Gå til innhold

Bloggerne sesong 13

KGvennStine

Anbefalte innlegg

kleshengeren skrev (14 timer siden):

På grunn av korona vel?

Nei. At deltakerne filmer seg selv har vært en del av konseptet siden oppstart. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kleshengeren
Inocybe skrev (8 minutter siden):

Nei. At deltakerne filmer seg selv har vært en del av konseptet siden oppstart. 

Det er jeg klar over, men det kan være mer av det denne sesongen på grunn av korona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kleshengeren skrev (Akkurat nå):

Det er jeg klar over, men det kan være mer av det denne sesongen på grunn av korona.

Det er jo en veldig smittevern-vennlig måte å lage TV på så mulig det har blitt mer under korona. Synes bare alltid det har vært mye selv-filming. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga-pinga skrev (På 7.12.2020 den 21.04):

Har aldri forstått hvorfor Joakim Kleiven er interessant nok til å være med. Synes han er fryktelig kjedelig å følge..

Noe sier meg at det handler om mangfold og at de MÅ ha med en homofil mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett noen episoder av den nye sesongen. Snakker om sørgelig TV. Det eneste lyspunktet er Linnea, for hun har i det minste et (furtent) glimt i øyet og klarer å snakke i hele setninger. Men er dette virkelig noe vi trenger i 2021? Grenseløst selvopptatte og usikre folk som går rundt med selfie-kamera, kler seg ut, rir på hest og drikker bobler? Det virker bare så tafatt, utdatert og tomt hele opplegget? 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fju skrev (På 27.1.2021 den 22.23):

Nå har jeg sett noen episoder av den nye sesongen. Snakker om sørgelig TV. Det eneste lyspunktet er Linnea, for hun har i det minste et (furtent) glimt i øyet og klarer å snakke i hele setninger. Men er dette virkelig noe vi trenger i 2021? Grenseløst selvopptatte og usikre folk som går rundt med selfie-kamera, kler seg ut, rir på hest og drikker bobler? Det virker bare så tafatt, utdatert og tomt hele opplegget? 

Det er hjernedød underholdning. Det er ikke kvalitets-TV på en flekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Jeg likte veldig godt denne sesongen. Synes Linnea Myhre er noe kjedelig, og er ikke ei jeg følger til vanlig. Er alt i alt så jeg har vært veldig fornøyd med denne sesongen. Morsomme deltagere og mye bra innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...