Gå til innhold

Skal vi danse 2020

Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vedder på at alle dommerne sier at de håper å se Birgit videre...

Anonymkode: ebdb9...cb9

Selvfølgelig. Hun får jo så mye skryt. Michael har jo fått kritikk og vært i duell 3 ganger. 

Anonymkode: 486f0...3fd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg reagerer litt på at Marte har fått kritikk for å smile for mye tidligere, og Thomas hadde ikke ansiktsuttrykket på plass i dag, mens Birgit smiler hele tiden uten at det teller negativt for henne. Hun er flink med overkroppen, men jeg syns ikke uttrykket er på plass, i hvert fall ikke i forhold til hva som bør kunne forventes nå.

Anonymkode: 89951...10b

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer litt på at Marte har fått kritikk for å smile for mye tidligere, og Thomas hadde ikke ansiktsuttrykket på plass i dag, mens Birgit smiler hele tiden uten at det teller negativt for henne. Hun er flink med overkroppen, men jeg syns ikke uttrykket er på plass, i hvert fall ikke i forhold til hva som bør kunne forventes nå.

Må vel kanskje korrigere meg selv og si at uttrykket var bra nå i duellen, men ellers syns jeg hun har vært for mye blid der det ikke passer inn.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birgit har fått kritikk og forbedret dette litt, men jeg er enig i at hun har mer å gå på når det gjelder uttrykk og innlevelse. Jeg synes hun er bedre enn Michael, men jeg synes det er litt kjedelig/ ensformig å se på henne så tror ikke jeg kan stemme på henne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Caroline91 skrev:

Åååh nå ble jeg så letta! Var sikker på at Andreas skulle i duell. Men, at Thomas aldri er i bunn 3 skjønner jeg ikke. Haha. 

De tre som står igjen,  er de bunn 3? Trodde de leste i tilfeldig rekkefølge og Andreas stod der siden han var nest sist og for å lage det spennende. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Prelunia skrev:

De tre som står igjen,  er de bunn 3? Trodde de leste i tilfeldig rekkefølge og Andreas stod der siden han var nest sist og for å lage det spennende. 

Det er tilfeldig helt til bunn 3 ja. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemte masse på Michael på SMS 👍

Anonymkode: 0e98a...741

Regner med Birgit får mange sympatistemmer men jeg synes Michael var bedre i DANS 👍

Anonymkode: 0e98a...741

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birgit røyk ut. Tror folk har gått lei henne.

Men tror Mikael var forberedt til å gå ut siden han vet at folk stemmer på handikappede. 

Anonymkode: ebdb9...cb9

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urettferdig, spør du meg! Vinner vel hele greia på at han ikke ryker ut nå, Michael! Han er tydeligvis veldig populær! Stemte på han mot Nate, skal jeg innrømme, men sykt at han slår Birgit!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor får man ikke vite hvor mange publikumsstemmer hver enkelt deltaker får egentlig? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper på Andreas og Nate i finalen. De som er flinkest og som fortjener en finaleplass.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...