Anki- Skrevet 24. november 2020 #1941 Del Skrevet 24. november 2020 Synes begge showdansene i år var sykt kjedelige i forhold til tidligere år. Egentlig en veldig kjedelig sesong i det hele tatt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. november 2020 #1942 Del Skrevet 24. november 2020 loveli skrev (20 timer siden): Kanksje på tide med en all-star sesong? 😛 Ta med folk som var populære i sin sesong. Oo jeg likte det forslaget! Kanskje bare ta vinnere i èn sesong? Da MÅ de ha ny programleder da! 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 24. november 2020 #1943 Del Skrevet 24. november 2020 Amatariel skrev (49 minutter siden): Oo jeg likte det forslaget! Kanskje bare ta vinnere i èn sesong? Da MÅ de ha ny programleder da! 😅 Ja. Problemet blir jo da dommerpoengene. Alle vinnerne i SVD ble vel så gode at de sanket 10-ere på slutten av sine sesonger. 😛 Jeg er en av dem som mener dommerpoengene er noe tull til å begynne med da, så kanskje man bare kunne droppet poengene deres? Så et par nye, gode og upartiske dommere og ny kvinnelig programleder? 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sasse00 Skrevet 24. november 2020 #1944 Del Skrevet 24. november 2020 Amatariel skrev (53 minutter siden): Oo jeg likte det forslaget! Kanskje bare ta vinnere i èn sesong? Da MÅ de ha ny programleder da! 😅 Slik som superfinalen i 2008? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 25. november 2020 #1945 Del Skrevet 25. november 2020 Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og svar til dette. Kragebein, adm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuti Skrevet 26. november 2020 #1946 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (På 21.11.2020 den 23.25): Her stemte vi flere ganger på Nate og Helene i kveld, dessverre hjalp det ikke. Selv om de var de soleklart beste danserne i finalen. Og jeg er så naiv at jeg faktisk trodde at det var dansen vi skulle stemme på, ikke person. Anonymkode: dcbc9...79d Helt enig. Nate og Helene var mye bedre. Andreas var fortsatt stiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #1947 Del Skrevet 27. november 2020 Så fikk vi endelig (?) vite hvorfor TV2 har ønsket å ha med Nate lengst mulig😉 og jammen nå som SVD er over så bekrefter han det alle egentlig har visst hele tida; at det er null og niks romantiske følelser mellom han og Helene🤘🏻TV2 tror virkelig at folk ikke skjønner hva promo er?!? 😂😂 Jeg liker Nate altså - og han har jo helt sikkert bare gjort som han har fått beskjed om av tv2 hele veien han🤘🏻🤪 Anonymkode: 34c3b...5a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisi00 Skrevet 27. november 2020 #1948 Del Skrevet 27. november 2020 (endret) Det finnes da maaaaange spennende kjendiser som ikke har vært med på SVD enda?? Drømmen er Tarjei Sandvik Moe 😍 og hva med komikere som Morten Ramm, Linn Skåber eller Else Kåss Furuseth ? Norge har jo mange fine folk som er kjent for jobben de gjør, og som ikke bare har vært med i ‘teite’ (i mine øyne da😉) reality programmer.... Uansett er jo ‘kjendis’ blitt et temmelig vidt begrep de seinere årene og det må vel bare bli sånn - tv2 ønsker jo helt sikkert å nå ut til seere i alle aldre - og de unge følger jo youtubere og influencere og de ser på reality programmer som bla Love Island og Ex on the Beach.. Så slike deltakere vil sikkert kvalifisere for å være ‘kjendis’ i manges øyne🤷♀️ Endret 27. november 2020 av Sisi00 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1949 Del Skrevet 7. juli 2021 Hva tror dere om skal vi danse i år? Lasse Matberg ble spurt i fjor men da kunne han ikke pga jobben i forsvaret. Nå har han sluttet der og er fristilt. Anonymkode: 0e98a...741 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1950 Del Skrevet 7. juli 2021 Håper det blir noen kjendiser som er kjente for å ha gjort noe, ikke for å ha deltatt i andre realityshow. Men blir vel en haug influensere og farmendeltagere og x factor-folk. Anonymkode: b9beb...fe3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1951 Del Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tror dere om skal vi danse i år? Lasse Matberg ble spurt i fjor men da kunne han ikke pga jobben i forsvaret. Nå har han sluttet der og er fristilt. Anonymkode: 0e98a...741 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Håper det blir noen kjendiser som er kjente for å ha gjort noe, ikke for å ha deltatt i andre realityshow. Men blir vel en haug influensere og farmendeltagere og x factor-folk. Anonymkode: b9beb...fe3 Hvorfor ikke bare opprette ny tråd? Anonymkode: 80a77...5a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 23. august 2021 #1952 Del Skrevet 23. august 2021 Jeg synes det var trist at Thomas Alsgaard fortalte at han angrer på fjorårets deltakelse 😥. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 27. august 2021 #1953 Del Skrevet 27. august 2021 Jordbærogfløte skrev (På 23.8.2021 den 13.02): Jeg synes det var trist at Thomas Alsgaard fortalte at han angrer på fjorårets deltakelse 😥. Det har jeg ikke fått med meg. Hvorfor angrer han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå