Gå til innhold

Bloggerne sesong 13

KGvennStine

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er ikke 18åringer ganske barnslige, da? 🤷🏼‍♀️ Jeg vet at jeg trodde jeg var veldig voksen da jeg var 18, men jeg var nok ikke det...

Anonymkode: dacca...e35

Enig. 18-åringer er barnslige. Syntes Emma virker helt normal for en 18-åring å være.

Anonymkode: 68b3b...6bd

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke 18åringer ganske barnslige, da? 🤷🏼‍♀️ Jeg vet at jeg trodde jeg var veldig voksen da jeg var 18, men jeg var nok ikke det...

Jeg vet ikke hva den andre brukeren mener med barnslig, men jeg mente hun var umoden for alderen i en selvsentrert retning. Litt mer 14-16 enn 18. 

Anonymkode: 73bf2...519

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvordan måte om du kan utdype?

Anonymkode: 4e0dd...3ba

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda Men det er på måten hun prater på tror jeg. "Assaaa" "Lissom* " Hihi"

Anonymkode: b173a...d97

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet om mange 18 åringer som prater slik, altfor mange

Anonymkode: 4e0dd...3ba

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du hørt Vendela Kirsebom snakke? Dama er vel godt over 50, men sier "lissom" i annenhver setning! 🙈 (Se på Vendela+Petter om du ikke har fått det med deg).

Anonymkode: 68b3b...6bd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder folk egentlig se bloggerne? Det er søppel tv delux. Har folk virkelig så kjedelige liv dere må se på andres? Flaut. 

Anonymkode: 30b87...df3

Jeg forstår det heller ikke. Er det virkelig sesong 13 av bloggerne? 🤯 Tiden min er rett og slett for verdifull til å kaste vekk på den type mennesker som er med i slike program. 😂 Jeg er sikker på at folk blir mindre smart bare av å se på slikt på tv. 🙈

Anonymkode: 3552e...93c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår det heller ikke. Er det virkelig sesong 13 av bloggerne? 🤯 Tiden min er rett og slett for verdifull til å kaste vekk på den type mennesker som er med i slike program. 😂 Jeg er sikker på at folk blir mindre smart bare av å se på slikt på tv. 🙈

Anonymkode: 3552e...93c

Ja, jeg vet. 🙈 Jeg burde lest en bok i stedet. 

Anonymkode: 88aa4...88d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du? Jeg synes han virker litt som en falsk venn som bare er interessert i klatre i rangstigen og benytter seg av alle andre sitt nettverk. Likte han før da han fokuserte hovedsaklig på egne prosjekter, men etter all filmingen med Sophie Elise osv så fremstår han bare som opportunistisk. 

Ja, virker som han virkelig bryr seg om vennene sine. Han har mange kjente venner ihvertfall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nyhus familien syns jeg er veldig spesiell.. Hvordan de vil fronte UL, far som er skeptisk til enda et barn, Gender Reveal og krangling om de skal ha det eller ikke.. blir mye og kanskje ikke så kult for datteren og se i framtiden? Syns og han mannen virket veldig kontrollerende på UL. Altså, hun er gravid og ligger der også skal han holde foran øynene hennes så hun ikke engang får se fosteret i frykt for at hun kunne sett kjønn? Og for hva? Fordi han har bestemt at de ikke skal vite noe før denne revealen.

Anonymkode: 2d1e4...2f6

Det er sååååå dumt! Han virker ekstremt kontrollerende og sur. Orker nesten ikke se på. Hun må da få se på babyen på ul. Idioti delux!!!

Anonymkode: ea370...fb5

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor Kleven forsvarer SE, men bak ryggen så er han mest på Kristins side. Ja, vet han sa at han hadde kranglet masse med SE om dette. Men, altså, er ikke hele imaget hans å være "seg selv', elske seg selv som, ikke være så kroppsfiksert osv. SE er jo det stikk motsatte, alt hun gjør er jo kroppsfiksert. Alt virker så falsk, alt på vixen. Holdt på å klikke mens jeg så på. 

Iselin er så vulgær det gjør vondt å se på. Blir flau på hennes vegne. Men gud så sårt at andre gjør narr av at mannen din var utro. Det forstår jeg at stikker dypt, men hvorfor snakke om det hele tiden og være så åpen om det? Virker jo som om at alle har lov å ha en mening om det da, siden hun er så åpen og er i rampelyset. Alle kjendiser sitt privatliv blir jo pratet om, slik er det jo bare. 

Anonymkode: 3afa9...471

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

For ikke å glemme når hun måtte fjerne litt sminke. «Herregud jeg bruker jo ikke mye sminke». Da ble det heftige fjortissnykker synes jeg. 

Anonymkode: 95e30...63d

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For ikke å glemme når hun måtte fjerne litt sminke. «Herregud jeg bruker jo ikke mye sminke». Da ble det heftige fjortissnykker synes jeg. 

Anonymkode: 95e30...63d

Hun ser jo nesten småskitten ut i ansiktet pga den tunge sminken. Jeg kan jo på en måte skjønne det siden hun er født i feil kropp og da er det kanskje en viktig greie med sminken, men det ser veldig fjortis ut. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke hvorfor Kleven forsvarer SE, men bak ryggen så er han mest på Kristins side. Ja, vet han sa at han hadde kranglet masse med SE om dette. Men, altså, er ikke hele imaget hans å være "seg selv', elske seg selv som, ikke være så kroppsfiksert osv. SE er jo det stikk motsatte, alt hun gjør er jo kroppsfiksert. Alt virker så falsk, alt på vixen. Holdt på å klikke mens jeg så på. Anonymkode: 3afa9...471

Syns det han sa og gjorde var helt innafor jeg. Han sa at han egentlig er enig m Kristin, og har vært i mange krangler m SE pga hennes operasjoner, inngrep og holdninger. Men at han ikke syns noe om måten Kristin brukte Vixentalen sin til å «kjefte på SE».

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lo bare høyt for meg selv av det Vixen-styret. 

Anonymkode: 88aa4...88d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/26/2020 at 4:29 PM, AnonymBruker said:

Skjønner ikke hva som er så interessant med livet til Joakim Kleven. Han er kjent for å være vennen til SE? Han irriterer meg litt kjenner jeg. Det blir litt «meg meg meg». 

Iselin er jo et kapittel for seg selv. Ikke ofte at folk tar parti med den som har vært utro, men i Tom sitt tilfelle er det jo faktisk slik😅

Emma trodde jeg var sjarmerende, men det synes jeg absolutt ikke lenger. Virker som ei bortskjemt og litt overlegen jente. Oppførselen er liksom mer 14år enn 18år. 

Anonymkode: 3e998...48e

Ble også forundret over Emma, nå ble hun slik? Har fremstått så moden, reflektert og litt sjenert. Nå.. 

Anonymkode: 74146...0b4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
27 minutter siden, *Emma* skrev:

Syns det han sa og gjorde var helt innafor jeg. Han sa at han egentlig er enig m Kristin, og har vært i mange krangler m SE pga hennes operasjoner, inngrep og holdninger. Men at han ikke syns noe om måten Kristin brukte Vixentalen sin til å «kjefte på SE».

Problemet er jo at hun er en influenser og bedrift med ekstremt mange mindreårige følgere og da har man et stort ansvar. Joakim mener at dette må tas opp privat med privatpersonen, men når dette ikke hjelper må man ta en offentlig oppvask. Dette gjør man også med andre bedrifter, forskjellen er at SE AS driver business på egen person og eget navn og hun har selv valgt å ikke skille privat og bedrift. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er jo at hun er en influenser og bedrift med ekstremt mange mindreårige følgere og da har man et stort ansvar. Joakim mener at dette må tas opp privat med privatpersonen, men når dette ikke hjelper må man ta en offentlig oppvask. Dette gjør man også med andre bedrifter, forskjellen er at SE AS driver business på egen person og eget navn og hun har selv valgt å ikke skille privat og bedrift. 

Ikke helt enig, men det blir jo bare tolkning.

Jeg tror ikke han mener at det skal tas på privaten -  men at en prisutdelingen er feil tid og sted. 
Han velger å støtte Sofie fordi hun er en venn. Men innrømmer at han egentlig jo er er mest enig m Kristin. Han sier vel også at han mener hun tar det opp på feil måte. Ikke at det er feil å ta det opp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Giroppalt97 skrev:

Følger egt bare med for å se på Emma Ellingsen jeg 😅 

En gutt som kaller seg emma?

Anonymkode: c4a56...ae4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gutt som kaller seg emma?

Anonymkode: c4a56...ae4

Jente*

Ha deg ut av tråden, takk

Endret av Giroppalt97
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...