Gå til innhold

Northug, hva driver du med ...


Justlooking

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Tror du er inne på noe både viktig og vesentlig her. Det samme som dessverre skjer med barneskuespillerne, barnemusikk stjerner osv. 

Ja, jeg har snakket med flere fra miljøet som har følt på det samme. Jeg har gått mye til psykolog, og kjenner flere andre som også har gjort det. Det kan selvfølgelig ikke unnskylde at han setter andres liv i fare, men det kan kanskje forklare noe, og burde settes mer fokus på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Antiviruset skrev:

Du trykker bare på "like" knappen en gang til så har du unliket :) 

Hehe jeg vet det. Du tok ikke vitsen :( 

Mente typ "down vote" som et signal på hvor dårlig jeg synes dette innlegget var.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fysikeren skrev:

Hehe jeg vet det. Du tok ikke vitsen :( 

Mente typ "down vote" som et signal på hvor dårlig jeg synes dette innlegget var.

Ja man skulle kunne gitt minus  likes :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide han tar tak i problemene sine, og får proff hjelp kanskje?

Husker jo at han ble tatt i 2014? Og da stakk han jo av fra kameraten i bilen? 

Jeg syns at det er utrolig rart at ingen han har jobbet med og for, har merket noe. Når du kjører i så høy hastighet i ruspåvirket tilstand, så er ikke dette en engangsforeteelse. Er folk rundt ham blinde, eller lukker de bare øynene? Det er LETT å se om noen har tatt kokain! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Ja, jeg har snakket med flere fra miljøet som har følt på det samme. Jeg har gått mye til psykolog, og kjenner flere andre som også har gjort det. Det kan selvfølgelig ikke unnskylde at han setter andres liv i fare, men det kan kanskje forklare noe, og burde settes mer fokus på.

Så man skal forstå seg ihjel på folk som setter andres liv i fare? Det er hans egen skyld at han ødela karrieren sin og at han la opp. Det er også hans ansvar å finne seg nye ting i livet som han kan glede seg over. Han kunne tatt seg en utdannelse og så fått seg en karriere innen noe ordentlig, som ikke handler om fysiske evner som tar slutt lenge før man skal pensjoneres. Dette burde alle idrettsutøvere vite, at det ikke er noe som varer hele livet. Mange idrettsutøvere studerer derfor ved siden av. Det kunne Northug også ha gjort, men han er for arrogant og for impulsiv til å tenke langsiktig, så da velger han heller å være WIIIIIIIILD her og nå, ved å jakte på unge jenter, ruse seg og kjøre fort. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

På tide han tar tak i problemene sine, og får proff hjelp kanskje?

Husker jo at han ble tatt i 2014? Og da stakk han jo av fra kameraten i bilen? 

Jeg syns at det er utrolig rart at ingen han har jobbet med og for, har merket noe. Når du kjører i så høy hastighet i ruspåvirket tilstand, så er ikke dette en engangsforeteelse. Er folk rundt ham blinde, eller lukker de bare øynene? Det er LETT å se om noen har tatt kokain! 

 

Jeg og alle i min vennekrets har visst om dette lenge. Trodde dette var noe "alle" visste (og ikke "ingen")? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Fysikeren skrev:

 

Jeg og alle i min vennekrets har visst om dette lenge. Trodde dette var noe "alle" visste (og ikke "ingen")? 

Så de rundt han har visst det, mener du? De han jobber for? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Så de rundt han har visst det, mener du? De han jobber for? 

Basert på at hele Oslo visste om dette er det naturlig å tro at mange av de rundt han visste om det. Mer enn det har jeg ikke tenkt å spekulere i. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Ja, jeg har snakket med flere fra miljøet som har følt på det samme. Jeg har gått mye til psykolog, og kjenner flere andre som også har gjort det. Det kan selvfølgelig ikke unnskylde at han setter andres liv i fare, men det kan kanskje forklare noe, og burde settes mer fokus på.

Enig med deg. Det unnskylder selvfølgelig ikke det som har skjedd, han er en voksen mann og har det fulle og hele ansvaret for egne handlinger. Men det burde fokuseres mer på i forebyggende øyemed. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Tror du er inne på noe både viktig og vesentlig her. Det samme som dessverre skjer med barneskuespillerne, barnemusikk stjerner osv. 

