Gå til innhold

Skal vi danse 2020


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, nå er jeg skuffa! Michael blir litt stiv, og har litt lite bevegelse i kroppen. Birgit og Philip hadde et godt samspill, og hun viser hvilke muligheter som finnes i dans, selv om man er bundet til en stol. For meg har hun imponert, gang på gang.

Anonymkode: 461b5...cc5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med hun programlederen? 🤬

Klarer ikke å si riktig nr på deltagerne, og roter rundt med navn og stemmer!!!!
Blir jo usikker på alt hun sier.... 

Anonymkode: 28652...079

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kommer ikke Thomas i duell?? 

Anonymkode: 8ae27...cea

Fordi alle på 40+ stemmer på sin store vinterhelt! Har ikke noe i mot Thomas jeg altså, vil gjerne se han videre foran flere av de andre, men det er kun fordi han virker som en fin fyr ikke nødvendigvis at han danser så bra.

Anonymkode: 6f23d...89f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kommer ikke Thomas i duell?? 

Anonymkode: 8ae27...cea

Fordi folk liker ham og stemmer på ham.

Anonymkode: 77344...9ec

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes Michael var bedre enn Birgit. Det syntes heldigvis publikum også. Håper Andreas vinner 😊

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi alle på 40+ stemmer på sin store vinterhelt! Har ikke noe i mot Thomas jeg altså, vil gjerne se han videre foran flere av de andre, men det er kun fordi han virker som en fin fyr ikke nødvendigvis at han danser så bra.

Anonymkode: 6f23d...89f

Trenger ikke være 40+ for å stemme på ham, gitt.

Anonymkode: 77344...9ec

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi alle på 40+ stemmer på sin store vinterhelt! Har ikke noe i mot Thomas jeg altså, vil gjerne se han videre foran flere av de andre, men det er kun fordi han virker som en fin fyr ikke nødvendigvis at han danser så bra.

Anonymkode: 6f23d...89f

Jeg er 50+ og har sett mye av Thomas på Tv, men jeg heier på Marthe, Nate og Andreas. 

Anonymkode: ebdb9...cb9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael var veldig stiv i dag synes jeg. Her er vi begge utrolig skuffet over at Birgit er ute. Hun er definifivt en mye bedre danser enn Michael i dag.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor får man ikke vite hvor mange publikumsstemmer hver enkelt deltaker får egentlig? 

Anonymkode: 486f0...3fd

Syns dette er irriterende.. De burde konvertert seerstemmene til en slags poengsum fra folket og addet det til dommerpoengene for å illustrere den totale poengsummen og endelige rangeringen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi alle på 40+ stemmer på sin store vinterhelt! Har ikke noe i mot Thomas jeg altså, vil gjerne se han videre foran flere av de andre, men det er kun fordi han virker som en fin fyr ikke nødvendigvis at han danser så bra.

Anonymkode: 6f23d...89f

Ikke helt sant, er under 40 selv, men har to foreldre som er veldig aktive i det lokale skimiljøet så Thomas var den store barndomshelten for meg og søsknene.

Anonymkode: 80a77...5a3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke være 40+ for å stemme på ham, gitt.

Anonymkode: 77344...9ec

Neida, ikke det jeg mente. Jeg bare tenker han har mange fans på 40+ som fulgte han når han var aktiv skiløper👍🏼 Mamma er 55 og stor fan!

Anonymkode: 6f23d...89f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at Michael gikk videre for han var bedre enn Birgit. Håper andres kommer i fianalen for han er best - kanskje mot Marte om hun skjerper sel litt.

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Skjønner ikke at Nate fikk så høye poeng. Han danset ikke en ordentlig samba. Og angående gruppedansene. Synes ikke det var 9 poeng som skilte dem??? Sykt urettferdig. Er jo uansett ikke gruppene som velger. Det er klart at en rask sang og salsa fenger mer enn den første. Når det er sagt likte den jeg den første best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skuffet selv om jeg stemte på Michael før mot Nate. Birgit har mye mer følelse og formidling i dansen enn han har klart hittil og jeg kommer til å savne henne. Veldig lei av den rullestolmobbingen når man kunne se hvor mye hun og Phillip fikk til og hun var absolutt blant de beste.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Caroline91 skrev:

Skjønner ikke at Nate fikk så høye poeng. Han danset ikke en ordentlig samba. Og angående gruppedansene. Synes ikke det var 9 poeng som skilte dem??? Sykt urettferdig. Er jo uansett ikke gruppene som velger. Det er klart at en rask sang og salsa fenger mer enn den første. Når det er sagt likte den jeg den første best. 

Vet ikke. Kan kanskje sammenligne med Sandra i Stjernekamp som røk ut tidlig. Så var det «noe feil med stemmene» der også, og nå er hun i semifinalen. Virker ikke riktig hverken der eller her. Hun og nate røk ut tidlig men fikk muligheten til å nå lengre enn langt .... Skurrer en god del dette!

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Egentlig skulle Nate eller Michael vært ute. Lurer på om de andre synes det er litt irriterende. For den gangen det var stemmetrøbbel var det jo kun i duellen. 

Endret av Caroline91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...