AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1601 Del Skrevet 25. oktober 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk du noen til å handle mat? Anonymkode: 85a65...c11 Ja, veldig takknemlig ❤️ Min far kom også innom med litt brødbakst etc Anonymkode: 1bb8f...613 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1602 Del Skrevet 25. oktober 2020 Ts, om du har fysisk bankbrikke kan du sjekke saldo, overføre penger etc via nettbank på pc. Når du har råd, kjøp en ekstra mobillader. Jeg har alltid 2, fordi det blir så kritisk om én ryker. Anonymkode: d2573...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1603 Del Skrevet 25. oktober 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts, om du har fysisk bankbrikke kan du sjekke saldo, overføre penger etc via nettbank på pc. Når du har råd, kjøp en ekstra mobillader. Jeg har alltid 2, fordi det blir så kritisk om én ryker. Anonymkode: d2573...a20 Har ikke fysisk bankbrikke. Kun kodeapp på tlf.v Sikkert lurt å ha to ja. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1604 Del Skrevet 25. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør folk på når de ikke sjekker tlf på flere timer? Anonymkode: 1bb8f...613 Går turer uti løypa eller ved vannet, havet og andre steder, drar til rare butikker og titter på spennende ting, drar langt vekk, ser på film eller serier, eller gjør noe kreativt hjemme som å pusse opp og male møbler fra finn etc. hva gjør du når du ikke er på nettet? Blir selv deppa av insta så holder meg unna. Anonymkode: 3827d...1b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1605 Del Skrevet 25. oktober 2020 Hvordan går det med deg TS? Er oppgaven levert? Har du fått deg noe mat? Anonymkode: 684ec...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1606 Del Skrevet 25. oktober 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan går det med deg TS? Er oppgaven levert? Har du fått deg noe mat? Anonymkode: 684ec...a3e Det går bra. Hva med deg? Oppgava er ikke levert enda, driver å styrer litt med en habilitetsoppgave og blir ikke enig med meg selv om vedkommende er habil eller inhabil. Og forstår meg ikke helt på hvordan jeg lagrer på denne chromebooken. Finner ikke igjen det jeg driver å skriver på. Tok en kopi en gang før men det er vel ikke det en skal gjøre. Må jo laste den opp i canvas. Fått mat ja, snart middag nå Sjukt hvor fort det blir mørkt nå, savner lyse kvelder. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1607 Del Skrevet 25. oktober 2020 Da er oppgava levert 😀 Halleluja!! Anonymkode: 1bb8f...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1608 Del Skrevet 25. oktober 2020 Gratulerer med levert oppgave, bra jobba! Har du en plan for i morgen, TS? Med tanke på å utfordre angsten? Om du ikke går og handler så kanskje bare gå til butikken, gå inn hvis du klarer, og så gå hjem igjen. Et lite steg om gangen, bare for å begynne et sted. Anonymkode: d663d...701 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #1609 Del Skrevet 26. oktober 2020 Hei TS, Mandag, perfekt dag for å ta litt tak ! Tror vi er mange som heier på deg Lykke til 🤗 Anonymkode: e86e9...174 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #1610 Del Skrevet 26. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei TS, Mandag, perfekt dag for å ta litt tak ! Tror vi er mange som heier på deg Lykke til 🤗 Anonymkode: e86e9...174 Takk. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #1611 Del Skrevet 26. oktober 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer med levert oppgave, bra jobba! Har du en plan for i morgen, TS? Med tanke på å utfordre angsten? Om du ikke går og handler så kanskje bare gå til butikken, gå inn hvis du klarer, og så gå hjem igjen. Et lite steg om gangen, bare for å begynne et sted. Anonymkode: d663d...701 Pinlig å si men er blakk. Har enda ikke fått laderen til tlf så føler seg veldig hjelpesløs uten. Trenger å sjekke konto og diverse ting. Trodde ikke det skulle ta så lang tid å få den laderen. Vil ikke gå inn på butikken og så snu igjen da kan de tro jeg stjeler osv. (Har opplevd dette en gang før da jeg bodde i Trondheim, har litt rask gange og var inne i en butikk og tok litt på ting og satt det tilbake og gikk ut og inn på en annen butikk og da kom det vektere inn på den butikken jeg var innom og spurte om jeg hadde tatt noe. Måtte åpne veska og vise hva jeg hadde der, bli med de ned igjen til den andre butikken og forklare meg. Tror hun følte seg litt flau hun som trodde jeg stjal. Litt traumatisert av det enda ) Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #1612 Del Skrevet 26. oktober 2020 På 25.10.2020 den 18.22, AnonymBruker skrev: Det går bra. Hva med deg? Oppgava er ikke levert enda, driver å styrer litt med en habilitetsoppgave og blir ikke enig med meg selv om vedkommende er habil eller inhabil. Og forstår meg ikke helt på hvordan jeg lagrer på denne chromebooken. Finner ikke igjen det jeg driver å skriver på. Tok en kopi en gang før men det er vel ikke det en skal gjøre. Må jo laste den opp i canvas. Fått mat ja, snart middag nå Sjukt hvor fort det blir mørkt nå, savner lyse kvelder. Anonymkode: 1bb8f...613 Det går bra med meg takk 🙂 Så godt å høre at du har fått deg mat, jeg ble oppriktig bekymret for deg. Nå som oppgaven er levert er din sjangse til å ta tak og endre livet ditt. Ikke la undskyldninger komme i veien, dersom du ikke kan handle i morgen,så må du oppsøke og jobbe med angsten din på andre måter. Du har et sterkt ønske om mann og barn, dette ønsket og drivkraten må du la bli større en angsten. Jeg håper du overrasker deg selv og oss med å gjøre noe sikkelig bra for deg selv 🙂 Anonymkode: 684ec...a3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2020 #1613 Del Skrevet 26. oktober 2020 Er du sikker på at du får laderen rett i postkassen? Og ikke som hentelapp på telefonen? (Er du sikker på at det var penger på kortet, slik at laderen er betalt og sendt?) Anonymkode: eb57f...94e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1614 Del Skrevet 27. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at du får laderen rett i postkassen? Og ikke som hentelapp på telefonen? (Er du sikker på at det var penger på kortet, slik at laderen er betalt og sendt?) Anonymkode: eb57f...94e Tror det. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1615 Del Skrevet 27. oktober 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det. Anonymkode: 1bb8f...613 Fikk e-post om at den var sendt med Bring onsdag. Skulle komme i postkassen sto det...... Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1616 Del Skrevet 27. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk e-post om at den var sendt med Bring onsdag. Skulle komme i postkassen sto det...... Anonymkode: 1bb8f...613 Bra! Da bør den være der snart 😊 Anonymkode: eb57f...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1617 Del Skrevet 27. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Bra! Da bør den være der snart 😊 Anonymkode: eb57f...94e Den har komt🙌 Anonymkode: 1bb8f...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1618 Del Skrevet 27. oktober 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den har komt🙌 Anonymkode: 1bb8f...613 Herlig! Da er det jo bare å lage seg en plan for handling 😊 Anonymkode: 58e68...cff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1619 Del Skrevet 27. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Herlig! Da er det jo bare å lage seg en plan for handling 😊 Anonymkode: 58e68...cff Ja, kan ikke ha flere unnskyldninger nå. Men dessverre og litt flaut, men har fortsatt minus på konto. Så kan ikke handle på dagligvarebutikken enda da. Skal en tur i marka/turmål her snart. Ellers bør jeg komme meg på kjøpesenteret og være rundt folk. I går gikk jeg en laaang tur og det var mye folk ute, var godt å sjå og gå rundt en del folk Ellers digg med tlf igjen, har savnet min beste venn😂😅 Men har ikke savna instagram. Det er det samme om og om og om igjen fra kjendiser og interiørfolk. Nei, nå blir det avfølging av alle de. Bryr meg midt der sola aldri skinner om kjendisene altså. Vi hadde det så innmari godt back in the days når vi ikke visste hva folk dreiv med før vi enten var sammen med de eller møtte de face to face. Anonymkode: 1bb8f...613 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #1620 Del Skrevet 27. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, kan ikke ha flere unnskyldninger nå. Men dessverre og litt flaut, men har fortsatt minus på konto. Så kan ikke handle på dagligvarebutikken enda da. Skal en tur i marka/turmål her snart. Ellers bør jeg komme meg på kjøpesenteret og være rundt folk. I går gikk jeg en laaang tur og det var mye folk ute, var godt å sjå og gå rundt en del folk Ellers digg med tlf igjen, har savnet min beste venn😂😅 Men har ikke savna instagram. Det er det samme om og om og om igjen fra kjendiser og interiørfolk. Nei, nå blir det avfølging av alle de. Bryr meg midt der sola aldri skinner om kjendisene altså. Vi hadde det så innmari godt back in the days når vi ikke visste hva folk dreiv med før vi enten var sammen med de eller møtte de face to face. Anonymkode: 1bb8f...613 Bra at du tar grep om hva du vil følge i sosiale medier, og får vært ute i dagslys Anonymkode: d2573...a20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg