til frisøren og ordne håret, invitere 50 stykker, leie lokale.... For så å vise skuffelsen over enda en gutt? Sorry Monica, men jeg har vanskelig for å tro at det var helt tilfeldig med en så stor happening hvis hun ikke allerede hadde visst kjønnet. Tenkte akkurat det samme! Helt sykt! Ble så flau av å se de når de holdt på på festen, og talene og styret rundt, det ble for mye for min del! Tror heller ikke at hun ikke ant hun var gravid, selvsagt visste hun det, og meget spesielt å involvere barna så tidlig🙈 nei, den gjengen er for mye for meg🙊 21
nøtta Skrevet 9. september 2020 #120 Skrevet 9. september 2020 16 timer siden, missLynch skrev: Bestemor til Martine: «Ser du a’?» Bestefar: «Ja, jeg ser hodet på henne». Altså tv2; «Hurtigruten minutt for minutt» tar mer av enn dette. 😂🥳 Haha, ja!! Søteste besteforeldrene, liker de så godt 🤩 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå