AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1201 Del Skrevet 24. oktober 2020 Nå ropes det opp om stemmetrøbbel i duellen igjen på Facebook, så det blir spennende å se om det stemmer, for da blir jo Birgit hentet inn igjen. Anonymkode: 89951...10b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1202 Del Skrevet 24. oktober 2020 46 minutter siden, Caroline91 skrev: Egentlig skulle Nate eller Michael vært ute. Lurer på om de andre synes det er litt irriterende. For den gangen det var stemmetrøbbel var det jo kun i duellen. Det kan hende se synes. Det burde vært en duell med disse to. Anonymkode: 0e98a...741 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magritta Skrevet 24. oktober 2020 #1203 Del Skrevet 24. oktober 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå ropes det opp om stemmetrøbbel i duellen igjen på Facebook, så det blir spennende å se om det stemmer, for da blir jo Birgit hentet inn igjen. Anonymkode: 89951...10b Har vært inn å sjekka og det er flere som sier de ikke hadde problemer med å stemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 24. oktober 2020 #1204 Del Skrevet 24. oktober 2020 1 minutt siden, Jenta på brua skrev: Har vært inn å sjekka og det er flere som sier de ikke hadde problemer med å stemme Ingen problemer for min del ihvertfall. Er sikkert noen som roper ut om det pga de vil ha henne inn igjen 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1205 Del Skrevet 24. oktober 2020 Akkurat nå, Jenta på brua skrev: Har vært inn å sjekka og det er flere som sier de ikke hadde problemer med å stemme Uansett hva jeg stemmer på er det noen gang problemer. Også med SMS stemmer. Sånn har det vært i alle stemminger gjennom alle år på mange kanaler. Anonymkode: 0e98a...741 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2020 #1206 Del Skrevet 24. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor får man ikke vite hvor mange publikumsstemmer hver enkelt deltaker får egentlig? Anonymkode: 486f0...3fd Det lurer jeg også på. Synes det burde vært opplyst om. Anonymkode: 13433...e9f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 24. oktober 2020 #1207 Del Skrevet 24. oktober 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det lurer jeg også på. Synes det burde vært opplyst om. Anonymkode: 13433...e9f Det var noen som viste til hvordan seerstemmer fungerte i fjorårets tråd. Vet ikke om det stemmer, men der sto det at de får poeng utifra plassering etter seerstemmer (førsteplass = 10 poeng, andreplass = 9 poeng eller noe sånn). Så det utgjør ikke så stor forskjell i såfall, og Birgit må ha fått få stemmer i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. oktober 2020 #1208 Del Skrevet 24. oktober 2020 Jeg stoler ikke helt på stemmesystemet til tv2, jeg har mistenkt de flere ganger for å jukse og trikse for sin egen del (skape drama i et slags realityshow). Så lenge de heller aldri viser de konkrete tallene vil jeg være litt skeptisk 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 24. oktober 2020 #1209 Del Skrevet 24. oktober 2020 Jeg husket litt feil, men her er en veldig gammel artikkel som ble lagt ut i fjorårets tråd ang dommerstemmer og seerstemmer. https://www.seher.no/kjendis/poengsummen-har-ingenting-a-si/64676174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 24. oktober 2020 #1210 Del Skrevet 24. oktober 2020 32 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg stoler ikke helt på stemmesystemet til tv2, jeg har mistenkt de flere ganger for å jukse og trikse for sin egen del (skape drama i et slags realityshow). Så lenge de heller aldri viser de konkrete tallene vil jeg være litt skeptisk Dette er jeg enig i da. Spesielt siden Aleksander vant i fjor, det virket veldig planlagt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1211 Del Skrevet 25. oktober 2020 2 timer siden, Jaymie skrev: Jeg husket litt feil, men her er en veldig gammel artikkel som ble lagt ut i fjorårets tråd ang dommerstemmer og seerstemmer. https://www.seher.no/kjendis/poengsummen-har-ingenting-a-si/64676174 Om dette stemmer må jo Thomas få flest seerstemmer av alle hver gang, omtrent? Anonymkode: 5015d...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1212 Del Skrevet 25. oktober 2020 Sånn det var før telte dommerstemmer og seerstemmer like mye. Anonymkode: 0e98a...741 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1213 Del Skrevet 25. oktober 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om dette stemmer må jo Thomas få flest seerstemmer av alle hver gang, omtrent? Anonymkode: 5015d...438 Hadde vært interessant å spørre TV2 om det er dette systemet som fortsatt gjelder. Det virker jo faktisk litt suspekt at det ikke forklares hver gang, eller i det minste hver sesong, hvordan vektingen av seerstemmene er. Det eneste det blir sagt noe om, er at i duellen er det kun seerstemmene som teller. Forøvrig overrasker det meg ikke hvis Thomas får flest stemmer hver uke. For en stolt skinasjon som Norge, er skistjernene våre er nærmest som kongelige å regne. De har gjerne en veldig bred og variert fanbase også, i motsetning til en del av de andre deltakerne, som har mer spesifikke målgrupper. Anonymkode: 89951...10b 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1214 Del Skrevet 25. oktober 2020 Jeg reagerte på at kviteringsmldingene for SMS ikke kom før ved midnatt. Anonymkode: 4ccb0...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1215 Del Skrevet 25. oktober 2020 6 timer siden, Jaymie skrev: Dette er jeg enig i da. Spesielt siden Aleksander vant i fjor, det virket veldig planlagt. Det var virkelig ingen tvil om at det var de to beste danserne som sto igjen i fjorårets finale! Hvis jeg var av typen som gadd å stemme i slike programmer så hadde jeg stemt på Jørgine, men er ikke overrasket over at en idrettsprofil (som i tillegg er både kjekk og sympatisk) fikk flest seer-stemmer. 😊 Nordmenn og idrettshelter vet du..... I år er det faktisk Birgit som har imponert meg mest, så jeg synes det var synd hun røk ut i går. Anonymkode: e9fad...d96 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1216 Del Skrevet 25. oktober 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært interessant å spørre TV2 om det er dette systemet som fortsatt gjelder. Det virker jo faktisk litt suspekt at det ikke forklares hver gang, eller i det minste hver sesong, hvordan vektingen av seerstemmene er. Det eneste det blir sagt noe om, er at i duellen er det kun seerstemmene som teller. Forøvrig overrasker det meg ikke hvis Thomas får flest stemmer hver uke. For en stolt skinasjon som Norge, er skistjernene våre er nærmest som kongelige å regne. De har gjerne en veldig bred og variert fanbase også, i motsetning til en del av de andre deltakerne, som har mer spesifikke målgrupper. Anonymkode: 89951...10b Thomas er en levende legende og nærmest som kongelig regne som du sier.. Han har sagt nei i 16 år, fint at han er med en stund når han først sa ja. Fin fyr som pusher seg selv og han har fremskritt. Anonymkode: a3a60...71f 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 25. oktober 2020 #1217 Del Skrevet 25. oktober 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kommer ikke Thomas i duell?? Anonymkode: 8ae27...cea Det fatter ikke jeg heller - han er en av de to dårligste som er igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 25. oktober 2020 #1218 Del Skrevet 25. oktober 2020 8 timer siden, Jenta på brua skrev: Har vært inn å sjekka og det er flere som sier de ikke hadde problemer med å stemme Jeg hadde ingen problemer, hadde det derimot da Nate røyk ut. Jeg stemte på Birgitt, så det er sagt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1219 Del Skrevet 25. oktober 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kommer ikke Thomas i duell?? Anonymkode: 8ae27...cea Har du ikke skjønt konseptet? Han kommer ikke i duell så lenge han får nok seer-stemmer. Dette er ikke en seriøs dansekonkurranse, det er et underholdningsprogram 😉 Anonymkode: e9fad...d96 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2020 #1220 Del Skrevet 25. oktober 2020 Fatter ikke hva folk ser i Michael. En middelmådig, liten muskelbunt som ikke er noe mer enn akkurat det. Dessverre tror jeg han står i finalen. Anonymkode: 8edd8...556 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå