AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1221 Del Skrevet 25. oktober 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fatter ikke hva folk ser i Michael. En middelmådig, liten muskelbunt som ikke er noe mer enn akkurat det. Dessverre tror jeg han står i finalen. Anonymkode: 8edd8...556 Jeg tror ikke han havner i finalen. Jeg tror grunnen til at Birgit røk i går er at mange i likhet med meg så en mulighet til å få henne ut (misforstå meg rett), siden hun ikke konkurrerer på samme måte som de andre deltakerne. Det er imponerende at de har klart å komponere dansen med rullestol. Hun er sykt sterk og veldig flink med rullestolen og dansepartneren skal ha masse cred for å ha klart å lage de dansene han har laget, men det er litt for ensidig. Anonymkode: f0dac...9d1 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1222 Del Skrevet 25. oktober 2020 Jeg er sjarmert av radiostemmen til Michael og den litt usikre og sjarmerende holdningen til Thomas ❤️🥰. Anonymkode: bcaa8...c3b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1223 Del Skrevet 25. oktober 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror grunnen til at Birgit røk i går er at mange i likhet med meg så en mulighet til å få henne ut Anonymkode: f0dac...9d1 Ble hun stemt ut? Har ikke fått med meg at man kan stemme mot noen av deltakerne. Hvordan gjør man det? Anonymkode: 8b4b5...abf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1224 Del Skrevet 25. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Thomas er en levende legende og nærmest som kongelig regne som du sier.. Han har sagt nei i 16 år, fint at han er med en stund når han først sa ja. Fin fyr som pusher seg selv og han har fremskritt. Anonymkode: a3a60...71f Thomas sin mediestrategi har fungert. «Stå frem» med angst osv., i håp om å få sympati-stemmer for å holde seg i konkurransen lengst mulig. En kyniker, men det må man jo være skal man bli god nok til mange VM- og OL-gull. Tydelig at konkurranseinstinktet har slått til i forbindelse med Skal vi danse, på måten han fremstår for å påvirke flest mulig til å stemme på ham. Anonymkode: 8b4b5...abf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 Populært innlegg #1225 Del Skrevet 25. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Thomas sin mediestrategi har fungert. «Stå frem» med angst osv., i håp om å få sympati-stemmer for å holde seg i konkurransen lengst mulig. En kyniker, men det må man jo være skal man bli god nok til mange VM- og OL-gull. Tydelig at konkurranseinstinktet har slått til i forbindelse med Skal vi danse, på måten han fremstår for å påvirke flest mulig til å stemme på ham. Anonymkode: 8b4b5...abf Må være trasig å gå rundt å tro at alle er like kynisk som en selv. Blir ikke verden et veldig uhyggelig sted da? Anonymkode: eab67...df9 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 25. oktober 2020 #1226 Del Skrevet 25. oktober 2020 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Thomas sin mediestrategi har fungert. «Stå frem» med angst osv., i håp om å få sympati-stemmer for å holde seg i konkurransen lengst mulig. En kyniker, men det må man jo være skal man bli god nok til mange VM- og OL-gull. Tydelig at konkurranseinstinktet har slått til i forbindelse med Skal vi danse, på måten han fremstår for å påvirke flest mulig til å stemme på ham. Anonymkode: 8b4b5...abf Jeg vet ikke hva Thomas tenker, ikke du heller, men dersom jeg hadde slitt med angst og skulle vært med på TV så hadde jeg nok også sagt ifra om dette slik at folk vet hvorfor jeg er så rar. Men blir dømt veldig hardt når man er en offentlig person, alt man sier og gjør blir dissekert, vridd og mistenkeliggjort av enkelte. Som dette er et bevis på. Jeg tror ikke Thomas har stått frem for å få sympati, men har stått frem fordi han ville utfordre seg selv og være med i programmet og dermed følte for å forklare sin egen oppførsel. Jeg er ganske sjenert selv og vet at veldig mange forveksler sjenerthet med å være sur/arrogant/overlegen osv. Skulle jeg vært på TV hadde jeg også hatt et stort ønske om å forklare hvorfor jeg er som jeg er noen ganger. Endret 25. oktober 2020 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1227 Del Skrevet 25. oktober 2020 Hvorfor i all verden går Michael videre, uke etter uke??? Han må tydeligvis ha en veldig høy stjerne blant folk der ute, men hvem? Gamle harrytass-damer som elsker den rustne stemmen hans i P4?!😆 Skjønner det ikke, han er jo ikke god til å danse..Det er virkelig svakheten ved sånne publikumsdrevne avstemminger, folk går videre mest på popularitet, ikke faktiske ferdigheter. Grumf. Anonymkode: ca970...85e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 25. oktober 2020 #1228 Del Skrevet 25. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke han havner i finalen. Jeg tror grunnen til at Birgit røk i går er at mange i likhet med meg så en mulighet til å få henne ut (misforstå meg rett), siden hun ikke konkurrerer på samme måte som de andre deltakerne. Det er imponerende at de har klart å komponere dansen med rullestol. Hun er sykt sterk og veldig flink med rullestolen og dansepartneren skal ha masse cred for å ha klart å lage de dansene han har laget, men det er litt for ensidig. Anonymkode: f0dac...9d1 Det som er problemet med handicap i lik konkurranse med ikke-handicapede er begrensningene som handicapet gir. Det er ingen tvil om at Birgit og ikke minst partneren, har gjort en formidabel innsats. Men uansett hvor mange ganger de danser er det fortsatt begrenset hva de får til i forhold til de andre. Og dermed blir konkurransen urettferdig overfor dem. Jeg er forøvrig helt enig med dommerne: Birgit var klart best i duellen. Det har noe med kroppsføring og hvordan de utnyttet dansen. Gud hjelpe meg - kaste seg ut av stolen når du bare har deler av kroppsfunksjonene til å ta av for støtet dersom det går galt - MODIG! Jeg blir ellers helt rørt over Philip Raabe - dansepartneren hennes - som selv aldri hadde hatt en dansepartner i rullestol. Likevel har han virkelig utnyttet potensialet til det fulle og klart å skape vakker dans sammen med henne. Og ikke minst, klart å få frem det beste som går an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 25. oktober 2020 #1229 Del Skrevet 25. oktober 2020 Thomas skrev på Instagram i går at dommerpoengene har 50% å si 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. oktober 2020 #1230 Del Skrevet 25. oktober 2020 12 minutter siden, Blondie65 skrev: Det som er problemet med handicap i lik konkurranse med ikke-handicapede er begrensningene som handicapet gir. Det er ingen tvil om at Birgit og ikke minst partneren, har gjort en formidabel innsats. Men uansett hvor mange ganger de danser er det fortsatt begrenset hva de får til i forhold til de andre. Og dermed blir konkurransen urettferdig overfor dem. Jeg er forøvrig helt enig med dommerne: Birgit var klart best i duellen. Det har noe med kroppsføring og hvordan de utnyttet dansen. Gud hjelpe meg - kaste seg ut av stolen når du bare har deler av kroppsfunksjonene til å ta av for støtet dersom det går galt - MODIG! Jeg blir ellers helt rørt over Philip Raabe - dansepartneren hennes - som selv aldri hadde hatt en dansepartner i rullestol. Likevel har han virkelig utnyttet potensialet til det fulle og klart å skape vakker dans sammen med henne. Og ikke minst, klart å få frem det beste som går an. 100 likes på denne!! 🙌🏼🙌🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1231 Del Skrevet 25. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke han havner i finalen. Jeg tror grunnen til at Birgit røk i går er at mange i likhet med meg så en mulighet til å få henne ut (misforstå meg rett), siden hun ikke konkurrerer på samme måte som de andre deltakerne. Det er imponerende at de har klart å komponere dansen med rullestol. Hun er sykt sterk og veldig flink med rullestolen og dansepartneren skal ha masse cred for å ha klart å lage de dansene han har laget, men det er litt for ensidig. Anonymkode: f0dac...9d1 Sånn tenker jeg også. Ble også litt lei selv om de har vært kreative. Anonymkode: df54b...4de 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1232 Del Skrevet 25. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden går Michael videre, uke etter uke??? Han må tydeligvis ha en veldig høy stjerne blant folk der ute, men hvem? Gamle harrytass-damer som elsker den rustne stemmen hans i P4?!😆 Skjønner det ikke, han er jo ikke god til å danse..Det er virkelig svakheten ved sånne publikumsdrevne avstemminger, folk går videre mest på popularitet, ikke faktiske ferdigheter. Grumf. Anonymkode: ca970...85e Hvorfor skrive nedverdigende om andre som mener noe annet enn deg? Anonymkode: 8b467...8de 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1233 Del Skrevet 25. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden går Michael videre, uke etter uke??? Han må tydeligvis ha en veldig høy stjerne blant folk der ute, men hvem? Gamle harrytass-damer som elsker den rustne stemmen hans i P4?!😆 Skjønner det ikke, han er jo ikke god til å danse..Det er virkelig svakheten ved sånne publikumsdrevne avstemminger, folk går videre mest på popularitet, ikke faktiske ferdigheter. Grumf. Anonymkode: ca970...85e Nå får det være nok! Michael er en hedersmann og en radiolegende! Stemmen hans er både sexy og koselig på samme tid og han er sikkert god til å danse! Du er sikkert en sjalu mann med pipestemme! Anonymkode: 4cdcb...4b3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1234 Del Skrevet 25. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ble hun stemt ut? Har ikke fått med meg at man kan stemme mot noen av deltakerne. Hvordan gjør man det? Anonymkode: 8b4b5...abf Man gir motstanderen masse stemmer da vettu. Anonymkode: 08237...b68 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1235 Del Skrevet 25. oktober 2020 Helt greit for meg at Birgite gikk ut.. Ikke helt skjønt greia med at alt hun gjorde var så topp-topp-topp. Arrangere egen rullestol danse konkurranse heller. Der hun er på linje med likesinnede. Heia marthe!! Anonymkode: c14f5...f74 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1236 Del Skrevet 25. oktober 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå ropes det opp om stemmetrøbbel i duellen igjen på Facebook, så det blir spennende å se om det stemmer, for da blir jo Birgit hentet inn igjen. Anonymkode: 89951...10b Ja tenkte samme tanken. For mistenker at rullestolbrukeren skal bli årets vinner av skal vi danse. Anonymkode: c14f5...f74 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1237 Del Skrevet 25. oktober 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Bra Birgit røyk nå. Håper på Andreas i finalen 👍 Anonymkode: 0e98a...741 Yess!! Anonymkode: c14f5...f74 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1238 Del Skrevet 25. oktober 2020 Michaels rustne, koselige og sexy radiostemme appellerer nok til folket. Jeg håper han viser flere fremskritt på dansegulvet i uken(e) som kommer 🙏🏻🕺🏼. Anonymkode: bcaa8...c3b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1239 Del Skrevet 25. oktober 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes Egyptdansen var bedre enn Cubadansen. Føler de danset mer sammen de første, det var mer «onemanshow» på dans nr to. Anonymkode: 6f23d...89f Helt enig. Synd Birgit ikke var på egyptdanse gruppa for da hadde det blitt 10-10-10-10 Favoritten til dommeren var nok Birgit. Rart om det ikke prøves å få henne inn igjen. Anonymkode: c14f5...f74 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1240 Del Skrevet 25. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå får det være nok! Michael er en hedersmann og en radiolegende! Stemmen hans er både sexy og koselig på samme tid og han er sikkert god til å danse! Du er sikkert en sjalu mann med pipestemme! Anonymkode: 4cdcb...4b3 Interessant, fortell meg hva som gjør Michael til en hedersmann? Ps. jeg er ikke sjalu mann med pipestemme, men en ganske gjennomsnittlig dame midt i 30-åra, som synes P4 er en rimelig slitsom harrytass-kanal😅 Anonymkode: ca970...85e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå