Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh, hva har dette med saken å gjøre? Ingen kunne stemme Birgit til å havne i duellen.

Anonymkode: 8b4b5...abf

Jo hvis folk ikke stemte på Birgit, så vil hun jo havne i duell. Den eneste måten vi som ser på kan stemme ut noen, er ved å IKKE gi deltagerne stemmer.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

«Likesinnede»? «Rullestolbrukeren»? Leser du egentlig hva du skriver her? Hvorfor har du et så stort behov for å lage et kunstig skille mellom mennesker på denne måten?

Det Birgit klarte var mer imponerende enn noe av det de andre deltagerne har gjort, nettopp på grunn av den ekstra, store utfordringen de andre slipper å forholde seg til.

Anonymkode: 570d6...780

Hun har kanskje ekstra utfordringer ja, men det betyr ikke at det er passende å ha en uten fungerende bein i en konkurranse hvor en stor del av jobben handler om nettop forarbeid. Vi stemmer ikke frem en stum person i Idol, eller? En som står og fremfører låter med tegnspråk..? 

Normalt oppegående folk skjønner at dette er bare alt for dumt. 

Anonymkode: 8e604...aa2

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun har kanskje ekstra utfordringer ja, men det betyr ikke at det er passende å ha en uten fungerende bein i en konkurranse hvor en stor del av jobben handler om nettop forarbeid. Vi stemmer ikke frem en stum person i Idol, eller? En som står og fremfører låter med tegnspråk..? 

Normalt oppegående folk skjønner at dette er bare alt for dumt. 

*Fotarbeid

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg savna Siri & Tarjei på parketten nå lørdag. Digger humoren&personligheten til Siri og hun og Tarjei hadde en veldig fin kjemi. Tarjei hadde jo i tillegg en enorm energi og utstråling på parketten - vil si de to yngste proffdanserene, Philip & Tarjei,  imponerte meg skikkelig med både teknikk, energi og utstråling! Artig med noen nye fjes.

Det er jo forsåvidt greit at de teknisk beste kjendisdanserne går videre, men jeg må innrømme at jeg savner mer personlighet og kjemi fra enkelte av de... Det hjelper liksom ikke med fine kropper og bra teknikk når dansene ellers mangler utstråling og kjemi?! Men selvfølgelig opplevelsen av dans er subjektiv. For meg personlig var dansen til Siri&Tarjei forrige lørdag mye mer rørende og fin enn dansen til Andreas&Mai som ja kanskje inneholder mer teknikk, men samtidig altfor lite sjel og innlevelse..?!

Jaja, SVD er jo uansett et underholdingsprogram og det er ikke egentlig Norges beste kjendisdanser som skal kåres, men den danseren folk flest liker  best. Fair game det. Håper bare vi får se mer progresjon av de som er igjen for føler egentlig de har stått litt på stedet hvil de siste ukene....

Syns også det var synd at Birgit røk ut, hun og Philip tilførte jo programmet noe nytt og spennende. Og hennes deltagelse hadde jo faktisk en stor verdi for mange. All hetsen hun har fått er jo hinsides tullete. Mangfold blant deltakerne er jo bare positivt. 

Anonymkode: 34c3b...5a4

• Liker 5
Skrevet

Er det noen som ser på ‘Dansebobla’ her? Første gang jeg har sett på og må si det er litt gøy å se hva som skjer bak kamera og se deltakerne&dansepartnere utenom det vi ser på parketten på lørdager. 
Faktisk litt overraska over å se hvor fint de parene som har stor aldersforskjell (Siri&Tarjei, Thomas&Rikke, Birgit&Philip..) faktisk fungerer utenfor dansegulvet også. Føler liksom at enkelte andre par er satt sammen av produksjonen i håp om at det skal bli noe mellom de, slik at de kan skape blest om programmet - mens i virkeligheten så er det kanskje de som det er utelukka at det vil skje noe ‘romantisk’ mellom som likevel har den beste og morsomste kjemien sammen utenfor dansegulvet. Vet ikke hvorfor, men syns det er litt fascinerende lol. Kjedelig for produksjonen kanskje men😉

Er det noen som forresten vet hvordan danseparene blir satt sammen? Er det helt tilfeldig feks loddtrekning? Eller må de ta personlighetstester eller no? 😄

• Liker 5
Gjest Caroline91
Skrevet

Veldig rart å tenke på at Nate eller Michael egentlig hadde vært ute nå. Også er det 3 stykker som har røket istedetfor. Vet jeg har sagt det til det kjedsommelige, men jeg synes de fikset stemmetrøbbelet på en gal måte. De burde hatt en ny duell mellom Nate og Michael, siden en av de skulle ryke uansett. 

Skrevet
1 minutt siden, Caroline91 skrev:

Veldig rart å tenke på at Nate eller Michael egentlig hadde vært ute nå. Også er det 3 stykker som har røket istedetfor. Vet jeg har sagt det til det kjedsommelige, men jeg synes de fikset stemmetrøbbelet på en gal måte. De burde hatt en ny duell mellom Nate og Michael, siden en av de skulle ryke uansett. 

Helt enig!

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må innrømme at jeg savna Siri & Tarjei på parketten nå lørdag. Digger humoren&personligheten til Siri og hun og Tarjei hadde en veldig fin kjemi. Tarjei hadde jo i tillegg en enorm energi og utstråling på parketten - vil si de to yngste proffdanserene, Philip & Tarjei,  imponerte meg skikkelig med både teknikk, energi og utstråling! Artig med noen nye fjes.

Det er jo forsåvidt greit at de teknisk beste kjendisdanserne går videre, men jeg må innrømme at jeg savner mer personlighet og kjemi fra enkelte av de... Det hjelper liksom ikke med fine kropper og bra teknikk når dansene ellers mangler utstråling og kjemi?! Men selvfølgelig opplevelsen av dans er subjektiv. For meg personlig var dansen til Siri&Tarjei forrige lørdag mye mer rørende og fin enn dansen til Andreas&Mai som ja kanskje inneholder mer teknikk, men samtidig altfor lite sjel og innlevelse..?!

Jaja, SVD er jo uansett et underholdingsprogram og det er ikke egentlig Norges beste kjendisdanser som skal kåres, men den danseren folk flest liker  best. Fair game det. Håper bare vi får se mer progresjon av de som er igjen for føler egentlig de har stått litt på stedet hvil de siste ukene....

Syns også det var synd at Birgit røk ut, hun og Philip tilførte jo programmet noe nytt og spennende. Og hennes deltagelse hadde jo faktisk en stor verdi for mange. All hetsen hun har fått er jo hinsides tullete. Mangfold blant deltakerne er jo bare positivt. 

Er overbevist om at Nate og Helene er satt sammen i håp om det skal bli noe mer.

Anonymkode: 8edd8...556

• Liker 14
Skrevet
5 minutter siden, Caroline91 skrev:

Helt enig og veldig urettferdig for de andre.

Anonymkode: 0e98a...741

• Liker 15
Skrevet

Helt enig med de som sier at Nate og Michael burde hatt en ny duell og en av de skulle ut! Det var jo kun i duellen det var stemmeproblemer. Tror egentlig det har vært litt stemmeproblemer i alle duellene. Jeg stemte på Siri og Tarjei i ‘triellen’ (de fortjente ikke å gå ut den kvelden!!) men fikk bekreftelse på stemmene først et par timer seinere...men mulig de ble registrert likevel... Så at folk klagde på det samme etter at Birgit røk også..

Har ingen favoritter av de som er igjen - spiller ingen rolle for meg hvem som vinner - jeg kommer ikke til å stemme mer - men da slipper jeg ihvertfall å irritere meg også 😉

(Synes egentlig alle som er igjen er ganske kjedelige og viser lite personlighet i dansinga...sorry 😬)

• Liker 5
Skrevet

Håper Andreas vinner, ellers ett fett. Men blir vel Nate når ikke det ble Birgit.

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Jeg ble rørt av Siris siste dans. Hun brukte følelsene sine kjempefint og det vistes. Kjedelig at Birgit røk ut nå også, synes hun ble en god danser og formidler sammen med Philip.

• Liker 1
Skrevet

Syns det er litt synd vi ikke får se proff danserne danse i par (i begynnelsen av programmet) pga korona situasjonen.. Skulle veldig gjerne sett Rikke og Tarjei sammen på parketten - de har jo en enorm utstråling begge to og er dritflinke dansere!! 😜

• Liker 9
Skrevet

Sorry men Nate og Helene har null kjemi på dansegulvet😬 ja de danser sammen men likevel hver for seg hvis dere skjønner hva jeg mener....det er liksom ikke noe samspill....eller mulig det bare er meg....

• Liker 12
Gjest Caroline91
Skrevet

Så bra at det er flere som er enig med meg! Det hadde ikke forundret meg hvis Nate vinner nå. Og jeg tror faktisk at det kan stemme at Michael fikk flere stemmer enn han i den duellen. Blir bare urettferdig. Hvis en av de to vinner gir jeg opp. 

Skrevet

Jeg er faktisk mektig imponert over Siri og syns hun bør få mye mer kred for dansinga - tenk å faktisk måtte tenke koreografi og trinn når du stirrer inn i de øya til dansepartneren...😍😍

....sorry jeg kunne ikke dy meg😂 han proffdanseren hennes har jo noen bare helt fantastisk nydelige øyne...😍

(Men altså helt seriøst, jeg syns faktisk Siri var veldig flink i mange av dansene, bare så det er sagt😄

• Liker 5
Skrevet
På 25.10.2020 den 13.36, AnonymBruker skrev:

«Likesinnede»?

Ja da, jeg er også alkoholiker, så selvsagt var det hovedgrunnen til at jeg stemte på Michael. Han er tross alt en likesinnet.

Anonymkode: 70bf4...126

• Liker 3
Skrevet

Syns ærlig talt det har vært liten progresjon på de såkalte beste danserne...dvs Nate, Marthe og Andreas...?!? 
Så hvem tror dere står i finalen? Skulle ikke forundre meg om det er Thomas😂 mannen kan jo ikke danse men han er jo veldig sympatisk da. Og Rikke er fantastisk flink og nydelig😍

• Liker 6
Skrevet

Synes det har vært dårlig i år. Hvert år tidligere har det vært noen som er så god og at dansen har berørt. Ikke i år.

• Liker 9
Skrevet

Lite med skal vi danse å gjøre, men hver gang jeg ser Phillip(dansepartneren til Birgit), så tenker jeg bar på Emilie Skolmen(kjent fra Otto har fått nok og hvite gutter)😂

Anonymkode: df621...80f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...