Gå til innhold

Sanna Sarromaa


Gjest Magritta

Anbefalte innlegg

Gjest Magritta

Jeg er vel ikke den eneste som er lei av at hun skal være så negativ og sutrete ovenfor nordmenn og norsk kultur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg var på flyplassen i Finland reklamerte de for at drikkevannet var helt rent og at man ikke trengte å kjøpe vann. 

Ble intervjuet og de spurte om det var vanlig å drikke springvann i Norge. 

Herregud, tragisk land...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen liker å lese det hun sier. Dere som ikke liker det kan vel bare la være? Hun ønsker å provosere og bryte grenser, noen er sånn. Typisk norsk å rynke på nesen av det. Her gjelder flokkmentalitet og jantelov, nåde de som skiller seg ut 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Møkkalei skrev:

Dere som ikke liker det kan vel bare la være?

Så svaret ditt på å være uenig er å ignorere det?

Det skaper jo elendig debatt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, abc123detvardet skrev:

Så svaret ditt på å være uenig er å ignorere det?

Det skaper jo elendig debatt. 

Bare så teit debatt, sorry. For det er slik at smaken er som baken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Møkkalei skrev:

Bare så teit debatt, sorry. For det er slik at smaken er som baken. 

?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Møkkalei skrev:

???????

Kanskje du skal komme med noe fornuftig? 

8 minutter siden, Møkkalei skrev:

Noen liker å lese det hun sier. Dere som ikke liker det kan vel bare la være?

Hvordan kan jeg vite om jeg liker det eller ikke før jeg har lest det? Hvis jeg er uenig med påstandene hennes sier jeg selvfølgelig i fra. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Møkkalei skrev:

Ja? Hva vil du? Sa du noe? 

Det du sa ga ingen mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, abc123detvardet skrev:

Det du sa ga ingen mening. 

Ikke du heller. Hva vil du? Hva har jeg sagt galt? Noen liker Sanna, andre ikke, og de fleste gir f.... Er det et problem? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Møkkalei skrev:

Ikke du heller. Hva vil du? Hva har jeg sagt galt? Noen liker Sanna, andre ikke, og de fleste gir f.... Er det et problem? 

Ja det er er «problem». Dette er et diskusjonsforum og hele poenget da er å «diskutere». Å si at man kan «la være å lese om man ikke liker det» blir det samme som å si at man «kan la være å smake om kan ikke liker det». UMulig å vite før man har prøvd. Sanna skriver mye piss, og ja: mesteparten av det er for å oppheve seg selv og sin finske kulturarv som hun synes er så fantastisk (til tross for å ha flyttet fra den) - og å tråkke saftig ned på alt norsk hun fortakter (som begynner å bli ganske mye over tiden) 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Raven.Writingdesk skrev:

Ja det er er «problem». Dette er et diskusjonsforum og hele poenget da er å «diskutere». Å si at man kan «la være å lese om man ikke liker det» blir det samme som å si at man «kan la være å smake om kan ikke liker det». UMulig å vite før man har prøvd. Sanna skriver mye piss, og ja: mesteparten av det er for å oppheve seg selv og sin finske kulturarv som hun synes er så fantastisk (til tross for å ha flyttet fra den) - og å tråkke saftig ned på alt norsk hun fortakter (som begynner å bli ganske mye over tiden) 

Javel her er mitt bidrag. Av alle ting i denne verden man kan diskutere tror jeg en finsk linselus er det jeg finner minst interessant. Håper dere også finner på noe mer spennende. Kos dere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er dritslitsom. Hun har store problemer.

Nå har hun pådratt seg en graviditet også🤦‍♀️ 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noe har skjedd med Sannas kronikker de siste årene. 

Før var det skråblikk med humor rundt nordmenn og våre vaner.  Nå er humoren borte og om hun virkelig mener vi nordmenn gjør feil i alt, hvorfor flytter hun ikke bare tilbake til Finland? Vanskelig å ta henne på alvor når det kun er klaging. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke helt sansen jeg heller, negativitet og sutring er lite tiltalende. 

Mistenker at hun prøver å herme etter hun franske Norwegian Frog dama, men får det ikke til. Liker hun franske, hun er morsom! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Korpsnerden skrev:

Noe har skjedd med Sannas kronikker de siste årene. 

Før var det skråblikk med humor rundt nordmenn og våre vaner.  Nå er humoren borte og om hun virkelig mener vi nordmenn gjør feil i alt, hvorfor flytter hun ikke bare tilbake til Finland? Vanskelig å ta henne på alvor når det kun er klaging. 

Enig. 
Hun skrev mye bra, også om egen skilsmisse. Hun tørr å være sårbar og snakke om tøffe ting. Men flere av de seneste kronikkene fremstår så tydelige på at hensikten med dem er å provosere, nærmest for provokasjonens skyld. De fremstår desperate, i ønsket om å skille seg ut og hevde seg, på en eller annen måte. 

Endret av Raven.Writingdesk
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...