Lillra Skrevet 24. november 2020 Forfatter #361 Del Skrevet 24. november 2020 13 minutter siden, Noldi said: Jeg synes alltid det er litt skummelt å kommentere når det kommer til testene med svake streker, fordi jeg ikke vil være pessimist eller gi falske forhåpninger. Så dette sier jeg med forsiktighet😅 Men jeg synes de er sterkere enn i går jeg assa😶😍 Håper de er enda sterkere i morgen så man ikke trenger å lure! Krysser fortsatt alt som krysses kan😁❤️ Haha ja det skjønner jeg godt! Blir jo rene gjette leken 😅 jeg sammenlignet nå testene fra i dag og i går og som du sier så er den kanskje litt sterkere i dag? 😍nå sammenligner jeg litt epler og bananer her da mtp. At testen fra i går er tidlig test mens den i dag er vanlig test - men er jo forsåvidt bra at den vanlige er så sterk nå. legger ved bilde der den øverste er fra i går og den nederste i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 24. november 2020 #362 Del Skrevet 24. november 2020 (endret) Enig i at det er skummelt å gi eventuelle falske forhåpninger. Både testene i går og i dag er relativt svake. For meg er det vanskelig å si noe om den er sterkere i dag. Men det merkeligste er egentlig at medisinen skulle slå ut så sent som 10 dpo. Er det feks en mulighet at du kan ringe gynekologen din å ta en prat om dette? Jeg har eventuelt veldig gode erfaringer med clearblue tidlig test før IKM. Skulle du vurdert å tatt den? Syntes det er for ille at du må vente en dag til. Herregud 🙁❤️ Endret 24. november 2020 av babycodex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 24. november 2020 Forfatter #363 Del Skrevet 24. november 2020 1 hour ago, babycodex said: Enig i at det er skummelt å gi eventuelle falske forhåpninger. Både testene i går og i dag er relativt svake. For meg er det vanskelig å si noe om den er sterkere i dag. Men det merkeligste er egentlig at medisinen skulle slå ut så sent som 10 dpo. Er det feks en mulighet at du kan ringe gynekologen din å ta en prat om dette? Jeg har eventuelt veldig gode erfaringer med clearblue tidlig test før IKM. Skulle du vurdert å tatt den? Syntes det er for ille at du må vente en dag til. Herregud 🙁❤️ Ja er kjempe vanskelig å skulle tolke disse testene! Og enig at det er rart at medisinen slår ut fortsatt og veldig kjedelig om den fortsatt gjør det 😕 ringte gynekologen nå og hun er ikke på jobb i dag - men resepsjonistene skulle spørre henne i morgen. Men da må jeg vente en dag til uansett. Tror også at i morgen burde den være sterkere - så mener at jeg burde få svar i morgen tidlig uansett! Men kjenner jeg gruer meg litt - er jo nesten mer koselig å leve i usikkerheten enn å få vite sannheten hvis det ikke er slik man håper. en ting som også er positivt er at jeg fortsatt ikke har begynt å spotte! Satser på at det ikke kommer noe blod i dag eller i morgen 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppis Skrevet 24. november 2020 #364 Del Skrevet 24. november 2020 Vanskelig å si🤔 Har alltid syns at stigningen på tester tidlig får en treg stigning. Og at det skyter i været etterhvert. Spent på i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 24. november 2020 #365 Del Skrevet 24. november 2020 Lillra skrev (45 minutter siden): Ja er kjempe vanskelig å skulle tolke disse testene! Og enig at det er rart at medisinen slår ut fortsatt og veldig kjedelig om den fortsatt gjør det 😕 ringte gynekologen nå og hun er ikke på jobb i dag - men resepsjonistene skulle spørre henne i morgen. Men da må jeg vente en dag til uansett. Tror også at i morgen burde den være sterkere - så mener at jeg burde få svar i morgen tidlig uansett! Men kjenner jeg gruer meg litt - er jo nesten mer koselig å leve i usikkerheten enn å få vite sannheten hvis det ikke er slik man håper. en ting som også er positivt er at jeg fortsatt ikke har begynt å spotte! Satser på at det ikke kommer noe blod i dag eller i morgen 😀 Ok høres bra ut. Når er IKM igjen Lillra? 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 24. november 2020 Forfatter #366 Del Skrevet 24. november 2020 3 minutter siden, babycodex said: Ok høres bra ut. Når er IKM igjen Lillra? 🤗 Pleier å få mensen på 11dpo så tenkte egentlig i morgen? Men er jo mulig at lutealfasen er blitt litt lenger grunnet b vitamin eller noe så litt usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 24. november 2020 #367 Del Skrevet 24. november 2020 Jeg har heller ikke lyst til å gi falske forhåpninger, men jeg syns testen er en sterkere jeg assa😊 så forvirrende og irriterende det må være og ikke vite. Men krysser fingrene for at dette er babystrek🤞🏻❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. november 2020 #368 Del Skrevet 24. november 2020 Jeg tenker at jeg tror du er gravid! Sikker kan man jo ikke være, men syns dette ser veeeldig lovende ut. Mulig jeg er litt blendet av at det er så kort tid siden jeg tok ovitrelle selv, og da var disse testene helt blenda fra 5 dpo hos meg. Så syns det er rart at de slår ut så tydelig hos deg nå da (selv om jeg vet vi kan være forskjellige). Så konklusjonen er at jeg har troen altså! Er nok dessverre ikke noe annet enn tid som kan hjelpe her. Om det er en minst like sterk strek som dette i morgen kan jeg ikke skjønne annet enn at du er gravid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 24. november 2020 Forfatter #369 Del Skrevet 24. november 2020 2 minutter siden, Amatariel said: Jeg tenker at jeg tror du er gravid! Sikker kan man jo ikke være, men syns dette ser veeeldig lovende ut. Mulig jeg er litt blendet av at det er så kort tid siden jeg tok ovitrelle selv, og da var disse testene helt blenda fra 5 dpo hos meg. Så syns det er rart at de slår ut så tydelig hos deg nå da (selv om jeg vet vi kan være forskjellige). Så konklusjonen er at jeg har troen altså! Er nok dessverre ikke noe annet enn tid som kan hjelpe her. Om det er en minst like sterk strek som dette i morgen kan jeg ikke skjønne annet enn at du er gravid. Kjente at jeg fikk helt frysninger nå. Tenk hvis det viser seg å stemme 😭😍 jeg håper! Kjenner at jeg har mer forhåpninger nå enn i går og det er en deilig følelse! Blir veldig spennende å se i morgen, håper jeg da kan vise frem en enda tidligere strek ❤️ j 1 hour ago, Lily92 said: Jeg har heller ikke lyst til å gi falske forhåpninger, men jeg syns testen er en sterkere jeg assa😊 så forvirrende og irriterende det må være og ikke vite. Men krysser fingrene for at dette er babystrek🤞🏻❤️ Det er vekdig hyggelig å høre! Håper at det stemmer! ❤️❤️ Ja jeg er veldig forvirret nå men jeg har bestemt meg for at hvis det viser seg at jeg ikke er gravid så skal jeg fortsatt nyte denne følelsen av å ha håp! Det er jo en veldig deilig følelse om jeg syns det er lov å ha akkurat nå😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 25. november 2020 Forfatter #370 Del Skrevet 25. november 2020 (endret) 11 dpo! i dag tok jeg er CB tidlig test sånn som @babycodexanbefalte og den var positiv! Ble kjempe gira men så tok jeg også en babyplan test og streken er jo der fortsatt men fortsatt veldig svak og ikke noe markant forskjell mellom den i dag og den i går. Burde ikke den vært betydelig stekere i dag eller hva tenker dere? ble jo litt ivrig så tok jo en digital også og den var negativ men det er jeg jo ikke sånn kjempe bekymra over - er jo kun 11 dpo. Hadde jeg kun tatt CB testen så hadde jeg vært lykkelig nå fordi der var streken blå og fin! ❤️ men blir utrolig av babyplan sine.. Av de to babyplan testene så er den øverste fra i dag. nå tror jeg at noe er på gang, men veldig usikker om hcg stiger som det skal så jubler ikke helt enda! Endret 25. november 2020 av Lillra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 25. november 2020 #371 Del Skrevet 25. november 2020 Alle testene er 10ml HCG sant? Jeg blir så usikker. På en måte har det gått så lang tid nå, at jeg ikke kan skjønne at medisinen fortsatt sitter i. Cb testen er veldig fin! Men babyplan testens svakhet bekymrer meg litt. Jeg vet ikke hva jeg tenker om manglende økning på babyplantestene. Ringer du gynekologen i dag? ❤️ Kanskje det blir to målinger av HCG blodprøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 25. november 2020 Forfatter #372 Del Skrevet 25. november 2020 Just now, babycodex said: Alle testene er 10ml HCG sant? Jeg blir så usikker. På en måte har det gått så lang tid nå, at jeg ikke kan skjønne at medisinen fortsatt sitter i. Cb testen er veldig fin! Men babyplan testens svakhet bekymrer meg litt. Jeg vet ikke hva jeg tenker om manglende økning på babyplantestene. Ringer du gynekologen i dag? ❤️ Kanskje det blir to målinger av HCG blodprøve. Nei de to fra babyplan er 25ml - er tom for tidlig tester 😕 Ja er helt enig at jeg savner veldig økningen i babyplantestene. Ja gynekologen skal ringe meg i dag så satser på at vi kan ta en HCG blodprøve i dag og en på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 25. november 2020 #373 Del Skrevet 25. november 2020 (endret) Lillra skrev (7 minutter siden): Nei de to fra babyplan er 25ml - er tom for tidlig tester 😕 Ja er helt enig at jeg savner veldig økningen i babyplantestene. Ja gynekologen skal ringe meg i dag så satser på at vi kan ta en HCG blodprøve i dag og en på fredag. Åja men herregud! Du har ikke hatt IKM enda og skal egentlig ikke ta normale tester før det. Da tror jeg virkelig du er gravid. Cb testen din er sterk og fin slik den ofte er mellom dpo 9-11 alt etter person ❤️ Endret 25. november 2020 av babycodex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 25. november 2020 Forfatter #374 Del Skrevet 25. november 2020 1 minutt siden, babycodex said: Åja men herregud! Du har ikke hatt IKM enda og skal egentlig ikke ta normale tester før det. Da tror jeg virkelig du er gravid ❤️ Er det Sant!! ååå så gøy! kanskje jeg skal legge bort disse vanlige testene før etter lørdag sånn at jeg ikke dreper forhåpningene haha! ❤️ Tenker at jeg tar en ny digital på lørdag eller søndag - da jeg er 14-15 dpo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 25. november 2020 #375 Del Skrevet 25. november 2020 Lillra skrev (4 minutter siden): Er det Sant!! ååå så gøy! kanskje jeg skal legge bort disse vanlige testene før etter lørdag sånn at jeg ikke dreper forhåpningene haha! ❤️ Tenker at jeg tar en ny digital på lørdag eller søndag - da jeg er 14-15 dpo! Ja det syntes jeg høres veldig fornuftig ut. Blir spennende ❤️ Du får meg opp om morgenene før alarmen ringer i disse dager fordi jeg bare må sjekke dagboken din haha. Kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 25. november 2020 Forfatter #376 Del Skrevet 25. november 2020 1 minutt siden, babycodex said: Ja det syntes jeg høres veldig fornuftig ut. Blir spennende ❤️ Du får meg opp om morgenene før alarmen ringer i disse dager fordi jeg bare må sjekke dagboken din haha. Kos! hahah så gøy ❤️! Jeg selv våknet klokken 05.00 i dag og var veldig gira på å teste haha - tvang meg selv til å ligge i ro frem til 05.45 før jeg testet haha! Det her ødelegger jo helt søvrutinen min haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 25. november 2020 #377 Del Skrevet 25. november 2020 Ååå, disse er jo positive! Jeg legger ved et bilde av mine babyplantester morgenen 11 dpo. Der var to av de tidligtester også! Fikk også negativ digital samtidig. Utpå dagen fikk jeg plutselig sterkere tester og positiv digital. Jeg har troen og krysser fingrene for deg! ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 25. november 2020 #378 Del Skrevet 25. november 2020 Det er jo ikke vanskelig å se at det er en svak strek på cb tidlig testen, så noe må det jo være nå! Og som sagt så er 11 dpo fortsatt egentlig ganske tidlig, mange tester svakt da også. Jeg har fortsatt håpet❤️ Men jeg håper det blir tydelig snart! Med sterke streker eller positiv digital så man ikke trenger å tolke så mye hver dag😶 Du må virkelig være sterk i disse dagene her må jeg si. Jeg tror det hadde gått rundt for meg😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 25. november 2020 Forfatter #379 Del Skrevet 25. november 2020 10 minutter siden, Juss-jenta said: Ååå, disse er jo positive! Jeg legger ved et bilde av mine babyplantester morgenen 11 dpo. Der var to av de tidligtester også! Fikk også negativ digital samtidig. Utpå dagen fikk jeg plutselig sterkere tester og positiv digital. Jeg har troen og krysser fingrene for deg! ❤️❤️ Gjør meg veldig glad av å se dine tester det gir meg enormt håp!! ❤️ Håper virkelig at dette går veien og at jeg har et klart svar i løpet av de neste dagene! 10 minutter siden, Noldi said: Det er jo ikke vanskelig å se at det er en svak strek på cb tidlig testen, så noe må det jo være nå! Og som sagt så er 11 dpo fortsatt egentlig ganske tidlig, mange tester svakt da også. Jeg har fortsatt håpet❤️ Men jeg håper det blir tydelig snart! Med sterke streker eller positiv digital så man ikke trenger å tolke så mye hver dag😶 Du må virkelig være sterk i disse dagene her må jeg si. Jeg tror det hadde gått rundt for meg😅 Jaa for å være ærlig så er det helt jævlig haha. Denne tolkningen gir meg ekstremt mye uro - blir nesten sjalu på de som klarer å vente med å teste frem til IKM og så enten få positiv eller negativ haha. Jeg hadde spart meg for mange følelser hvis jeg bare hadde ventet - men det er jo heelt umulig haha! Men nå begynner jeg faktisk å tro at noe er på gang - og at nå må kroppen bare gjøre det den må for å holde denne forhåpentligvis lille spiren på plass 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 25. november 2020 Forfatter #380 Del Skrevet 25. november 2020 Her er forresten bilde av CB etter at den tørket - må si at streken er jo veldig fin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå