Gå til innhold

Dere på 160 cm. Hvor mye veier dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor i all verden vil du vite det?

Noen av de som svarer vil være overvektige, andre undervektige, og også blant de som er normalvektige vil det finnes ganske stor variasjon.

Hvilken vekt som passer for deg, handler om kroppsbygning og muskelmasse, blant annet. Så en person som er mer spedbygd enn deg bør veie mindre, mens en som er muskuløs eller grovbygd, bør veie mer. 

Anonymkode: 00fbe...132

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

158 cm. Veier 53 kg nå, gått ned fra 70(svangerskap). Skal ned til mellom 46 og 48 kg. Det er der jeg trives best.

Anonymkode: ca16e...d8e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

162 og 70 kg. Ser en slank person i speilet, så har vel et forvrengt kroppsbilde...Kun på enkelte bilder går det opp for meg at "jøss, jeg er jo tjukk!" 

Anonymkode: ff96a...39a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå føler jeg meg feit. Jeg er 164 og ca 63 kg. 

Anonymkode: a857f...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er klar over at du nå ifølge BMI har svært alvorlig fedme og om du når ditt mål fremdeles er regnet som alvorlig fedme?
Har du oppgitt riktige tall? For vekten din er ikke sunn for kroppen din..

Anonymkode: 6b9f9...3ff

Det tror jeg hun er klar over. Du trenger ikke å veilede henne i det!!

 

 

Jeg er 160 og veier 80-82 kilo. Gbp operert.

Anonymkode: a45a3...ca5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden vil du vite det?

Noen av de som svarer vil være overvektige, andre undervektige, og også blant de som er normalvektige vil det finnes ganske stor variasjon.

Hvilken vekt som passer for deg, handler om kroppsbygning og muskelmasse, blant annet. Så en person som er mer spedbygd enn deg bør veie mindre, mens en som er muskuløs eller grovbygd, bør veie mer. 

Anonymkode: 00fbe...132

Ville ha inspirasjon 😊 Trenger også motivasjon for å gå ned i vekt etter tvillinger. Men takk som spør 

Anonymkode: 73699...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

164 cm, 110 kg. Jobber meg sakte men sikkert ned mot 80 kilo i første omgang, her handler det om delmål :) 

Anonymkode: 36420...a44

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

160 og 61 kg, vil ned til 55, vekta er i puppene og rumpa. mage, bein og armer er slanke men jeg liker ikke å ha stor rumpe eller pupper, ser bare vulgær ut. 

Anonymkode: 788c5...79a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg hun er klar over. Du trenger ikke å veilede henne i det!!

 

 

Jeg er 160 og veier 80-82 kilo. Gbp operert.

Anonymkode: a45a3...ca5

Thank you, takes one to know one 😄

Slike innlegg overser jeg bare, snakk om å snakke ned folk.

Kan jeg være så frekk å spør om du må fjerne overflødig hud nå når du sikkert har gått ned en del?

Anonymkode: c0e89...4ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide 45 kilo i alle år og kunne spise godteri og hva jeg ville. Så har kiloene sakte men sikkert gått opp til 75 over flere år. Burde slanket med til 50-55, maks 60.

Anonymkode: 32f9d...1f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 163 og veier 55 kg, har litt for mye på magen som jeg sliter med å få vekk.. ikke lett gitt☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og dere som ønsker å gå ned i vekt. Hva gjør dere for å nå dette? Føler jeg sitter litt fast. 160 cm og 68 kilo. Vil ned til 58 igjen

Anonymkode: 73699...fd2

Jeg veier 49-52. Under det og jeg øker kaloriinntaket, over det og jeg reduserer kaloriinntaket. Jeg veide 45 i 20-årene, men jeg har ibs, så dette med vektjustering tar årevis for meg, brukte 15 år på å gå opp 5 kilo. Jeg bruker ca 3-4 måneder på å redusere en kilo, så av går visst fortere enn på. :ler: 

Det er du, Ts, som bestemmer din vekt. Å justere kosthold løpende for å holde normalvekt er noe folk bare må gjøre. Ønsker du å redusere vekt? Reduser kaloriinnholdet i maten. Hold det der mens du spiser deg mett til ønsket vekt er nådd. Kan ta år om du har helseutfordringer, men det er jo et helt ok scenario.

Anonymkode: de4e1...4f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 160 og veier rundt 54-55 kg. Spinkel bygning,  Har vært opp mot 60 kg etter svangerskap men da så jeg litt vel god og rund ut. Bruker str 36/38 i klær nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 160 og 64 kilo, har akkurat født et barn for 10 dager siden, så jeg har 10 kilo å gå ned før jeg er i trivselsvekten min igjen😒

Anonymkode: 020fa...484

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

164 cm. 57- 58 kilo. Ønsker meg ned til ca. 55 kilo, ev. styrke kroppen jeg har slik at jeg føler meg slank og sterk.

Anonymkode: 02eaf...dd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 70 kg tenker jeg. Vet jeg er overvektig, prøver å regulere det jeg spiser. Kan ikke trene for tiden, da er det lettere å legge på seg/vanskeligere å gå ned... kropoen min trives like under 60 kg, synes jeg blir stygg om jeg veier mindre, har vært rundt 53. 

Anonymkode: 6a5f6...af3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke enig.. 

Jeg har skikkelig fine hofter og pupper, med smal midje. Forsvinner om jegmister for mye fett. 

Anonymkode: bab32...7cc

Men dette vil variere fra person til person. Ting som musklet for eksempel, spiller også inn på hvor mye man veier. 

Anonymkode: cd04e...4fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...