Gå til innhold

Skal vi danse 2020


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

18 timer siden, Jaymie skrev:

Ja, Thomas hadde lite dans i dag, men han fra tid for hjem sto mye stille og vant i sin sesong 🙈

Så må vi ikke glemme Finn Shøll. Han kom på 4.plass i sin sesong, uten å kunne danse, han stod enten stille og svingte dama eller så gikk han over gulvet, muligens i takt med musikken, jeg tror ikke det heller..., mange bra kandidater røk ut før han gjorde det. Men publikum likte det de så, dommerne ikke fullt så mye, såvidt jeg husker

Anonymkode: 7d4b6...247

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så må vi ikke glemme Finn Shøll. Han kom på 4.plass i sin sesong, uten å kunne danse, han stod enten stille og svingte dama eller så gikk han over gulvet, muligens i takt med musikken, jeg tror ikke det heller..., mange bra kandidater røk ut før han gjorde det. Men publikum likte det de så, dommerne ikke fullt så mye, såvidt jeg husker

Anonymkode: 7d4b6...247

Jeg så ikke på den gangen dessverre, men helt tydelig at vinnerne/ de som kommer langt er ikke alltid de beste. Derfor prøver jeg alltid å stemme på de som har potensiale, forbedrer seg og i alle fall er i topp 3. Synes det er mest fair. Forstår at det er et underholdningsprogram, men litt konkurranseånd skal det være også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv synes jeg det er mye gøyere å se at deltakere forbedrer seg enn de som er flinke fra start.

Anonymkode: de176...9ca

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da føler jeg det nesten slik at noen ikke ønsker Agnetesh videre fordi hun er større, og de som ikke vil ha henne videre, de fat-shamer.

Anonymkode: 70bf4...126

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Selv synes jeg det er mye gøyere å se at deltakere forbedrer seg enn de som er flinke fra start.

Anonymkode: de176...9ca

Det er derfor jeg syns det er så gøy med Thomas. Han har utviklet seg MYE.

 

Anonymkode: 77344...9ec

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da føler jeg det nesten slik at noen ikke ønsker Agnetesh videre fordi hun er større, og de som ikke vil ha henne videre, de fat-shamer.

Anonymkode: 70bf4...126

Nei nei. Det er fair at Agnete gikk ut fordi hun er dårligere danseteknisk enn de som er igjen, hun safer for mye på dansene og ligger bak de andre på dansenivå. Dette har ingenting med vekt å gjøre. Hun har heller ikke vist så stor progresjon gjennom programmene som mange av de andre. Personlig synes jeg det var flott at hun og Bjørn ikke fokuserte så mye på løft som de andre, men da må basistrinnene være imponerende og hun sliter fortsatt med å henge med i de fleste dansestilene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da føler jeg det nesten slik at noen ikke ønsker Agnetesh videre fordi hun er større, og de som ikke vil ha henne videre, de fat-shamer.

Anonymkode: 70bf4...126

Ja, og Buljo gikk ut som nummer to fordi han er same 😊 Han som røyk ut først var ikke den verste til å danse og i tillegg hvit, funksjonsfrisk og slank, hva kan vi skylde på der mon tro?

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da var det kanskje rart at Tshawe vant det året han var med? Folk flest visste ikle hvem han var på den tiden heller. Men han vant og det var oppstarten til suksessen med Madcon.

Anonymkode: 0e98a...741

Ikke nok med det, men dommerne ville ha Mona Grudt videre som vinner men folket stemte på Tshawe. Hvordan kan det ha seg når alle er så rasistiske og ikke stemmer på Nate pga hudfargen? 

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er derfor jeg syns det er så gøy med Thomas. Han har utviklet seg MYE.

 

Anonymkode: 77344...9ec

Enig!

Anonymkode: de176...9ca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som mener at Nate ikke har en sak når det gjelder rasisme... Eliteserien i fotball har denne helgen en kampanje som heter STOPP med bakgrunn i at en KBK spiller ble hetset for et par uker siden. Mens sendingen går nå bekreftes det fra Sandefjord at det skjer igjen, denne gangen mot en VIF spiller. Det burde ikke vært sånn, men det er i høyeste grad aktuelt fortsatt, dessverre...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Dere som mener at Nate ikke har en sak når det gjelder rasisme... Eliteserien i fotball har denne helgen en kampanje som heter STOPP med bakgrunn i at en KBK spiller ble hetset for et par uker siden. Mens sendingen går nå bekreftes det fra Sandefjord at det skjer igjen, denne gangen mot en VIF spiller. Det burde ikke vært sånn, men det er i høyeste grad aktuelt fortsatt, dessverre...

Trist. Men mener du man må stemme på Nate fordi han er mørk for ikke å være rasist? At man alltid skal stemme på minoriteter uansett hva men egentlig synes? Vegard gikk ut fra Stjernekamp lørdag som den flinkeste gjennom sesongen i manges øyne. Fikk han ikke nok stemmer fordi han er same og finnmarking? Det må da være greit å stemme på den man liker best helhetsmessig? Selv stemte jeg på han men mange må ha stemt på de andre. Man må da innse at det er helt greit og at smaken er forskjellig på de fleste områder?

Anonymkode: 0e98a...741

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trist. Men mener du man må stemme på Nate fordi han er mørk for ikke å være rasist? At man alltid skal stemme på minoriteter uansett hva men egentlig synes? Vegard gikk ut fra Stjernekamp lørdag som den flinkeste gjennom sesongen i manges øyne. Fikk han ikke nok stemmer fordi han er same og finnmarking? Det må da være greit å stemme på den man liker best helhetsmessig? Selv stemte jeg på han men mange må ha stemt på de andre. Man må da innse at det er helt greit og at smaken er forskjellig på de fleste områder?

Anonymkode: 0e98a...741

Nei, selvfølgelig må man ikke stemme på han, hvor har jeg skrevet det? Stemte heller ikke på han selv, er ikke min favoritt. Det jeg siktet til var at flere i tråden skrev at budskapet hans var unødvendig, men det er det ikke, fortsatt mye hverdagsrasisme der ute. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trist. Men mener du man må stemme på Nate fordi han er mørk for ikke å være rasist? At man alltid skal stemme på minoriteter uansett hva men egentlig synes? Vegard gikk ut fra Stjernekamp lørdag som den flinkeste gjennom sesongen i manges øyne. Fikk han ikke nok stemmer fordi han er same og finnmarking? Det må da være greit å stemme på den man liker best helhetsmessig? Selv stemte jeg på han men mange må ha stemt på de andre. Man må da innse at det er helt greit og at smaken er forskjellig på de fleste områder?

Anonymkode: 0e98a...741

Aaaargh, vet jeg ikke kan klage lenge etter sending, men har ikke fått sett Stjernekamp ennå fordi jeg så på Skal Vi Danse, og har febrilsk unngått saker, Instaposter, nettaviser og alt for å ikke få vite hvem som gikk ut av Stjernekamp. Har istedet engasjert meg i denne tråden. Til nå...! 

Anonymkode: 07045...c1b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andreas har virkelig i imponert meg! Jeg synes han er sympatisk, morsom og dyktig på dansegulvet 🏆🥇. Go(e’) Andreas!! 

Anonymkode: bcaa8...c3b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Andreas har virkelig i imponert meg! Jeg synes han er sympatisk, morsom og dyktig på dansegulvet 🏆🥇. Go(e’) Andreas!! 

Anonymkode: bcaa8...c3b

Akkurat den kommentaren viser bare hvor heldig tv2 og skal vi danse er som har ei som Mai med på laget.. makan til dyktig danser!

Anonymkode: 80a77...5a3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem ryker ikveld tro?

Jeg vil gjerne se Marte, Nate, Andreas og Thomas videre :) 

Anonymkode: ebdb9...cb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem ryker ikveld tro?

Jeg vil gjerne se Marte, Nate, Andreas og Thomas videre :) 

Anonymkode: ebdb9...cb9

Er vel stor sjanse for at Michael går ut. Han har vært i fare tidligere og begynner å gå litt på overtid. 

Anonymkode: 76262...adc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...