Gå til innhold

Maxboller greit når man inviterer på søndagsmiddag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg hadde blitt skuffet, men jeg hadde ikke sagt noe og jeg hadde spist litt for syns skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kanskje blitt litt overrasket da jeg mistenker at mange ikke synes det er fint nok fordi det kommer på boks. Selv synes jeg Maxboller er kjempegodt, og spiser det vanligvis med potet og spaghetti til, så jeg hadde egentlig blitt glad :laugh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt veldig overrasket, men sikkert spist litt for å være grei.

Anonymkode: 44bb4...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri smakte desse, men på generelt grunnlag hadde jeg ikke servert boksemat til gjester. 
Men, jeg hadde heller ikke sagt noe om jeg fikk det servert selv. Jeg hadde nok tenkt mitt, men ikke sagt noe.

Anonymkode: a6ccf...d71

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde ikke sagt noe om det ble servert. Folk er forskjellige, så jeg ville nok bare reflektert litt rundt hele opplevelsen. Og kanskje vært litt glad for at noen faktisk kan invitere på middag og servere drit, det senker liksom terskelen betraktelig for oss småbsrnsmødre 🤭🥴

Men hadde ikke servert det selv med mindre gjestene mine var hunder! 😝

Anonymkode: 4518e...a5d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri servert det selv, men hvis jeg hadde fått det servert har jeg da oppdragelse nok til å spise litt og takke for maten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også tenkt det var litt rart hvis det er invitert til middagsbesøk, der middag var formålet og dette var hovedretten tiltenkt alle.

Hadde det vært et vilkårlig besøk uten noen konkret plan for mat (evt campingtur), og dette var det som kunne fiskes opp fra en skuff, så hadde det stilt seg annerledes. Da tar man det man har.

Anonymkode: 4207e...e3d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nevian skrev:

Jeg ville kanskje blitt litt overrasket da jeg mistenker at mange ikke synes det er fint nok fordi det kommer på boks. Selv synes jeg Maxboller er kjempegodt, og spiser det vanligvis med potet og spaghetti til, så jeg hadde egentlig blitt glad :laugh:

For min del har det ingenting med at det kommer på boks å gjøre. Jeg ville kviet meg veldig for å spise Maxboller fordi jeg vet hva MUK er - og både bollene og pølsene i Maxboller består av dette.

Bokselapskaus fra samme produsent hadde jeg ikke hatt noen motforestillinger mot å spise, men Maxboller eller Spaghetti a la capri er jeg i tvil om jeg hadde klart å få ned.

Ville nok prøvd å diskret spise bare litt pasta og saus 😉

Anonymkode: 2dccd...506

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del har det ingenting med at det kommer på boks å gjøre. Jeg ville kviet meg veldig for å spise Maxboller fordi jeg vet hva MUK er - og både bollene og pølsene i Maxboller består av dette.

Anonymkode: 2dccd...506

Hva er så skummelt med MUK...?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som serverte TS eller var du gjest?

Anonymkode: 459ec...6f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Nevian skrev:

Hva er så skummelt med MUK...?

Det er jo beinrester og ymse gørr fra kjøttproduksjonen!🤮🤮🤮

Anonymkode: 31689...51c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forsynt meg med spagetti og spurt høflig etter ketchup. 

Anonymkode: 8f8ad...944

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det du som serverte TS eller var du gjest?

Anonymkode: 459ec...6f8

Har det noe å si? Hensikten var å gjengi fakta nøytralt og ikke skrive noe om min rolle, da KG har en tendens til å vende seg mot TS. Ikke så lett om man ikke vet hvem TS er i historien.

Anonymkode: 2da5e...3d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Situasjon: mor, tre barn, samboerens foreldre på middagsbesøk. Planen skal ha vært noe annet, men det ble to bokser med Maxboller og en hel del spagetti. Er det ok eller noe som det er greit at det reageres mot?

Anonymkode: 2da5e...3d0

Greit

Anonymkode: d1aee...e59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg forstår var dette en nødløsning fordi steken endte opp som en liten svart klump nederst i stekeovnen eller at det skjedde noe annet som førte til at den opprinnelige planen måtte legges på is og da må det være helt greit. Mange har jo hermetikk stående nettopp for slike tilfeller. Ikke fordi det er så fantastisk godt eller noe man vanligvis byr gjester på, men fordi det er mat når man bare må ha noe fort og butikk ikke er tilgjengelig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

For min del har det ingenting med at det kommer på boks å gjøre. Jeg ville kviet meg veldig for å spise Maxboller fordi jeg vet hva MUK er - og både bollene og pølsene i Maxboller består av dette.

Bokselapskaus fra samme produsent hadde jeg ikke hatt noen motforestillinger mot å spise, men Maxboller eller Spaghetti a la capri er jeg i tvil om jeg hadde klart å få ned.

Ville nok prøvd å diskret spise bare litt pasta og saus 😉

Anonymkode: 2dccd...506

Det er ingen pølser i Max-boller☝️😎

Anonymkode: 36bd2...201

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...