Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Thomas, Andreas og Marte har fått mine stemmer i dag.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er Skal vi danse et underholdningsprogram, ikke et program hvor nødvendigvis den danseren med de beste danseferdighetene som vinner. Jeg syns at Mai og Rikke lager veldig underholdene, nytenkende og fine danser som passer deres partnere. Ønsker derfor at de parene skal gå videre i dag. Jeg syns derimot at dansene til Birgit og Michael fort blir kjedelige, og de gir meg ikke like mye underholdning som de andre😅

• Liker 14
Skrevet

Håper nate eller Birgit går ut i dag, de ga meg minst. Men skjer nok ikke 😊

Anonymkode: 0e98a...741

• Liker 10
Skrevet

Håper folk ser at Birgit faktisk danser selv om hun sitter i rullestol etter gruppedansen. Hun er veldig tilpasningsdyktig og det så veldig naturlig ut selv om resten av gruppa danset stående. Hun har veldig god kontroll på stolen og svinger seg bestemt i akkurat samme retning som de andre, og alle var synkronisert. 

• Liker 18
Skrevet
1 minutt siden, Humle Brumle skrev:

Håper folk ser at Birgit faktisk danser selv om hun sitter i rullestol etter gruppedansen. Hun er veldig tilpasningsdyktig og det så veldig naturlig ut selv om resten av gruppa danset stående. Hun har veldig god kontroll på stolen og svinger seg bestemt i akkurat samme retning som de andre, og alle var synkronisert. 

Jeg skrev tidligere i kveld at jeg syns hun fort blir ensformig fordi hun ikke har mulighet til å gjøre så store variasjoner i dansene som de andre kan. Men i gruppesansen syns jeg hun løftet seg veldig. Tenkte ikke over at hun satt i rullestolen. 

• Liker 5
Gjest Caroline91
Skrevet

Sykt ufortjent at Andreas er på nest siste på dommerlista! Nå kommer han garantert i duell. Synes IKKE fire andre par er bedre enn han..? 

Skrevet
2 minutter siden, Caroline91 skrev:

Sykt ufortjent at Andreas er på nest siste på dommerlista! Nå kommer han garantert i duell. Synes IKKE fire andre par er bedre enn han..? 

Om han evt havner i duell tror jeg ikke han går ut. Folk stemmer på Andreas når de ser han er i fare (husk sist), og han er bedre enn de jeg tror kommer i duell (Thomas og Michael). 

• Liker 4
Skrevet

Synes Egyptdansen var bedre enn Cubadansen. Føler de danset mer sammen de første, det var mer «onemanshow» på dans nr to. 

Anonymkode: 6f23d...89f

• Liker 10
Skrevet
19 minutter siden, Caroline91 skrev:

Enig ! Han er jo mer naturlig og mindre stiv enn Michael og Tomas i hvert fall.  Synes han var skikkelig flink i første dans spesielt . Skikkelig deilig faktisk 🙈😅 Kjente jeg fikk et mini crush. 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Jaymie skrev:

Thomas var flink med koreografien, men han har fortsatt ikke fått med seg sjelen i dansen (dette er jo tilbakemeldingene også). Her kreves det innlevelse og uttrykk av følelser og der sliter han en del. Jeg liker Thomas og stemte på han i starten, men han er kanskje også litt på overtid. 

Det er jo rart at dommerne krever innlevelse og følelser av han, mens de ikke nevner noe til Birgit. Det mangler liksom noe der - som hofter, ben osv. Ja, jeg vet hun er lam, men hun passer ikke inn i fysisk konkurranse blant funksjonsfriske.

1 time siden, Plengionika skrev:

Likte Andreas veldig godt. 

Av en eller annen grunn så heier jeg litt PÅ Thomas. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er, men jeg håper han lykkes. 

Jeg må si jeg begynner å bli litt lei av Birgit. Det er ikke så store variasjoner fra gang til gang naturligvis, så det hele blir litt ensformig for meg. 

Ellers er vel Mikael litt på overtid ja. 

Enig i at Birgits "danser" blir for ensformige.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Birgit blit for kunstig positiv for meg. Falskt. 

Anonymkode: 2e807...007

Hun virker som en "gladkristen" for meg. 

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det ble tydelig at Birgit ikke hadde det samme schwungen som de andre damene på overkroppen på gruppedansen. 

Anonymkode: 486f0...3fd

Jeg likte gruppedans 1 best, og synes Birgit ødela for gruppedans 2. Synes ikke dommerne bedømte riktig her.

Anonymkode: ebdb9...cb9

• Liker 10
Skrevet

Vi går se. Om Andreas havner i duell stemmer jeg på han 👍

• Liker 9
Skrevet

Elsker Thomas sin reaksjon da han gikk videre 😂

Anonymkode: a8fe5...c65

• Liker 9
Skrevet

Endelig duell på Birgit 

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Elsker Thomas sin reaksjon da han gikk videre 😂

Jeg heier på han, bare så det er sagt! Men han bare "shit, igjen?" 😂😂

• Liker 5
Skrevet

Yes, det var riktige par som må i duell.

• Liker 6
Skrevet

Nå fikk jeg et dilemma. Den ene mener jeg at er på overtid, den andre er for ensformig. Begge kan godt gå ut, må nok se dansene før jeg stemmer nå. 

• Liker 4
Skrevet

Vedder på at alle dommerne sier at de håper å se Birgit videre...

• Liker 9
Skrevet

Blir Michael jeg stemmer på 👍

• Liker 13
Gjest Caroline91
Skrevet

Åååh nå ble jeg så letta! Var sikker på at Andreas skulle i duell. Men, at Thomas aldri er i bunn 3 skjønner jeg ikke. Haha. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...