Kanskje managementet til f.eks Markus og Martinus burde begynne å forebygge nå allerede... :)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fysikeren skrev:

Basert på at hele Oslo visste om dette er det naturlig å tro at mange av de rundt han visste om det. Mer enn det har jeg ikke tenkt å spekulere i. 

Ok. Nei, jeg er ikke for spekulasjon sånn sett. Tenkte bare at det er rart om ingen har lagt merke til noe. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thug-life 😅 Skisportens rockestjerne, svarte får osv.

Men fra spøk til alvor, dette var klovneri på høyt nivå. Hadde forventa mer av en nå godt voksen fyr. En ting er om han snorter kokain i sitt eget hjem, noe helt annet er det å utsette andre mennesker for fare i trafikken. Ikke bra! Håper han denne gangen får tilbringe litt tid bak lås og slå, til ettertanke og refleksjon. 

Ps: Jeg sier som en serber i et kommentarfelt jeg leste: Dra hjem til Mosvika. Skaff deg en kjerring, noen barn, et gårdsbruk, og en fin gammal traktor. Du finner aldri lykken i storbyen, bare problemer. Kom deg hjem nå (-omtrent i det ordlaget). 

Endret av HalldirV2
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, india76 skrev:

Så man skal forstå seg ihjel på folk som setter andres liv i fare? Det er hans egen skyld at han ødela karrieren sin og at han la opp. Det er også hans ansvar å finne seg nye ting i livet som han kan glede seg over. Han kunne tatt seg en utdannelse og så fått seg en karriere innen noe ordentlig, som ikke handler om fysiske evner som tar slutt lenge før man skal pensjoneres. Dette burde alle idrettsutøvere vite, at det ikke er noe som varer hele livet. Mange idrettsutøvere studerer derfor ved siden av. Det kunne Northug også ha gjort, men han er for arrogant og for impulsiv til å tenke langsiktig, så da velger han heller å være WIIIIIIIILD her og nå, ved å jakte på unge jenter, ruse seg og kjøre fort. 

Du kommer aldri til å forstå, så gidder ikke bruke tid på å forklare heller. @Jobbermedbarn forklarte det godt nok.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Viva_2017
9 minutter siden, Fysikeren skrev:

Basert på at hele Oslo visste om dette er det naturlig å tro at mange av de rundt han visste om det. Mer enn det har jeg ikke tenkt å spekulere i. 

"Hele Oslo"? Eh, nei. Det bor nesten 700 000 mennesker her. De fleste aner ikke hva Petter Northug gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Viva_2017 skrev:

"Hele Oslo"? Eh, nei. Det bor nesten 700 000 mennesker her. De fleste aner ikke hva Petter Northug gjør.

Du skjønte godt hva jeg mente, så kutt ut dette tullet og post noe konstruktivt istedenfor å kverulere.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fallabella
6 timer siden, adele34 skrev:

Skal ikke forsvare hva han har gjort. 
Men han som er tidligere en proff idrettsmann har fått frigjort mye dopamin i sin karriere. Vanlig når en legger opp at en ikke får frigjort dopamin på samme måte som før, og at en da søker andre måter for å oppnå dopamin (lykkerus) på. Som så å kjøre fort, Hoppe i fallskjerm, gamble i aksjer, spill osv (og dessverre narkotika). 

Synd at han kan ha satt andre liv i fare ved å kjøre for fort. 
 

 

Veldig bra innlegg!

Avhengighet kommer i flere former. Rus, jobb, trening, shopping, sex.

Når man slutter med en ting tar en annen over... Alt i håp om å få ro/flukt. Så uansett hva folk måtte mene, ingen blir smarte i rus, ikke kongen eller den vanlige mann i gata.

Konsekvenser kommet alltid! Kjendiser er intet unntak. Skal han nå hetses slik at han går under av skam eller hva gjør man?

Dette må sees på for det det er, en rusavhengig som ødelegger sitt eget liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting som setter fart på Stockholm syndromet som en kjendis som ruskjører på kokain, tydeligvis...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Callisto83 skrev:

Det er ingenting som setter fart på Stockholm syndromet som en kjendis som ruskjører på kokain, tydeligvis...

Hva har Stockholmsyndromet med dette å gjøre?? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hva har Stockholmsyndromet med dette å gjøre?? 

Personer som utvikler følelser av sympati med en person som egentlig er til fare. Som i dette tilfellet. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...