Gå til innhold

Skal vi danse 2020

Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Gjest Caroline91
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får ikke vekk siteringsboksen. Jeg synes Andreas og Mai er kjempeflinke!! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må si at jeg synes Nate har gjort en god figur i Skal vi Danse (kjente ikke til han fra før). Både på dansegulvet, men også som person mtp at han jobber hardt. I dag imponerte han igjen, og har på følelsen at han er en sterk vinnerkandidat. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Nate sto mye i ro i dag, mens partneren danset rundt ham ...

Anonymkode: 77344...9ec

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir imponert av mobbere?

1 minutt siden, Jaymie skrev:

Må si at jeg synes Nate har gjort en god figur i Skal vi Danse (kjente ikke til han fra før). Både på dansegulvet, men også som person mtp at han jobber hardt. I dag imponerte han igjen, og har på følelsen at han er en sterk vinnerkandidat. 

Anonymkode: 80a77...5a3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du blir imponert av mobbere?

Nei, men jeg blir imponert over prestasjonen hans og at han jobber med seg selv. Personer er ikke gode eller onde, men dynamiske. Jeg blir imponert av mennesker som prøver å forbedre seg selv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Jaymie skrev:

Hva slags spørsmål er det? Jeg har kun observert at de holder seg til dans uten mye «show», og jeg liker det. 

Ok. Misforstod 

Anonymkode: 796b3...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Andreas Wahl var best. Det eneste jeg synes er ille er at han har et blikk som ser litt psycho ut.

Anonymkode: 71000...32d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sansen for nate. Ingen rasist bare så det er sagt. Noen tiltaler en og noen ikke. Danset ikke dårligst men heller ikke best. Alt er åpent.

Anonymkode: 0e98a...741

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, mmartine skrev:

❤️synnøve❤️

Ja Synnøve danset bedre i dag enn tidligere. Trodde hun ville bli en av de tre i bunn men antagelig ikke 😊

Anonymkode: 0e98a...741

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så vanskelig for deg å håndtere at noen klarer å være så sterk, så positiv og samtidig helt rå på dansegulvet? Hva er det egentlig som gjør deg så sinna og negativ?

Anonymkode: 1b7d0...8be

Blir beskyldt for at  jeg er sinna faktisk. Jaja, hvis det å ha en egen mening -og ikke din- er å være sinna, så er jeg vel det :lol:

Siden du er på jakt etter sinnatagger her, hvordan kan du akseptere alle de negative kommentarene om Katrine Moholt? 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker hun kommer til å vinne hele greia

Anonymkode: 07ce7...2a9

Vet du, det forundrer meg ikke. 

Hadde hun konkurrert med likesinnede så hadde det vært mye hardere for henne, for da hadde hun blitt bedømt på lik linje med de andre. Det blir hun jo ikke nå, nå får hun jo sympatistemmer. 

Anonymkode: ebdb9...cb9

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir beskyldt for at  jeg er sinna faktisk. Jaja, hvis det å ha en egen mening -og ikke din- er å være sinna, så er jeg vel det :lol:

Siden du er på jakt etter sinnatagger her, hvordan kan du akseptere alle de negative kommentarene om Katrine Moholt? 

Vet du, det forundrer meg ikke. 

Hadde hun konkurrert med likesinnede så hadde det vært mye hardere for henne, for da hadde hun blitt bedømt på lik linje med de andre. Det blir hun jo ikke nå, nå får hun jo sympatistemmer. 

Anonymkode: ebdb9...cb9

Hvordan vet du at hun får sympatistemmer? Sånn som hun danser så hadde hun kommet høyt opp blant kun utøvere i rullestol også. Det vil si om alle var amatører på begynnelsen som her. Er det ikke på tide å droppe det temaet nå? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke hvem jeg skal stemme på i duellen. Synes det er helt greit uansett hvem av dem som ryker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror stemmen min skal gå til Synnøve og Santino, kun fordi Santino er ganske fin å se på 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jaymie said:

Aner ikke hvem jeg skal stemme på i duellen. Synes det er helt greit uansett hvem av dem som ryker. 

Har stemt på Siri. Synes hun har hatt best progresjon og virker til å ta det veldig lite for gitt. 

Anonymkode: 129c0...26b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror stemmen min skal gå til Synnøve og Santino, kun fordi Santino er ganske fin å se på 🥰

Hvorfor ikke stemme på den som er dyktigst? Ikke tenk med musa!

Anonymkode: 71000...32d

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor Andreas fikk så få stemmer? Jeg har han som vinnerkandidat! 

Anonymkode: 486f0...3fd

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har stemt på Siri. Synes hun har hatt best progresjon og virker til å ta det veldig lite for gitt. 

Anonymkode: 129c0...26b

Ble til at jeg stemte på Synnøve. Kjente jeg ble mer engasjert av hennes dans, og den som får mest av min oppmerksomhet får min stemme. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...