Gå til innhold

Bryr du deg om hva andre tenker om ditt hjem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, bryr meg ikke om hva andre syns :) jeg vil ha det rent når jeg får besøk, og vi har det alltid ryddig. Vi er minimalister, og vil ha færre ting enn standard. Likevel tror jeg ikke du ser det hos oss før du legger merke til at det alltid er ryddig (uanmeldt besøk f.eks) eller om du kikker i skuffer og skap, som ikke er overfulle. 

Det er vi som bor her og skal trives, hvis gjester ikke liker sofaen er det ikke mitt problem. Da får jeg heller veie opp med å være godt vertskap :)

Anonymkode: 414b9...42e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryr meg ikke hv andre mener om noen aspekter i livet mitt. Vet jeg det skal komme gjester vasker jeg gjerne litt ekstra. Synes det er viktigere at det er rent enn pent. Satser ellers på et praktisk hjem enn et utstillingshjem. Rotete er det stort sett på ubrukte flater....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er «rent nok» (dvs. litt støv her og der går fint, men ikke at det er «ekkelt» og møkkete på bad og kjøkken osv) så er jeg fornøyd :P Ryddig er det aldri (vi har små barn) 

Jeg trives best når jeg er på besøk i hjem som er forholdsvis rene, men litt rotete :P Da senker jeg skuldrene og terskelen for å invitere de hjem til meg er lavere, siden det alltid er rotete hos oss. :fnise: Har noen venninner som jeg vet rydder og vasker hele kåken før vi kommer på besøk, og det syntes jeg egentlig er litt «slitsomt» for meg som gjest, fordi jeg da strever med å gjengjelde invitasjonen siden det er vanskelig å finne tid til å shine hele huset. 

Anonymkode: bb09b...6dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De trenger ikke synest det er fint, men det er viktig at kjente synest det er et godt sted å komme på besøk. Noe boligkatalog og skinnene rent til alle tider vil det uansett aldri bli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg, men har ikke og skal ikke ha et Instagram hjem. Men er opptatt av at det skal være en viss sammenheng i interiøret, ellers ryddig og rent.

Anonymkode: b7699...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Bryr meg litt om folk reager på det jeg har klart å ødelegge i sinne, hva de tenker om det, ellers bryr jeg meg ikke. Viktigste er at jeg trives og liker selv hvordan jeg har det. Har det alltid ryddig og rent også.

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg flyttet til en større hus, ble det så mye lettere for meg å holde det pent 95% av tiden. Her har jeg kjøpt nesten alt nytt av møbler, så har et moderne hjem. Bryr meg ganske mye om renslighet. Vil ikke ha gjester om det ikke er rent. Men det er det som sagt store deler av tiden. 

Anonymkode: 34588...e32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke når det gjelder fargevalg, møbler osv. Men jeg vil helst ikke at de skal tenke at det er grusomt skittent og rotete. Dvs, jeg kan tåle en del rot hvis det er rent under rotet ;)

Vi pusset opp en del i fjor og trives bedre SELV nå.... Men vi gjorde det jo for vår egen del, ikke for andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hva folk synes.  På den andre siden blir jeg veldig glad når folk kommenterer positivt :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Hjemmet representerer personene som bor der. Vi har det gjennomført og interiøret er av nordisk design. Hadde ikke følt ro i sjela om møblene var av hummer og kanari, masse rot av bilder på veggene og furu fra 90 tallet. Hadde hverken klart å bo der selv, eller ha folk på besøk. 

Anonymkode: d1461...fba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg fint lite. Det er vi som bor der, da er det hva VI trives med som spiller en rolle. 

Vi har et stuebord som vi arvet da min mormor døde. Det er hemningsløst sent-åttitallet, men det har både stor sentimental verdi, OG det er usedvanlig praktisk - man får ikke så høye stuebord nå for tiden. Da gir jeg faen i om Trude ser ned på meg fordi jeg har en utrendy furu-møbel.. 

Anonymkode: 3130c...e3d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2020 den 9.39, AnonymBruker skrev:

Absolutt. Hjemmet representerer personene som bor der. Vi har det gjennomført og interiøret er av nordisk design. Hadde ikke følt ro i sjela om møblene var av hummer og kanari, masse rot av bilder på veggene og furu fra 90 tallet. Hadde hverken klart å bo der selv, eller ha folk på besøk. 

Anonymkode: d1461...fba

Men om jeg ikke liker ditt designvalg... føler du da at du har et stygt hjem? Jeg synes nordisk design er kjedelig. "Alle" har jo det. Og hvorfor bryr du deg om hva andre synes om ditt designvalg? Tror du vi tenker at du er en dårlig person fordi du har et kjedelig hjem?

Anonymkode: acd6f...0fb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interesserer meg for interiør, men har aldri besøk så kan ikke si jeg bryr meg så mye om hva andre synes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Jeg er en interiør influenser med over 30.000 følgere på Instagram. interiør, det å ha et pent gjennomført hjem betyr veldig mye for meg og vi er stolte av å ha det flotteste (dyrt heskapshus) i byen vi bor i. 

Anonymkode: fad4a...cbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg er en interiør influenser med over 30.000 følgere på Instagram. interiør, det å ha et pent gjennomført hjem betyr veldig mye for meg og vi er stolte av å ha det flotteste (dyrt heskapshus) i byen vi bor i. 

Anonymkode: fad4a...cbd

Skal vi liksom være imponert over dette ?

Anonymkode: 49e80...133

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg litt å holde det rent og i orden. Hører ofte at vi har det veldig koselig 😊 som gjør meg happy. 

Anonymkode: bee96...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal vi liksom være imponert over dette ?

Anonymkode: 49e80...133

Overhode ikke. Jeg svarte på trådens spørsmål.  

Anonymkode: fad4a...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, har rare fargevalg, skikkelig hummer og kanari av møbler osv. Driter i hva andre mener. Hvis de syns det er stygt får de la være å komme 😁

Anonymkode: 2af1c...df7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig interessert i interiør og har brukt masse tid på å få hjemmet vårt som det er i dag, så jeg synes det er veldig hyggelig når jeg merker at folk virkelig liker det. Når det er sagt tar jeg meg ikke nær av det hvis noen ikke liker det. Det er min kreasjon og jeg elsker det. De som ikke har sansen har bare helt annerledes smak. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...