Gå til innhold

Bryr du deg om hva andre tenker om ditt hjem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye bryr du deg egentlig om hva andre tenker om ditt hjem ?

Er det viktig for deg at andre liker hvordan du har det ?

Anonymkode: 49e80...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bryr meg litt for mye. Blir påvirket når gjesten ser ut til å mislike noe (jeg overanalyserer dem kanskje) og kan fort begynne å tenke "årh, hvorfor malte jeg det rommet grønt..." selv om jeg var strålende fornøyd dagen før. 

Anonymkode: 70a99...17a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg bryr meg til en viss grad. Føler jeg som kvinne dømmes litt på dette. Samme med hvor rent vi har det, det er meg det skilles på, ikke mannen.

Anonymkode: 7493d...bd7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg kun ved salg av bolig, men mens jeg bor bryr jeg meg fletta. 

Anonymkode: ccbff...271

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig hyggelig når folk syns at jeg har det koselig. Jeg klarer ikke å følge trender, er helt avhengig av å ha min helt egne stil som er min, så hyggelig når noen liker det.

Om de ikke liker min stil, så bryr jeg meg ikke

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon

Eneste jeg tenker over er at det hverfall skal se rent ut og lukte rent, for om folk synes det er stygt hos meg bryr jeg meg ikke, men vil ikke folk skal synes det er skittent og utrivelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg meget, både for andre og meg selv. Liker å fremstå som ryddig, pertentlig og hygenisk. Et vakkert hjem. Men jeg liker også interiør fra før, og har en estetisk sans. 

Anonymkode: 0e8ec...672

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke utover det at det må være noenlunde rent hvis folk skal inn her. Så lenge det er det kan de synes akkurat hva de vil. Det er jeg som bor her og jeg som skal trives her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bryr meg lite om hva andre synes, og er generelt lite opptatt av interiør.

Men selv for meg går det en grense, og etter flere år med røff bruk trenger huset oppussing. Nå syntes jeg nesten det er litt pinlig når folk kommer innenfor døra, men må vente et par år til før vi gjør noe med det. Da skal vi skifte gulv, male stua, bytte salong og pusse opp det ene badet. Deretter gjør vi ikke noe på de neste 20 årene sikkert :lol:  

Enig i at det er viktig å ha det rent, da. Ryddig har vi det sjelden, men det skal ikke være skittent eller innestengt.

Anonymkode: 3e212...c60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er JEG som bor der og skal like det, ikke alle andre. Jeg blir selvfølgelig glad for å høre at andre synes det er fint, men blir ikke lei meg hvis det ikke er deres stil. Jeg har visst en maskulin stil til å være dame. Har fått hørt at det ser ut som at en lesbe bor der. 😂 Ble ikke trist av den grunn. Jeg liker det jeg liker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vår egen stil. En god blanding. Kjøper det vi liker og liker godt at vi har et hjem som er "oss" og ikke likt som alle andre i Norge. Det eneste jeg bryr meg om er at det er noenlunde rent og ryddig. 

Anonymkode: 019cb...e7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, veldig opptatt at det er rent, ryddig og lukter godt - og har en veldig enkel og "instavennelig" stil, så vet at ingen syntes det er "fælt" her liksom, men alle har jo forskjellig stil og smak

Anonymkode: 015f9...657

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker hjemmet mitt og passer på det. Stilen er min og mannens med farger, bøker, bilder, hvitt og lyst. Lett og enkelt interiør. Trives med det. Får jeg besøk sprayer jeg lett og frisk duft sånn at det dufter også holder jeg det stadig ryddig og pent. Rydder ekstra og gjør det «besøksrent» når jeg får besøk. Bryr meg for mye og det er slitsomt😛

Anonymkode: 7c8ab...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja og nei. Men jeg gir alltid komplementer for noens hjem når jeg er på besøk, uansett om huset er en rønne, så jeg syns det er en fin ting å gjøre uansett om man syns det er fint eller ikke :) Til gjengjeld blir jeg glad når noen gjør det samme til meg. 

Men utover det bryr jeg meg ikke om de ikke liker stilen eller egentlig syns fargen på veggen er stygg. Det får være opp til dem. Men rent og ryddig må det være. 

Anonymkode: 9258a...d09

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Er ganske opptatt av interiør, og bruker endel tid og penger på det, men jeg bryr meg ikke om folk ikke liker stilen min. Alle har vi forskjellig interiørsmak. Men, det er veldig viktig for meg å ha det rent, ryddig og innbydende når noen kommer hit.

Har noen venner med stort, flott, nyoppusset hus med mange designmøbler og dyre løsninger.Problemet er at det alltid er litt skittent, støvete og uhygienisk der, og da hjelper det liksom ikke hvor «flott» allting er...i mine øyne hvertfall😅

Anonymkode: f2a7d...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil at folk skal oppleve hjemmet mitt som rent nok og ok ryddig. Utover det så er det viktigst at det er koselig og praktisk for oss som bor her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hva andre synes. Bortsett fra at jeg vil folk skal se det er ryddig og rent når de er her.

Stilen min er ikke oppdatert. Jeg har masse bilder av familie på vegger, noen tegninger av barnet mitt osv. Veldig avslappet. Synes det virker som at mange vil ha hjem som ser ut som fra interiørmagasin. Alle har de samme fargene på vegger, svart kjøkken osv. For meg er mye litt upersonlig. Kan hende noen synes mitt hjem virker litt i uorden, men så lenge jeg og mine trives så er det viktigst.

Anonymkode: 14d98...3b6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...