Gå til innhold

Blir kasta ut - 18 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 8/10/2020 at 2:43 AM, AnonymBruker said:

Jeg har en deltidsjobb på KIWI, så jeg jobber. Jeg skulle studere i utgangspunktet, men skjedde noe med min søknad og fikk ikke noe spesiell hjelp så tok ett friår heller. Bare litt kjipt at de sa jeg kunne bo hos dem i ett år, men så kaster de meg ut neste uke. Hadde sikkert fått ordna et eller annet innen da, haha. 

Anonymkode: 68b26...c06

Mener virkelig du det var riktig av foreldrene dine å lyge til deg med lovnader som de ikke klarer å holde, for så å kaste deg ut? Det er så langt unna kjærlighet som det går an å bli. Hvordan klarer du å være glad i slike mennesker? :vetikke:

Tror du er en type som finner deg i det meste, og dette manipulerer og drar dine foreldre seg nytte av. De vet du alltid vil være med de uansett hva de måtte påføre deg. Trist! Men her bør du innse at du blir kontrollert og ødelagt av foreldrene dine.

Anonymkode: 245c7...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du skal studere i Trondheim kan du ta ex.phil og perspektivemne (som vel nå kalles områdeemne). Dette er obligatoriske emner på til sammen 15 studiepoeng (et halvt semester). Meld deg opp som enkeltemnestudent eller søk resteplasser. Så lenge du gjør dette og har deltidsjobben din på Kiwi synes jeg foreldrene dine er ganske kjipe om de vil kaste deg ut. Skjønner at det er tough love, men det får være grenser. 

Uansett har jeg aldri gamet så mye og "chillet" som etter jeg ble student, så akkurat det ser jeg ikke hvorfor mange mener er så problematisk. 

Anonymkode: 01986...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...