Gå til innhold

Herbalife-sekten! Min venninne er fanget, er det flere her inne som har erfaring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med Forever Living? Er det like ille?

Anonymkode: ca53f...a49

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.8.2020 den 9.08):

Min venninne ble fanget av dette for 1år siden, nå er det helt tapt. Hun går stort i tøy med logoen på, drikkeflasker etc. Omgås bare mennesker som også er fra sekten sin. Som er såkalte selvstendig distributør! 🙂 

Hun har kuttet ut alle venninner som ikke ville kjøpe noe av henne, jeg gikk litt hardt ut å sa hva jeg synes om dette. Men på en fin måte, det tålte hun dårlig. Vi alle som var 5stk hadde ikke peiling på kosthold, eller livet som ikke ville kjøpe denne galskapen 😂

Hender jeg møter henne på butikken, jeg sier hei og smiler bredt hver gang... 🙂 

Nå har mannen hennes også startet.....🤣

Det som er morsomt med dette, er å se hvor lett mennesker hjernevaskes. Flokkmentaliteten, man tenker ikke selv. Må høre til noe, skremmende.

Regner med flere her inne har gode Herbalife-historier!

Anonymkode: 797ea...0ac

Kjenner noen ja, men siden jeg faktisk kan ernæring så prøver de seg ikke på meg

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (På 15.5.2022 den 19.32):

Noe av det værste jeg har lest om av å utnytte sin profesjon til å utnytte sårbare mennesker.

Er det en ting det virkelig finnes nok av, så er det næringsmidler/tilskudd til kreftsyke.

Ingen, absolutt ingen som enten har gått igjennom eller går igjennom kreftbehandling har behov for herbalifeprodukter.

Dette er et såpass stort overtramp rent yrkesetisk at her burde autorisasjonen vurderes.

Ja, vet om ei som mister autorisasjonen fordi hun solgte forever living produkter til pasientene på jobben sin. Det strider mot de yrkesetiske retningslinjene. 

Anonymkode: fbeef...c6c

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noen som har erfaring med Forever Living? Er det like ille?

Anonymkode: ca53f...a49

Det vil jeg si. Vært på «vekkelsesmøte» før og det var når parabener var på dagsorden. Da ble vi fortalt hva vi skulle svare dersom noen nevnte innholdet i produktene. Når det er sagt så har jeg hatt god effekt av propolis kremen de selger på eksemen min. Meldte meg inn for å kunne kjøpe produkter til rabattert pris 

Anonymkode: 58ede...c61

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hva de tranlignende kapslene til NUSKIN er for noe? Tanten min fikk noen av ei frelst venninne og mener det hjelper veldig på tørr hud og rødhet i ansiktet som følge av det osv, og det ser jeg hun har rett i, men jeg har ganske god sånn effekt av omega3 kapsler også, sikkert mye billigere også 

Anonymkode: 6a98e...0b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...