Gå til innhold

Dere på 160 cm. Hvor mye veier dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 160 og veier 53 kg . Er 32 år gammel kvinne. 

Anonymkode: 6881d...cd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme som deg, og vil ned til rundt 60 kg. Er ganske muskuløs, så tror jeg vil se spinkel ut om jeg veier mindre enn dette. 

Har gått ned fra 75 til 68 nå ved å kutte ut sukker, og lage mat fra bunn med sunne og gode råvarer. Har også trent styrke og jogget hjemme under lockdown, nå trener jeg litt på gym og jogger. 
Nedgangen har stoppet nå, så jeg går inn med en litt mer kontrollert diett. 
- Frokost: Havregrøt med proteinpulver toppet med litt penøttsmør
- Lunsj: 150g kylling/fisk/svin med salat, eller to knekkebrød med to kokte egg og litt smør
- Middag 150g kylling/fisk/svin, grønnsaker og 50g pasta/ris/potet
- Kvelds: Mager vaniljekesam med litt frukt eller bær

Telling av kcal er siste utvei for min del, for det fører raskt til at jeg mister motivasjonen. Så jeg aner ikke hvor mye jeg ligger på. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 164 og veier 54.Trives med det. Spiser sunt og variert og går lange turer med hunden hver dag. 

Anonymkode: 6b802...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange slanke her. Fikk litt motivasjon nå 😀

Anonymkode: 73699...fd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ja jeg er rundt 160 høy og 117 kg, vil ned til 90 da dette er beste vekt for meg, blir jeg mindre enn det ser jeg underernært ut. 

Anonymkode: c0e89...4ef

?

Anonymkode: a2bf3...197

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er klar over at du nå ifølge BMI har svært alvorlig fedme og om du når ditt mål fremdeles er regnet som alvorlig fedme?
Har du oppgitt riktige tall? For vekten din er ikke sunn for kroppen din..

Anonymkode: 6b9f9...3ff

Hvem i h* har spurt om din mening? Hva får du ut av å sitte og hakke på andre som er fornøyd med sin kropp? Din mening betyr null og niks for andre enn deg selv, og så vidt jeg ser så har ikke vedkommende spurt deg om din mening om hennes vekt. 

Jeg veier mellom 50-52 kg og er 163 cm høy. 

Anonymkode: e1f65...8f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt jobbet. Hvilke endringer har du gjort i kostholdet? 

Anonymkode: 3b24e...db0

Begynte med å skrive ned hva jeg hadde i meg i løpet av en dag. Fikk sjokk. Begynte så å telle kalorier. Lå på rundt 2200 i starten og raste ned 3-4 kg i uken. Spiser 1400 nå og går jevnt ned 1 kg i uken. Spiser akkurat det jeg har lyst på innenfor kaloribudsjettet.

Anonymkode: 412d0...ee8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er klar over at du nå ifølge BMI har svært alvorlig fedme og om du når ditt mål fremdeles er regnet som alvorlig fedme?
Har du oppgitt riktige tall? For vekten din er ikke sunn for kroppen din..

Anonymkode: 6b9f9...3ff

Kan jo hende det er mye muskler?

Anonymkode: 25db0...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 160 og 88 kg. Gått ned drøyt 10 kg siste året og skal lenger ned. Veit ikke helt hvor langt enda - første delmål er 80 kg, deretter 70. Om jeg går for 60 eller 65 sluttvekt veit jeg ikke helt enda. Skal ned bare med endring av kosthold og trening. Har heller ikke tenkt å gå ned for fort, det viktigste er å finne en måte å gå ned på uten å gå opp igjen alt med en gang når jeg er ferdig. Er 45 år

Anonymkode: 25db0...50c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

162 og 70 kg. Ser en slank person i speilet, så har vel et forvrengt kroppsbilde...Kun på enkelte bilder går det opp for meg at "jøss, jeg er jo tjukk!" 

Anonymkode: ff96a...39a

Jeg har vært 150, og veid 73. Følte meg aldri feit og tenkte at jeg var litt rund i kantene. Vel vel, ser bildene i ettertid og lurer på om det var noe galt med speilet mitt 😂 Jeg så ut som BMI-klasse fedme. Ikke litt rund i kantene. 

Anonymkode: 58d9b...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2020 den 20.54, AnonymBruker skrev:

Jeg er 165, veier 58 kg og har også timeglassfigur og mye former. Har du timeglassfigur, så har du timeglassfigur. Du kan ikke få en annen figur selv om figuren blir mindre. 

Anonymkode: 715e4...02f

Jeg er 165 å veier 47 kg å har også timeglassfigur 😛 ! Så det stemmer 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 160,5 og har veid mellom 55-57 siste halve året. Trivselsvekten min er på 52, så jeg skal ned igjen nå. 

Anonymkode: 37daf...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

160 cm. 78 kg. Jeg er overvektig, men lykkelig. Jeg har ingen helseplager relatert til overvekt. Jeg trives best rundt 60-65 kg, men veien dit er ikke verdt det for meg. 
 

veier jeg under 60 kg ser jeg ikke bra ut.

Anonymkode: 0bf14...8e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 11.8.2020 den 20.55, AnonymBruker skrev:

Haha, ja jeg er rundt 160 høy og 117 kg, vil ned til 90 da dette er beste vekt for meg, blir jeg mindre enn det ser jeg underernært ut. 

Anonymkode: c0e89...4ef

160. Gikk ned fra 119 til 97. Så like stor ut synes jeg. Så hvordan du kan si at 90 er beste vekt for en slik høyde forstår jeg ikke helt. Ja, folk bærer vekten forskjellig og blablabla, men 90 er ekstremt mye til en slik høyde. Hadde du vært 2 meter høy så hadde nok 90 sett mindre stort ut. 

Du burde sette deg 90 som et delmål, ikke som sluttmål. 

Anonymkode: d5cd4...6b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

160 cm. 78 kg. Jeg er overvektig, men lykkelig. Jeg har ingen helseplager relatert til overvekt. Jeg trives best rundt 60-65 kg, men veien dit er ikke verdt det for meg. 
 

veier jeg under 60 kg ser jeg ikke bra ut.

Anonymkode: 0bf14...8e4

Har aldri veid så mye som deg, men synes du bør komme deg ned på trivselsvekten for helsas skyld!

Anonymkode: 1508f...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 162 cm og veier 77 kg, er på vei nedover. Og skal ned til 65 kg. 

Anonymkode: f5bc6...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...