AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #381 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt enig i at shaker ikke er en bærekraftig måte å gå ned i vekt på. Men vil presisere at du kan bli sykelig overvektig av kun å spise «råvarer» med «god næring» også. Nøkkelen er mengden man spiser. Anonymkode: 63408...ea9 Ja, så er det viktig å forstå at en kalori er IKKE en kalori....er HVA den består av! Eks: 200g melkesjokolade er 1100kcal. Med dårlig næring.... I stedet kan du spise fisk, kylling, kjøtt med grønnsaker og potet til. En stor tallerken av dette havner på ca 700-800kcal. Som gir deg en helt annen opplevelse enn melkesjokoladen. Du kan jo også teste å bare spise melkesjokolade, 400gram hver dag. 2200kcal. Prøv dette minst 1mnd, kan tenke du føler deg bra da Anonymkode: 6a120...303 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avent Skrevet 23. mai 2024 #382 Del Skrevet 23. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva hadde hun utdannelse i? Anonymkode: 6a120...303 Hun var ingeniør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #383 Del Skrevet 23. mai 2024 Jeg har en kusine som har blitt mary kay selger, og nå er jeg "yndlingskusine", jeg har litt størrelse på boligen min og kjenner mye folk, så nå er hun på meg som en klegg, om jeg ikke kan arrangere mary kay fest, gi kontaktinformasjonen hennes til venninner osv. Helt ærlig er jeg sur og lei meg, før dette hadde vi sporadisk kontakt i familiesammenheng og jeg var ikke i hennes liv, nå er jeg bra nok. Anonymkode: 6a98e...0b3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #384 Del Skrevet 23. mai 2024 Ser det på forever living og et annent merke jeg ikke husker, men orker ikke følge mennsker som driver med det. Fordi jeg selv ikke er intresert, nok som handler av dem ellers hadde ikke så mange klart seg. Anonymkode: afcc3...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #385 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har en kusine som har blitt mary kay selger, og nå er jeg "yndlingskusine", jeg har litt størrelse på boligen min og kjenner mye folk, så nå er hun på meg som en klegg, om jeg ikke kan arrangere mary kay fest, gi kontaktinformasjonen hennes til venninner osv. Helt ærlig er jeg sur og lei meg, før dette hadde vi sporadisk kontakt i familiesammenheng og jeg var ikke i hennes liv, nå er jeg bra nok. Anonymkode: 6a98e...0b3 Du må nok bare si nei, aldri handle av når familie eller venner heller. Skal du ha dette så Finn noen du ikke kjenner. Men si du desverre ikke er intresert, og skal hun låne huset så får du ta leie av lokalet 😅 Anonymkode: afcc3...88f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #386 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må nok bare si nei, aldri handle av når familie eller venner heller. Skal du ha dette så Finn noen du ikke kjenner. Men si du desverre ikke er intresert, og skal hun låne huset så får du ta leie av lokalet 😅 Anonymkode: afcc3...88f Det er nok der jeg gjorde kardinalfeilen, jeg synes synd i henne og kjøpte et sett for å støtte, produktene er bra de, men så eksploderte det 😅 Anonymkode: 6a98e...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #387 Del Skrevet 23. mai 2024 Flere av de er faktisk Jehovas vitner. De har cult programvaren allerede installert. Anonymkode: b766c...2e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #388 Del Skrevet 23. mai 2024 On 6/23/2021 at 9:10 AM, AnonymBruker said: Veldig lik erfaring som deg. Familiemedlem mente oljene kunne hjelpe sønnen min (alvorlig kronisk sykdom). Ble så paff og lei meg at jeg mistet ord. Kjenner jeg får skikkelig forakt Anonymkode: 9ef2a...daa Den samme kommentaren fikk vi! Alvorlig kronisk sykdom hos vårt barn også, og familiemedlem mente vi måtte gi diverse Doterra-oljer. Prøvde å selge dem i samme slengen. Jeg får også forakt og blir så frustrert og lei meg. Ah’-etter år med sykehus og medisiner. Hvorfor tenkte vi ikke at oljer kunne redde???🙈 Jeg klarer nesten ikke å treffe denne olje-personen mer. Anonymkode: 9ef2a...daa 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #389 Del Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Den samme kommentaren fikk vi! Alvorlig kronisk sykdom hos vårt barn også, og familiemedlem mente vi måtte gi diverse Doterra-oljer. Prøvde å selge dem i samme slengen. Jeg får også forakt og blir så frustrert og lei meg. Ah’-etter år med sykehus og medisiner. Hvorfor tenkte vi ikke at oljer kunne redde???🙈 Jeg klarer nesten ikke å treffe denne olje-personen mer. Anonymkode: 9ef2a...daa De oljene kan visstnok redde liv...kreft osv... 🙄 Anonymkode: 6a120...303 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. mai 2024 #390 Del Skrevet 24. mai 2024 Bare et produkt fra disse merkene har gitt meg WOW-følelse. Det var en tube håndskrubb fra Mary Kay som sto hos min søster en gang. Fikk silkemyke hender også luktet den så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #391 Del Skrevet 13. juni 2024 Jeg må være en magnet for Herbalifere, møtte en tidligere kollega tilfeldig på et kurs. Vi tok opp kontakten litt igjen, etter å ha møtt henne 3 ganger starter hun med å snakke om gode produkter hun bruker...jeg spør om hva, hun slipper bomben....Herbalife....du kunne bli din egen sjef, tjene gode penger. Jobbe når du vil, men jeg lurer jo på...du har høy utdannelse...god lønn....hun svarer at dette var noe helt eget. Der hun virkelig kunne tjener penger og styre seg selv. Det var siste gangen jeg hadde kontakt med henne, blokkerte henne etterpå...hun er jo medlem i en sekt, som heter Herbalife. Anonymkode: 6a120...303 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #392 Del Skrevet 21. juli 2024 bumper denne....ser på instagram at det er endel herbalifere ei norge... Anonymkode: 6a120...303 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2024 #393 Del Skrevet 21. juli 2024 Tragiske mennesker, rett og slett. Anonymkode: 0b121...fdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #394 Del Skrevet 22. august 2024 Renate må vel være den mest ekstreme? https://www.instagram.com/renateexclusive/ Anonymkode: 6a120...303 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar #395 Del Skrevet 5. januar mange på Facebookgruppa jenter som starter challenge nå, samme innhold og ordlyd, skalkeskjul for herbalife. ser på profilen dems at de driver med det, endel av de jobber på nutri-barer i Trondheim og, sånne herbalifegreier populært blant unge jenter. ? Anonymkode: 9d8cb...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå