Gå til innhold

Wera1 sin prøverdagbok ☆


Wera1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig at du spør, @babycodex🥰 Jeg er 6+2 idag, men det vet du jo, siden vi ligger helt likt! 😄🤰 Det går ganske bra med meg. Jeg har fortsatt superømme pupper, og i helga inntraff kvalmen. Den er faktisk verst på kvelden, noe som gjør at det heldigvis går greit å jobbe! Jeg har fortalt min mamma om graviditeten, hun ble kjempeglad og ville sette igang med strikking med en gang 😂 Jeg sa hun måtte vente noen uker med det, i tilfelle. Hvis alt går greit fremover tenker jeg å bestille TUL og legetime til en dag i uke 12. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du har fortalt mammaen din! TUL og legetime i uke 12 høres lurt ut. I natt våknet jeg superkvalm kl. 4 og prøvde å få i meg en klementin. Hadde spist kveldsmat før jeg la meg, men det ble likevel sånn. Endte iallfall opp med at jeg kastet opp hele morgenen i dag og var våken fra da. Verste natten til nå. Hadde selvfølgelig en fremføring kl. 9 i dag på zoom. Gjennomførte da, men fyfader #livet akkurat nå er ikke greit 😂  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk, @babycodex!❤️ Alt er bra med meg 🙌🏼 7+1 idag. Nå begynner jo tiden faktisk å gå litt fortere! Deilig. Fortsatt ømme pupper og kveldskvalme, så intet nytt der. Men jeg er overraskende lite kvalm på morgenen og ettermiddagen, så jeg klarer meg fint i 100% jobb. Kveldskvalme kan kanskje også komme av at jeg ofte er sliten etter en lang dag? Har en veldig hektisk jobb til tider. 

Ellers har jeg bestilt TUL! Den blir dagen jeg er 11+3, hvis alt fortsatt ser greit ut til da. Hadde egentlig hatt lyst på en i feks uke 8, også deretter i uke 13 - men jeg bor på «bygda» og det er ganske lang reisevei til nærmeste sted som tilbyr private ultralyder. Dermed må jeg prioritere, og velger heller en ultralyd nær 12 fullførte uker. Så må jeg bare bite tenna sammen å holde tålmodigheten i sjakk frem til januar 🙈
 

Endret av Wera1
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+0

Uke 8 allerede. Litt under en mnd igjen til tul ❤️ Jeg har vært dårlig på oppdatering i min egen og kommenteringer i andres dagbøker her inne i det siste, selv om jeg leser! Jeg har hatt ekstremt lite energi de siste ukene, bruker all energi på jobb - og sover hver ettermiddag. Er mye i dårlig humør. Mye sur på den stakkars samboeren min for småting. Stresser over jula. Skal feire hos oss med samboers familie og har ikke handlet ferdig, ryddet, vasket, levert julegaver eller noe enda. Spår en heftig lillejulaften imorgen 😅 Vi klarer heller ikke bestemme oss for om vi skal fortelle familie eller ikke om graviditeten på julaften. Jeg kjenner jeg ikke orker å lyve eller late som jeg drikker (vi feirer uten barn i år, så litt alkohol blir naturlig for familien vår på julaften). Er samtidig egentlig ikke et helt klar for å fortelle det heller. Samboer har så stor nær familie at jeg føler det blir «spredd» så fort da. Vi har ikke planlagt noe spesiell måte å si det på, blir nok litt på sparket hvis det blir annonsert 😅 Blir vel å ta det som det kommer på julaften. Ellers går graviditeten fint hittil. Kvalmen går opp og ned, men har enda ikke spydd noe så det er overkommelig. Har dog fått soppinnfeksjon, noe som er ***** ubehagelig. Beklager for sutrete og rotete innlegg, men sånn ble det idag. Håper jeg våkner opp julaften full av energi med et smil om munnen 😁🙈

God jul alle dere fine folk ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

SUPERMIRI skrev (På 8.1.2021 den 15.40):

Hvordan går det? ❤️ Ble det annonsert noe på julaften? 🤗 Godt nyttår 🥰

Hei, og godt nyttår ❤️ Så koselig at du spør. Med meg går det veldig bra, egentlig! Jeg er idag 11+1, og skal på tidlig ultralyd på fredag når jeg er 11+3. Er så utrolig spent! Formen har vært veldig fin de to siste ukene, er så takknemlig for det. Håper bare alt ser fint ut på ultralyden! Ble ikke annonsert på julaften, nei. Skal annonsere til familie i helga hvis alt ser fint ut på ultralyden. Klem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du er i god form og at alt står bra til! ❤️ Masse lykke til på ultralyd, dette kommer til å gå så fint Du måå fortelle når du har vært på ultralyd og fortalt familie det 😊 Klem! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyden gikk veldig fint i dag. Var en utrolig fin opplevelse og se lille bevege seg der inne. Er veldig lettet nå ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12+0 

Fullførte 12 uker idag. En milepæl! Hun som tok ultralyden satte meg 1 dag fram, så jeg forholder meg til det inntil rutineultralyden. Helgen har bestått av avsløringer til familie og nære venner. Alle ble veldig glade og rørte ❤️ Vi er beriket med stor familie på begge sider og en stor nær vennekrets, så nå føler jeg egentlig at det er sååå mange som plutselig vet det 🙈 Føler jeg nesten like gjerne kunne gått ut med det offentlig 😂 Er litt merkelig å gå fra en hemmelighet mellom meg og mannen til 20 mennesker ish som vet det. 

Har ikke fortalt noe på jobb enda, men tror jeg snart må det da jeg bor i en liten by, og er redd det skal nå fram før jeg rekker å fortelle det selv. Ellers er formen veldig fin. Har hatt vondt i nedre rygg og halebensområdet etter jobb de siste to ukene. Jobber et sted som innebærer mye løfting i løpet av arbeidsdagen, så må kanskje be om litt tilrettelegging der også etterhvert. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra for fullførte 12 uker! :hoppendeglad:  

Så utrolig koselig å fortelle det til familie og venner ❤️  Det gleder jeg meg til å gjøre også. Blir plutselig rart å ikke sku holde det hemmelig lenger, så kan bare se for meg hvor merkelig det har vært i disse dager for deg 😂  Må jo nesten bli som at man må ta seg selv i å ikke prøve å holde det skjult lenger, haha! Man blir liksom så vandt til det. 

Lykke til med å fortelle det på jobben! 😃  Kan være lurt å gjøre det snart, i tilfelle man kanskje kan forebygge litt også ift tilretteleggingen :)  

Sender deg en stor klem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Veldig lenge siden oppdatering her. Jeg kjenner ikke behovet for å skrive dagbok lenger. Så jeg setter nok en strek her, men ville likevel bare avslutte med at jeg fikk se en frisk, aktiv liten gutt på OUL idag. 19+0 ❤️ Vi gleder oss så utrolig masse. For en lykkelig følelse. Ønsker alle fantastiske mennesker her inne masse masse lykke til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre fra deg, @Wera1 ❤️  Det er leit å se at du ikke kommer til å oppdatere noe lenger, men for en glede at du har fått se en frisk gutt på OUL! Så utrolig stas. Er så glad på dine vegne! Håper det kommer en liten oppdatering når lillegutt er på plass. Masse lykke til i tiden som kommer! Stor klem 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du kom innom for en siste oppdatering. Gratulerer med en liten guttebass i magen ♥ Ønsker deg masse lykke til i tiden fremover og nyt svangerskapet og ikke minst tiden etterpå! :smilyblomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...