babycodex Skrevet 25. november 2020 Forfatter #301 Del Skrevet 25. november 2020 (endret) Tusen takk for fine kommentarer. Klarte selvsagt ikke vente til i morgen med å teste. Deilig økning! 🥰🤰❤️ Nå skal jeg avslutte kvelden med et avslappende (men ikke for varmt) oljebad, koffeinfri te og en serie. Endret 25. november 2020 av babycodex 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecks Skrevet 25. november 2020 #302 Del Skrevet 25. november 2020 Så gøy å se 🥰🥰🥰deilig følelse ☺️☺️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 25. november 2020 #303 Del Skrevet 25. november 2020 Ååå, for et koselig syn 🥰 Nyt kvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Body Lotion Skrevet 25. november 2020 #304 Del Skrevet 25. november 2020 Ååååhh, så fint å se ❤️ Nyt kvelden videre! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 25. november 2020 #305 Del Skrevet 25. november 2020 Jippi! Så herlig med 2+3 🙌🏼🥰 Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiiBii Skrevet 25. november 2020 #306 Del Skrevet 25. november 2020 Ååå Lykke💖💖💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 25. november 2020 #307 Del Skrevet 25. november 2020 For en fin nyhet!!😍 dette gjorde meg skikkelig glad ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. november 2020 #308 Del Skrevet 25. november 2020 Hurra for finfin test! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 25. november 2020 #309 Del Skrevet 25. november 2020 Hurra for fin stigning! 🎉💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 25. november 2020 #310 Del Skrevet 25. november 2020 Åå jeg blir så glad! Håper du har nytt kvelden 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 26. november 2020 #311 Del Skrevet 26. november 2020 Så bra😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 26. november 2020 Forfatter #312 Del Skrevet 26. november 2020 Uke 4+2 - IKM 6 I dag meldte kvalmen seg med et brak. Helt grusomt. Jeg glemmer alltid hvor fælt det er å være kvalm før jeg blir det igjen. Men heldigvis ingen oppkast enda. Jeg var også gravid i 2013 og hadde en SA da. Den gang kastet jeg opp minst 10 ganger om dagen tidlig i svangerskapet, så jeg er forberedt på at det blir slik igjen. Ellers har niplene blitt litt ømme nå. Men ikke i den graden som sist. Jeg skal på første kontroll hos gynekolog i morgen tidlig. Skal da avklare ting som om fosteret er festet i eller utenfor livmoren, hvorvidt jeg skal fortsette med medisineringen og om jeg får kvalmenedsettende på resept. Det jeg grubler mest på om dagen er om jeg må ta vaginalgelen ut svangerskapet dersom det er slik at jeg produserer for lite progresteron, som fører til at fosteret dør? Det hadde vært jækla kjipt for å si det rett ut, men må man så må man. Jeg kan rett og slett for lite om dette så blir spennende å snakke om 🤰❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 26. november 2020 #313 Del Skrevet 26. november 2020 2 minutter siden, babycodex said: Uke 4+2 - IKM 6 I dag meldte kvalmen seg med et brak. Helt grusomt. Jeg glemmer alltid hvor fælt det er å være kvalm før jeg blir det igjen. Men heldigvis ingen oppkast enda. Jeg var også gravid i 2013 og hadde en SA da. Den gang kastet jeg opp minst 10 ganger om dagen tidlig i svangerskapet, så jeg er forberedt på at det blir slik igjen. Ellers har niplene blitt litt ømme nå. Men ikke i den graden som sist. Jeg skal på første kontroll hos gynekolog i morgen tidlig. Skal da avklare ting som om fosteret er festet i eller utenfor livmoren, hvorvidt jeg skal fortsette med medisineringen og om jeg får kvalmenedsettende på resept. Det jeg grubler mest på om dagen er om jeg må ta vaginalgelen ut svangerskapet dersom det er slik at jeg produserer for lite progresteron, som fører til at fosteret dør? Det hadde vært jækla kjipt for å si det rett ut, men må man så må man. Jeg kan rett og slett for lite om dette så blir spennende å snakke om 🤰❤️ Ånei så kjedelig med kvalmen!! Håper det gir seg eventuelt at du får kvalmenedsettende i morgen. Gleder meg veldig til å høre hvordan det går på kontrollen i morgen ❤️ Masse lykke til!! Og ja håper virkelig ikke at du må bruke vaginalgelen ut svangerskapet 😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Body Lotion Skrevet 26. november 2020 #314 Del Skrevet 26. november 2020 Uff, får håpe du kan få noe mot kvalmen eller at den gir seg fort ❤️ Krysser fingrene for at alt ser bra ut på timen i morgen! Jeg tok også ny test i dag, som viser 2-3 🎉 Gynekologen min har sagt jeg sikkert må ta crinone til uke 10-12, men at etter det produserer kroppen nok selv (?) Blir spennende å høre hva gynekologen din sier ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 26. november 2020 #315 Del Skrevet 26. november 2020 Når det kommer til progesteron, så tar morkaken over dette ila uke 9 (tror jeg), så det er bare til da i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 26. november 2020 Forfatter #316 Del Skrevet 26. november 2020 Neutral90 skrev (4 minutter siden): Når det kommer til progesteron, så tar morkaken over dette ila uke 9 (tror jeg), så det er bare til da i så fall Takk! Når du sier det så husker jeg nå at hun sa dette første gang hun satt meg på den! Herlig herlig herlig 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 26. november 2020 Forfatter #317 Del Skrevet 26. november 2020 Body Lotion skrev (9 minutter siden): Uff, får håpe du kan få noe mot kvalmen eller at den gir seg fort ❤️ Krysser fingrene for at alt ser bra ut på timen i morgen! Jeg tok også ny test i dag, som viser 2-3 🎉 Gynekologen min har sagt jeg sikkert må ta crinone til uke 10-12, men at etter det produserer kroppen nok selv (?) Blir spennende å høre hva gynekologen din sier ❤️ Herlig at du også fikk økningen! ❤️ Gratulerer så mye. Ja det stemmer, jeg kom på at gynekologen sa det, når dere nevnte det. Lillra skrev (22 minutter siden): Ånei så kjedelig med kvalmen!! Håper det gir seg eventuelt at du får kvalmenedsettende i morgen. Gleder meg veldig til å høre hvordan det går på kontrollen i morgen ❤️ Masse lykke til!! Og ja håper virkelig ikke at du må bruke vaginalgelen ut svangerskapet 😩 Tusen takk ❤️ Må heldigvis ikke det da. Krysser også fingrene for kvalmenedsettende, ellers vet jeg ikke hvordan jeg skal klare å studere godt i desember. Ferdig i praksis i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecks Skrevet 26. november 2020 #318 Del Skrevet 26. november 2020 babycodex skrev (37 minutter siden): Uke 4+2 - IKM 6 I dag meldte kvalmen seg med et brak. Helt grusomt. Jeg glemmer alltid hvor fælt det er å være kvalm før jeg blir det igjen. Men heldigvis ingen oppkast enda. Jeg var også gravid i 2013 og hadde en SA da. Den gang kastet jeg opp minst 10 ganger om dagen tidlig i svangerskapet, så jeg er forberedt på at det blir slik igjen. Ellers har niplene blitt litt ømme nå. Men ikke i den graden som sist. Jeg skal på første kontroll hos gynekolog i morgen tidlig. Skal da avklare ting som om fosteret er festet i eller utenfor livmoren, hvorvidt jeg skal fortsette med medisineringen og om jeg får kvalmenedsettende på resept. Det jeg grubler mest på om dagen er om jeg må ta vaginalgelen ut svangerskapet dersom det er slik at jeg produserer for lite progresteron, som fører til at fosteret dør? Det hadde vært jækla kjipt for å si det rett ut, men må man så må man. Jeg kan rett og slett for lite om dette så blir spennende å snakke om 🤰❤️ Jeg lurer på om det kan være til ca uke 12. For da tar morkaken over. Mener jeg har lest det en gang. Men kan jo også være du må gå på det sån som du sier . Håper ikke det 🙈 Kjipt med kvalmen. Håper ikke det blir for ille. Selvom det alltid gir grunn til å tenke at da er det ivertfall noe der. Ikke at det hjelper og høre når man har vært kvalm i noen uker etterhvert😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 26. november 2020 Forfatter #319 Del Skrevet 26. november 2020 Rebecks skrev (2 minutter siden): Jeg lurer på om det kan være til ca uke 12. For da tar morkaken over. Mener jeg har lest det en gang. Men kan jo også være du må gå på det sån som du sier . Håper ikke det 🙈 Kjipt med kvalmen. Håper ikke det blir for ille. Selvom det alltid gir grunn til å tenke at da er det ivertfall noe der. Ikke at det hjelper og høre når man har vært kvalm i noen uker etterhvert😅 Gir mening! Blir spennende å høre hvor lenge gyn mener jeg skal gå på det i morgen ❤️ Blir nok et sted mellom uke 9-12 tenker jeg ja. Jeg tror kvalmenedsettende kan hjelpe veldig mye dersom man er skikkelig plaget. Jeg har 3 venninner som er gravide nå og ingen av dem har hatt slike plager, så det er jo veldig typisk at jeg blir det 😂 Men jeg står han av ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. november 2020 #320 Del Skrevet 26. november 2020 Blir bra med den timen i morgen Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå