Gå til innhold

Skal vi danse 2020


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry men Nate og Helene har null kjemi på dansegulvet😬 ja de danser sammen men likevel hver for seg hvis dere skjønner hva jeg mener....det er liksom ikke noe samspill....eller mulig det bare er meg....

Anonymkode: 34c3b...5a4

Enig! Rikke og Thomas har mye bedre samspill og kjemi synes jeg. 

Anonymkode: de176...9ca

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis Thomas bare kunne slutte å behandle Rikke som ei porselensdukke så hadde nok dansinga blitt bedre også...😂 

Anonymkode: 34c3b...5a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste dansen som har rørt meg til nå var siste dansen til Siri. Den var nydelig😍 
Elsker moderne dans.
Skulle også ønske vi fikk se mer av standard dansene. Syns det kjøres show danser hele tida...og det blir det vel neste uke også når det er Halloween..🎃

Anonymkode: 34c3b...5a4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle også ønske vi fikk se mer av standard dansene. Syns det kjøres show danser hele tida...og det blir det vel neste uke også når det er Halloween..🎃

Anonymkode: 34c3b...5a4

Ja, der er jeg helt enig - for mye staffasje og for lite standard dans. Og ikke god showdans heller, bare sånn halvveis. Har enda friskt i minne Atle Pettersens Pirate Of Caribean.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Blondie65 skrev:

Ja, der er jeg helt enig - for mye staffasje og for lite standard dans. Og ikke god showdans heller, bare sånn halvveis. Har enda friskt i minne Atle Pettersens Pirate Of Caribean.

 

Atle i den, ben Adams i harry Potter og cengiz i thriller ♥️

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan bestemmes egentlig hvilken proffdanser kjendisene får? Syns det virker som enkelte proffdansere alltid får utdelt en kjendis som i utgangspunktet har stort potensiale og bør komme langt.. Men mulig det bare er tilfeldig. Noen som vet? 

Anonymkode: 34c3b...5a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er faktisk mektig imponert over Siri og syns hun bør få mye mer kred for dansinga - tenk å faktisk måtte tenke koreografi og trinn når du stirrer inn i de øya til dansepartneren...😍😍

....sorry jeg kunne ikke dy meg😂 han proffdanseren hennes har jo noen bare helt fantastisk nydelige øyne...😍

 

Haha men sååå enig😂 jeg hadde aldri klart å konsentrere meg om trinn eller koreografi med en slik dansepartner😍☺️ så all ære til Siri ja🙌🏻 😂

Anonymkode: 34c3b...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Birgit var sjokkert over at hun røyk ut på lørdag. Hun hadde ikke forventet å ryke enda. Snakker om å spille på handikappet ditt.

https://www.tv2.no/underholdning/11734092/?fbclid=IwAR0IDawj0e94_7at0eaUSImCPx05zZ6XIEAvT0BId3sVx46c06wdAsSWOnc

Anonymkode: ebdb9...cb9

Snakker om å lese hva man vil lese.

Anonymkode: 570d6...780

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror proffdanserne og kjendisene/realitydeltakerne blir satt sammen utifra bla høyde. Mai har f eks danset sammen med flere veldig høye menn/gutter.

Anonymkode: bcaa8...c3b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Atle i den, ben Adams i harry Potter og cengiz i thriller ♥️

Anonymkode: 0e98a...741

Hadde ikke sett noen av disse. Fant ikke Cengiz med thriller - men han må jo være en slags all-time-best - i helgoland for en danser.

Når showdansen blir sånn at du lurer på hvem som er "eleven" og hvem som er læreren ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2020 den 18.21, AnonymBruker skrev:

Tror proffdanserne og kjendisene/realitydeltakerne blir satt sammen utifra bla høyde. Mai har f eks danset sammen med flere veldig høye menn/gutter.

Anonymkode: bcaa8...c3b

Stor forskjell på Rikke og Thomas...

Anonymkode: de176...9ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stor forskjell på Rikke og Thomas...

Anonymkode: de176...9ca

Og Sandra og Bjørn fra fjorårets sesong.

Anonymkode: 80a77...5a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2020 den 18.21, AnonymBruker skrev:

Tror proffdanserne og kjendisene/realitydeltakerne blir satt sammen utifra bla høyde. Mai har f eks danset sammen med flere veldig høye menn/gutter.

Anonymkode: bcaa8...c3b

Rart at Benjamin alltid får unge, pene, slanke dansepartnere da? Uavhengig av høyde.

Anonymkode: 5a3cf...0fa

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel kun Mai som har danset med høye menn, Benjamin med unge jenter og Bjørn (oftest) med eldre damer. 😂

Anonymkode: bcaa8...c3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rart at Benjamin alltid får unge, pene, slanke dansepartnere da? Uavhengig av høyde.

Anonymkode: 5a3cf...0fa

Isabel har fortalt på podcasten sin at hun lå med Benjamin under «skal vi danse». Ettersom han tidligere ble samboer med Adele( som han vant med) så viser han her en tendens som er uprofesjonell. Av den grunn stemmer jeg ikke på ham  uavhengig hvem han får som partner. 

Anonymkode: 8ae27...cea

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Isabel har fortalt på podcasten sin at hun lå med Benjamin under «skal vi danse». Ettersom han tidligere ble samboer med Adele( som han vant med) så viser han her en tendens som er uprofesjonell. Av den grunn stemmer jeg ikke på ham  uavhengig hvem han får som partner. 

Anonymkode: 8ae27...cea

For ordens skyld: det var slutt mellom han og Adele da han danset med Isabel. Men det er likevel uproff oppførsel. 

Anonymkode: 8ae27...cea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Isabel har fortalt på podcasten sin at hun lå med Benjamin under «skal vi danse». Ettersom han tidligere ble samboer med Adele( som han vant med) så viser han her en tendens som er uprofesjonell. Av den grunn stemmer jeg ikke på ham  uavhengig hvem han får som partner. 

Anonymkode: 8ae27...cea

Hadde vært interessant om han hadde blitt satt sammen med en litt eldre dame, for å teste om han tar hva som helst eller hva... Trude Drevland f.eks 😅

Anonymkode: b56b4...674

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Isabel har fortalt på podcasten sin at hun lå med Benjamin under «skal vi danse». Ettersom han tidligere ble samboer med Adele( som han vant med) så viser han her en tendens som er uprofesjonell. Av den grunn stemmer jeg ikke på ham  uavhengig hvem han får som partner. 

Anonymkode: 8ae27...cea

Så hun har innrømmet det mange trodde 😊 Har nok vært en del romanser i dette programmet, ikke bare Benjamin 😊 Tom Erik og Tone var vel de første vi hørte om.

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...