Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du noen til å handle mat?

Anonymkode: 85a65...c11

Ja, veldig takknemlig ❤️ 
Min far kom også innom med litt brødbakst etc :)

Anonymkode: 1bb8f...613

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts, om du har fysisk bankbrikke kan du sjekke saldo, overføre penger etc via nettbank på pc.

Når du har råd, kjøp en ekstra mobillader. Jeg har alltid 2, fordi det blir så kritisk om én ryker. 

Anonymkode: d2573...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts, om du har fysisk bankbrikke kan du sjekke saldo, overføre penger etc via nettbank på pc.

Når du har råd, kjøp en ekstra mobillader. Jeg har alltid 2, fordi det blir så kritisk om én ryker. 

Har ikke fysisk bankbrikke. Kun kodeapp på tlf.v
Sikkert lurt å ha to ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør folk på når de ikke sjekker tlf på flere timer?

Går turer uti løypa eller ved vannet, havet og andre steder, drar til rare butikker og titter på spennende ting, drar langt vekk, ser på film eller serier, eller gjør noe kreativt hjemme som å pusse opp og male møbler fra finn etc. hva gjør du når du ikke er på nettet? Blir selv deppa av insta så holder meg unna. 

Anonymkode: 3827d...1b3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg TS? Er oppgaven levert? Har du fått deg noe mat?

Anonymkode: 684ec...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det med deg TS? Er oppgaven levert? Har du fått deg noe mat?

Det går bra. Hva med deg? Oppgava er ikke levert enda, driver å styrer litt med en habilitetsoppgave og blir ikke enig med meg selv om vedkommende er habil eller inhabil. Og forstår meg ikke helt på hvordan jeg lagrer på denne chromebooken. Finner ikke igjen det jeg driver å skriver på. Tok en kopi en gang før men det er vel ikke det en skal gjøre. Må jo laste den opp i canvas.
Fått mat ja, snart middag nå :)  Sjukt hvor fort det blir mørkt nå, savner lyse kvelder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med levert oppgave, bra jobba!

Har du en plan for i morgen, TS? Med tanke på å utfordre angsten? Om du ikke går og handler så kanskje bare gå til butikken, gå inn hvis du klarer, og så gå hjem igjen. Et lite steg om gangen, bare for å begynne et sted.

Anonymkode: d663d...701

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, 

Mandag, perfekt dag for å ta litt tak ! 

Tror vi er mange som heier på deg 

Lykke til 🤗

Anonymkode: e86e9...174

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei TS, 

Mandag, perfekt dag for å ta litt tak ! 

Tror vi er mange som heier på deg 

Lykke til 🤗

Anonymkode: e86e9...174

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer med levert oppgave, bra jobba!

Har du en plan for i morgen, TS? Med tanke på å utfordre angsten? Om du ikke går og handler så kanskje bare gå til butikken, gå inn hvis du klarer, og så gå hjem igjen. Et lite steg om gangen, bare for å begynne et sted.

Anonymkode: d663d...701

Pinlig å si men er blakk. Har enda ikke fått laderen til tlf så føler seg veldig hjelpesløs uten. Trenger å sjekke konto og diverse ting. Trodde ikke det skulle ta så lang tid å få den laderen. 
Vil ikke gå inn på butikken og så snu igjen da kan de tro jeg stjeler osv. (Har opplevd dette en gang før da jeg bodde i Trondheim, har litt rask gange og var inne i en butikk og tok litt på ting og satt det tilbake og gikk ut og inn på en annen butikk og da kom det vektere inn på den butikken jeg var innom og spurte om jeg hadde tatt noe. Måtte åpne veska og vise hva jeg hadde der, bli med de ned igjen til den andre butikken og forklare meg. Tror hun følte seg litt flau hun som trodde jeg stjal. Litt traumatisert av det enda :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.10.2020 den 18.22, AnonymBruker skrev:

Det går bra. Hva med deg? Oppgava er ikke levert enda, driver å styrer litt med en habilitetsoppgave og blir ikke enig med meg selv om vedkommende er habil eller inhabil. Og forstår meg ikke helt på hvordan jeg lagrer på denne chromebooken. Finner ikke igjen det jeg driver å skriver på. Tok en kopi en gang før men det er vel ikke det en skal gjøre. Må jo laste den opp i canvas.
Fått mat ja, snart middag nå :)  Sjukt hvor fort det blir mørkt nå, savner lyse kvelder. 

Det går bra med meg takk 🙂 Så godt å høre at du har fått deg mat, jeg ble oppriktig bekymret for deg. Nå som oppgaven er levert er din sjangse til å ta tak og endre livet ditt. Ikke la undskyldninger komme i veien, dersom du ikke kan handle i morgen,så må du oppsøke og jobbe med angsten din på andre måter. Du har et sterkt ønske om mann og barn, dette ønsket og drivkraten må du la bli større en angsten. Jeg håper du overrasker deg selv og oss med å gjøre noe sikkelig bra for deg selv 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at du får laderen rett i postkassen? Og ikke som hentelapp på telefonen?  (Er du sikker på at det var penger på kortet, slik at laderen er betalt og sendt?)

Anonymkode: eb57f...94e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at du får laderen rett i postkassen? Og ikke som hentelapp på telefonen?  (Er du sikker på at det var penger på kortet, slik at laderen er betalt og sendt?)

Tror det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det. 

Fikk e-post om at den var sendt med Bring onsdag. Skulle komme i postkassen sto det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk e-post om at den var sendt med Bring onsdag. Skulle komme i postkassen sto det......

Bra! Da bør den være der snart 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra! Da bør den være der snart 😊

Den har komt🙌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den har komt🙌

Herlig! Da er det jo bare å lage seg en plan for handling 😊

Anonymkode: 58e68...cff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlig! Da er det jo bare å lage seg en plan for handling 😊

Anonymkode: 58e68...cff

Ja, kan ikke ha flere unnskyldninger nå. Men dessverre og litt flaut, men har fortsatt minus på konto. Så kan ikke handle på dagligvarebutikken enda da. 
Skal en tur i marka/turmål her snart. Ellers bør jeg komme meg på kjøpesenteret og være rundt folk. I går gikk jeg en laaang tur og det var mye folk ute, var godt å sjå og gå rundt en del folk :)

Ellers digg med tlf igjen, har savnet min beste venn😂😅
Men har ikke savna instagram. Det er det samme om og om og om igjen fra kjendiser og interiørfolk. Nei, nå blir det avfølging av alle de. Bryr meg midt der sola aldri skinner om kjendisene altså. Vi hadde det så innmari godt back in the days når vi ikke visste hva folk dreiv med før vi enten var sammen med de eller møtte de face to face. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kan ikke ha flere unnskyldninger nå. Men dessverre og litt flaut, men har fortsatt minus på konto. Så kan ikke handle på dagligvarebutikken enda da. 
Skal en tur i marka/turmål her snart. Ellers bør jeg komme meg på kjøpesenteret og være rundt folk. I går gikk jeg en laaang tur og det var mye folk ute, var godt å sjå og gå rundt en del folk :)

Ellers digg med tlf igjen, har savnet min beste venn😂😅
Men har ikke savna instagram. Det er det samme om og om og om igjen fra kjendiser og interiørfolk. Nei, nå blir det avfølging av alle de. Bryr meg midt der sola aldri skinner om kjendisene altså. Vi hadde det så innmari godt back in the days når vi ikke visste hva folk dreiv med før vi enten var sammen med de eller møtte de face to face. 

Bra at du tar grep om hva du vil følge i sosiale medier, og får vært ute i dagslys :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...