AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #961 Del Skrevet 17. oktober 2020 Nate er jo en langt bedre danser enn både Agnethe og Siri. Håper virkelig Nate kommer videre i dag. Han leverer også mye gøyere danser enn de fleste andre. Anonymkode: 3ae2a...2e8 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shenzi Skrevet 17. oktober 2020 #962 Del Skrevet 17. oktober 2020 Wowwww Andreas og Mai!! De stoler 100% på hverandre, helt nydelig! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 17. oktober 2020 #963 Del Skrevet 17. oktober 2020 Tror jeg har funnet ut hvorfor Andreas aldri havner på topp hos meg. For meg blir det liksom ikke helt innenfra, han virker anonym og kanskje mangel på fleksibilitet(?). Usikker på hvorfor jeg føler det sånn for jeg ser at han er en av de beste teknisk, men for meg er han så forglemmelig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bareser Skrevet 17. oktober 2020 #964 Del Skrevet 17. oktober 2020 5 minutter siden, Tulla25j skrev: Jeg synes dette er en arena hvor man skal få gi litt av seg selv og fortelle sine historier. Synes det blir feil at folk mener det skal bli for sympati. Musikk er jo ofte noe som betyr noe spesielt for mange og som man kan bruke for å fortelle noe som er viktig. Nate fikk jo tyn allerede før skal vi danse startet for sin hudfarge. Synes det var bra at han fikk bruke denne kvelden på å slå litt tilbake! Det er akkurat det jeg mener. Kommentaren min var ironisk. Alle skriker at Nate «sanker sympatistemmer», men ingen kommenterer når de andre gjør det samme? Det som gjør programmet spennende og rørende et historiene de formidler med dansen. Det er åpenbart naturlig for Nate å rette søkelys på temaet rasisme. Synes det er overraskende mange her inne som virker å ha noe imot Nate, som ikke «vil» at han skal gjøre det bra? Jeg vet ikke. Jeg heier på han hvertfall, han er helt klart en av de beste danserne. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 17. oktober 2020 #965 Del Skrevet 17. oktober 2020 Eldar Vågan kom på tredjeplass for noen år siden, sympatistemmer dere snakker om har det vært i alle sesonger. Hvorfor er det en stor greie nå? Nate og Andreas var flinkest i dag. Siri og Agnete er på overtid, de bør ryke i dag ETTER DANSENS bedømming 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 17. oktober 2020 #966 Del Skrevet 17. oktober 2020 1 minutt siden, Bareser skrev: Det er akkurat det jeg mener. Kommentaren min var ironisk. Alle skriker at Nate «sanker sympatistemmer», men ingen kommenterer når de andre gjør det samme? Det som gjør programmet spennende og rørende et historiene de formidler med dansen. Det er åpenbart naturlig for Nate å rette søkelys på temaet rasisme. Synes det er overraskende mange her inne som virker å ha noe imot Nate, som ikke «vil» at han skal gjøre det bra? Jeg vet ikke. Jeg heier på han hvertfall, han er helt klart en av de beste danserne. Nate og Birgit har fått gjennomgå mest her i tråden. Jeg liker begge, men sier også noe hvis jeg mener noe er dårlig. Synes det er dumt at folk stemmer utifra utseende osv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humle Brumle Skrevet 17. oktober 2020 #967 Del Skrevet 17. oktober 2020 Andreas og Mai! Fy søren! Det der var sikkelig bra! Følte den dansen inn i sjela❤️ Det var som en skikkelig stor og varm klem! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 17. oktober 2020 #968 Del Skrevet 17. oktober 2020 3 minutter siden, Bareser skrev: Det er akkurat det jeg mener. Kommentaren min var ironisk. Alle skriker at Nate «sanker sympatistemmer», men ingen kommenterer når de andre gjør det samme? Det som gjør programmet spennende og rørende et historiene de formidler med dansen. Det er åpenbart naturlig for Nate å rette søkelys på temaet rasisme. Synes det er overraskende mange her inne som virker å ha noe imot Nate, som ikke «vil» at han skal gjøre det bra? Jeg vet ikke. Jeg heier på han hvertfall, han er helt klart en av de beste danserne. Fikk inntrykk av at din kommentar var ment ironisk og at vi var enige! Så ikke meningen å ta deg på noe altså Det er ingen tvil om at Nate er bedre enn flere der per nå, så synes han fortjener mer cred. Han har vært litt mye i noen programmer, så jeg er ikke stor fan. Allikevel så synes jeg han er en god danser og jeg liker komboen med Helen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #969 Del Skrevet 17. oktober 2020 Synes Nate var dritbra i dag! Agnete ble for kjedelig, synes hun ser lik ut hver eneste gang.. Samme uttrykket, samme bevegelsene i bein og armer. Mikael var også gørr, hvorfor danser de sånn tulledans? Hopp og sprett, kan de ikke velge en sjanger og lage noe ordentlig, slik som Nate, Siri og Andreas feks? Anonymkode: a28aa...d17 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #970 Del Skrevet 17. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tor Fløysvik skulle vært med som dommer! Hadde slaktet Skarstein! Anonymkode: 8b4b5...abf Yes! Hvor ble det av Tor??? Anonymkode: 760f9...60c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #971 Del Skrevet 17. oktober 2020 Synes Agnetesh og Michael bør ryke i dag. Anonymkode: b9beb...fe3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #972 Del Skrevet 17. oktober 2020 På 16.10.2020 den 16.15, AnonymBruker skrev: Da var nok dommerne strengere med han enn de er med Birgit. Anonymkode: ebdb9...cb9 Eller hun er flinkere enn han var. Anonymkode: 8c5ba...74e 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #973 Del Skrevet 17. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Yes! Hvor ble det av Tor??? Anonymkode: 760f9...60c Han har lagt kjendislivet bak seg. Mener å ha lest han har blitt bonde Anonymkode: 80a77...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #974 Del Skrevet 17. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han har lagt kjendislivet bak seg. Mener å ha lest han har blitt bonde Anonymkode: 80a77...5a3 Han var med i charterfeber for et par år siden... Anonymkode: 486f0...3fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 17. oktober 2020 #975 Del Skrevet 17. oktober 2020 Bare meg som syns Michael og Ewa sin dans var skikkelig bra?? De var så synkroniserte. Var sikker på at 10-erne skulle komme. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #976 Del Skrevet 17. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Yes! Hvor ble det av Tor??? Anonymkode: 760f9...60c Han har vel blitt fasboende i syden? Han har jo hatt noen reklamefilmer for FINN.no også. Anonymkode: 70bf4...126 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #977 Del Skrevet 17. oktober 2020 12 minutter siden, Humle Brumle skrev: Andreas og Mai! Fy søren! Det der var sikkelig bra! Følte den dansen inn i sjela❤️ Det var som en skikkelig stor og varm klem! Enig! Nydelig koreografi, men også utrolig bra levert med mye innlevelse - Andreas gir av seg selv og går helt inn i rollen (som da de danset Løvebes konge). Og en av de dansene der «amatøren» har like krevende opplegg som proffen, og ikke bæres gjennom av proffdanseren. Anonymkode: 8c5ba...74e 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #978 Del Skrevet 17. oktober 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Agnetesh var ikke god i dag! Skjønner ikke ar Tore kunne gi Thomas og henne like mange poeng! Anonymkode: 77344...9ec Dette! Anonymkode: 520ef...133 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #979 Del Skrevet 17. oktober 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var med i charterfeber for et par år siden... Anonymkode: 486f0...3fd Det var nok Trond Haar.. Anonymkode: 7d4b6...247 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #980 Del Skrevet 17. oktober 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har vel blitt fasboende i syden? Han har jo hatt noen reklamefilmer for FINN.no også. Anonymkode: 70bf4...126 Er nok Trond Haarr dette også. Han var dommer i Skal vi danse for endel år siden.. Anonymkode: 7d4b6...247 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå