Gå til innhold

Skal vi danse 2020

Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Caroline91 skrev:

Håper virkelig at grunnen til at Andreas og Mai var bunn tre i går var fordi folk glemte å stemme, ikke fordi Andreas har for få fans. 

Tipper det er en stor fordel for Andreas at han fikk få stemmer nå. Det er jo bare å se på Stjernekamp på NRK, hvor Sandra røk ut for noen uker siden, men ble hentet inn igjen pga stemmetrøbbel. Hun er fortsatt med, selv om fire deltagere har røket siden da. Folk glemmer/gidder ofte ikke å stemme på favorittene. Et annet aspekt kan jo være at Andreas hadde en særdeles lite rørende historie. Han hadde i mine øyne den desidert mest uinteressante historien å fortelle i går.

Min øvrig spådom/analyse:

Jeg tror Birgit vinner i år. Nate kan jeg ikke se for meg har nok fans til å vinne, både fordi fansen hans er en begrenset gruppe og fordi han ikke har vært i rampelyset så lenge. Thomas er jo en slags levende legende, så han har nok også veldig mange fans. For meg virker det sannsynlig at Siri og Agnethe er de neste til å ryke, selv om jeg også er litt i tvil om hvor mange fans Andreas har etter gårsdagen. Jeg er også litt usikker på hvor mange fans Michael og Marte har. Kan fanskaren deres måle seg med Birgit og Thomas sin?

Anonymkode: 89951...10b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror Michael har stor fanskare. Han har jo vært «kompis» på P4 i hvor mange år? Han når ut til så mange gjennom så mange år, så tror han har mange som heier på seg. I tillegg er han flink. Så han kan potensielt vinne

Anonymkode: 486f0...3fd

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Oransjesjel skrev:

Jeg fikk ikke til å bruke gratistemmene på tv2.no... Flere som opplevde det? Det vil jo isåfall ha hatt betydning for resultatet. Håper de fikser opp i det! Og som en annen her skrev: det er et underholdningsprogram - såklart vil hva man synes om personen bety noe for hvem man ønsker å se videre. De legger jo opp til at vi skal bli godt kjent med deltagerne, det er en del av «gamet.» Så klart vil også hva jeg synes om deltakeren påvirke min stemmegivning! 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde å stemme før duellen men fikk ikke til. Det synes jeg var merkelig. 

Anonymkode: a3a60...71f

Samme her. Fikk kun til å bruke gratisstemmene når duellen startet. Det kan ha hatt betydning for at Andreas plutselig har havnet på bunn. Kan ikke skjønne noe annet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper det er en stor fordel for Andreas at han fikk få stemmer nå. Det er jo bare å se på Stjernekamp på NRK, hvor Sandra røk ut for noen uker siden, men ble hentet inn igjen pga stemmetrøbbel. Hun er fortsatt med, selv om fire deltagere har røket siden da. Folk glemmer/gidder ofte ikke å stemme på favorittene. Et annet aspekt kan jo være at Andreas hadde en særdeles lite rørende historie. Han hadde i mine øyne den desidert mest uinteressante historien å fortelle i går.

Min øvrig spådom/analyse:

Jeg tror Birgit vinner i år. Nate kan jeg ikke se for meg har nok fans til å vinne, både fordi fansen hans er en begrenset gruppe og fordi han ikke har vært i rampelyset så lenge. Thomas er jo en slags levende legende, så han har nok også veldig mange fans. For meg virker det sannsynlig at Siri og Agnethe er de neste til å ryke, selv om jeg også er litt i tvil om hvor mange fans Andreas har etter gårsdagen. Jeg er også litt usikker på hvor mange fans Michael og Marte har. Kan fanskaren deres måle seg med Birgit og Thomas sin?

Anonymkode: 89951...10b

Synnøve led kanskje av det samme som Caroline Berg Eriksen da hun deltok - litt for "flink pike" uten den aller største innlevelsen.

Andreas tapte på lite engasjerende bakgrunnshistorie denne gangen.

Jeg tror finalen vil stå mellom Birgit og Thomas.  Da deltakerne ble presentert tenkte jeg at hvis Alsgaard bare kommer seg gjennom den aller første utstemmingen, vil han nå (nesten) helt fram.  Det at han er svært nervøs (angst) og "keitete" ville enten slå veldig positivt eller veldig negativt ut.  Det ble førstnevnte. 

Anonymkode: 971ce...0bf

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt forstå at Andreas Wahl havnet på bunn tre. For min del er han en som forsvinner i mengden. Han viser lite personlighet, og er ikke en person man «blir glad i». Han er veldig privat av seg(noe han har sagt selv også), og det er jo helt greit det, men da blir man heller ikke kjent med personen. 

Anonymkode: 6f23d...89f

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, tuppa said:

Samme her. Fikk kun til å bruke gratisstemmene når duellen startet. Det kan ha hatt betydning for at Andreas plutselig har havnet på bunn. Kan ikke skjønne noe annet.

Lurer på om dere har vært litt sent ute med å stemme. Mener fristen går kl. 21.

Anonymkode: 461b5...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan godt forstå at Andreas Wahl havnet på bunn tre. For min del er han en som forsvinner i mengden. Han viser lite personlighet, og er ikke en person man «blir glad i». Han er veldig privat av seg(noe han har sagt selv også), og det er jo helt greit det, men da blir man heller ikke kjent med personen. 

Anonymkode: 6f23d...89f

Og jeg synes han er en av dem som viser mest personlighet. Så her finnes det ulike syn 😉

Anonymkode: 129c0...26b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble jeg virkelig imponert over Birgit. Synes hun klarte veldig godt å få frem de gjenkjennelige trinnene i dansen, det var en fryd å se på! Håper hun klarer å ta til seg tipset fra dommerne om å bytte litt uttrykk gjennom dansen, hun har som regel alltid det samme uttrykket hele tiden. 

Jeg synes Michael fikk ufortjent mange poeng i går. Det var helt ok, men jeg synes det ble litt stivt og hakkete. Marte var ikke god, hun hadde ikke med seg overkroppen i det hele tatt. 

Jeg synes forresten det er bra at dommerne har lagt seg på en litt lavere sumscore i starten av sesongen. Dumt om man ser fleire 40-poengere i program 4 liksom.. Det blir lettere å skille når de bruker hele skalaen.

Anonymkode: a28aa...d17

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg synes han er en av dem som viser mest personlighet. Så her finnes det ulike syn 😉

Veldig enig med deg. Synes det bare er bra at han ikke utbasunerer om privatlivet sitt. Jeg synes han er heldig sjarmerende, og lett å bli "glad i".

Anonymkode: 8722b...0f7

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at Marte ble skuffet men synes hun tok poengene veldig barnslig.. Man så på hele henne at hun ble skuffet når hun fikk 7, som egentlig er en god score når hun ikke danset så veldig bra. 

Anonymkode: 98aaf...51c

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun meg som har lagt merke til at Bjørn alltid er bakerst på de fellesdansene proffdanserne har? Egentlig litt trist at han alltid skal "gjemmes bort"

Anonymkode: 80a77...5a3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det kun meg som har lagt merke til at Bjørn alltid er bakerst på de fellesdansene proffdanserne har? Egentlig litt trist at han alltid skal "gjemmes bort"

Anonymkode: 80a77...5a3

Ja jeg har lagt litt merke til det. Synes også det hadde vært gøy å se han gå lenger i konkurransen med sin deltager, litt lei av at det liksom er ment at f.eks. Benjamin alltid skal gå langt og noen veldig kort. Blir litt kjedelig når det er sånn at det virker planlagt.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om dere har vært litt sent ute med å stemme. Mener fristen går kl. 21.

Anonymkode: 461b5...cc5

Det pleier å stå på programmet når linjene er stengt. Jeg skulle til å legge inn mine stemmer før den siste dansen var ferdig. Har alltid fått til å gjøre det før.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2020 den 18.51, AnonymBruker skrev:

Merkelig at så få har stemt på ham, da ..

Tror nok Andreas har litt Asberger-nykter, evt. noe sosial usikker/utilpass. Ikke at det er noe galt i det, han klarer seg jo relativt godt. Men, det skinner litt igjennom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Caroline91
1 time siden, AllahBallah skrev:

Tror nok Andreas har litt Asberger-nykter, evt. noe sosial usikker/utilpass. Ikke at det er noe galt i det, han klarer seg jo relativt godt. Men, det skinner litt igjennom.

Tror nok at få stemte på han på lørdag fordi de regnet med at han var trygg. Synes uansett at vi kan holde oss for gode for å si at han har aspergers. Jeg synes han er veldig flink på tv jeg. 

Endret av Caroline91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AllahBallah skrev:

Jeg kjenner ham ikke personlig,  men vet godt hvem han er, og han er absolutt ikke sosialt usikker eller utilpass.

Hvis du synes at "det skinner godt igjennom " bør du pusse brillene dine, for da ser du ting som ikke eksisterer. 

Anonymkode: 74869...e79

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...