Gå til innhold

Prøver på nr 2 og den siste, så familien blir komplett❤️

Love90

Anbefalte innlegg

9 dpo kveld

fikk ikke holdt meg så lenge som ønsket og nok konsentrert urin, holdt meg i 2.5 time, ikke drukket noe på 3 timer. Men alikevel er det en svak strek nå også! Mulig en SMULE sterkere? Hva tror dere? Jeg er sikker på at dette er en babystrek nå hvertfall, er for sterk til noe skygge og på to stk liksom🤩🤩 den fra i dag tidlig hadde jeg ikke drukket noe siden dagen før og holdt meg i 5 timer så tror nok den jeg tok nå hadde blitt enda litt sterkere om jeg hadde holdt meg lengre😄 men foreløpig er jeg gravid:nordvesta:  Nå begynner den saaaakte tiden fremover som går enda seinere enn dpo land og varer enda lengre! Helt til uke 12, med en MA i uke 9 i bagasjen så kommer tiden til å gå over den kneika helt vanvittig sakte! Har bestemt meg for å ta en uke om gangen, har det litt annerledes denne gangen, med at det kan gå galt og ikke gleder meg for mye. Tror ikke på at det kommer noe baby før jeg har kommet til uke 12, men er enn så lenge veldig glad for dette! 🙏🙏

Da var det heller ikke meningen at eggene vi har på frys skulle bli brukt, det er meningen at dette barnet skal komme! Jeg tror å håper det❤️❤️❤️ Og at jeg kjenner kroppen min så godt er også veldig morsomt! Ante veldig igår da jeg hadde sterke stikk og ingen murringer hadde dukket opp som de pleier den dagen! Er jo veldig morsomt å kjenne sånt! Nå håper jeg at jeg først og fremst kommer meg over uke 4, er liksom første hinderet å komme over🥰 øverste bilde er den fra nå nettopp og de to nederste er for å sammenligne, øverste av de fra i formiddag og den nederste nå❤️ Måtte den klamre seg fast der inne!! 

Endret av Love90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå så gøy!! Tenk det. Rett før dere skulle i gang med innsett. Kanskje det gav deg en annen ro? 🥰 Uansett, gratulerer så mye! Gleder meg til å følge deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (40 minutter siden):

Åå så gøy!! Tenk det. Rett før dere skulle i gang med innsett. Kanskje det gav deg en annen ro? 🥰 Uansett, gratulerer så mye! Gleder meg til å følge deg ❤️

Føler ikke jeg hadde funnet roen😅 har vært mer desperat enn noen gang, men en slags går det ikke nå så har vi hvertfall det i bakhånd som hjelp🙈 så skal hvertfall ikke stå på at man blir gravid med en ro her, for det var det absolutt ikke! Vært mer frustrert osv enn noen gang den siste tiden 🙈 tusen takk kjære deg❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke sånn super lovende ut altså😪 øverste igår formiddag, midten igår kveld, nederste nå. Veldig dårlig økning altså😳 kjip start på morgen… tror jeg skal starte på progesteron tablettene jeg har liggende nå å se om det hjelper….

1AAD8068-5858-43AD-B80A-629B164E6243.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så tidlig (10 dpo?) At det skal så lite til å påvirke testene. Urinkonsentrasjon blant annet har utrolig mye å si så tidlig. Så tidlig tester jeg bare på ettermiddagsurin fordi jeg alltid tester svakere på morgenurin. Hvis dette var meg ville dagens test vært svakere enn gårsdagens, så jeg tenker at så lenge den ikke er svakere kan du bare slappe av. Spar litt urin i ettermiddag så skal du se at den har økt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (1 time siden):

Det øker jo vanligvis annenhver dag og det er fortsatt tidlig. Jeg har troa ❤️

Det er jo sant! Man blir liksom så stresset for kjemisk eller et eller annet så tildig😳

Neutral90 skrev (53 minutter siden):

Du er så tidlig (10 dpo?) At det skal så lite til å påvirke testene. Urinkonsentrasjon blant annet har utrolig mye å si så tidlig. Så tidlig tester jeg bare på ettermiddagsurin fordi jeg alltid tester svakere på morgenurin. Hvis dette var meg ville dagens test vært svakere enn gårsdagens, så jeg tenker at så lenge den ikke er svakere kan du bare slappe av. Spar litt urin i ettermiddag så skal du se at den har økt :)

Tusen takk for beroligende svar❤️ De dagene her da man forventer at testene skal øke så er jeg så nervøs🙈 var det sist også.. redd for kjemisk når man endelig har fått det til😬 er så sant som du sier, at det er så tidlig, jeg har jo snappet opp det tidligste stadie på testene 🙈 tenkte å prøve meg på urin nr 2 nå snart, er jo ikke sikkert den har økt på så kort tid, men urin nr 2 pleier som regel å være den beste hos meg😄 av efaring.. har den økt bittelitt da, så venter jeg med å teste til imorgen så jeg slipper å drikke lite å holde meg i ettermiddag🙈

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens 2. urin hjalp altså🙈 føler meg litt hysterisk som tenker det verste med en gang det ikke er en økning, har lært meg at jeg ikke tester på morgenurin mer for å se økning😅 den i midten idag tidlig og den nederste er nå🤩🤩 også gravid 1-2🤩🤩👏🏻👏🏻👏🏻 Er så glad og letta nå, må den klamre seg fast, har også begynt på progesteron tablettene, tenker det ikke gjør noe selv om det kan være jeg produserer nok selv? 🤔 ikke vet jeg.. 

F2760711-8829-47AD-952F-8171DE8229B5.jpeg

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (1 time siden):

Dagens 2. urin hjalp altså🙈 føler meg litt hysterisk som tenker det verste med en gang det ikke er en økning, har lært meg at jeg ikke tester på morgenurin mer for å se økning😅 den i midten idag tidlig og den nederste er nå🤩🤩 også gravid 1-2🤩🤩👏🏻👏🏻👏🏻 Er så glad og letta nå, må den klamre seg fast, har også begynt på progesteron tablettene, tenker det ikke gjør noe selv om det kan være jeg produserer nok selv? 🤔 ikke vet jeg.. 

F2760711-8829-47AD-952F-8171DE8229B5.jpeg

Gratulerer, så hyggelig! 🥳🥰Håper spiren klamrer seg fast og at dette går bra 🤞🏻💕

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk for alle gratulasjoner 🥰 er veldig glad og letta! Samtidig som jeg kjenner jeg ikke nyter det like mye som sist, for vet hva som kan skje etter jeg har vært igjennom en MA tidligere. Og det er helt greit fordi det gjør til at jeg ikke tillater meg selv om glede meg over det for mye så da blir kanskje ikke fallhøyden like stor om det skjer igjen. Men velger å være optimist også og tror og håper at det kommer en baby i oktober🥰

89jenta skrev (27 minutter siden):

Åh så gøy! Da er vi ikke lagt unna hverandre! 🥰🤩

Så gøy! Fint å kan følge noen som er noe likt da😊 Har sniklest litt i dagboken din også så😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (19 minutter siden):

Takk for alle gratulasjoner 🥰 er veldig glad og letta! Samtidig som jeg kjenner jeg ikke nyter det like mye som sist, for vet hva som kan skje etter jeg har vært igjennom en MA tidligere. Og det er helt greit fordi det gjør til at jeg ikke tillater meg selv om glede meg over det for mye så da blir kanskje ikke fallhøyden like stor om det skjer igjen. Men velger å være optimist også og tror og håper at det kommer en baby i oktober🥰

Så gøy! Fint å kan følge noen som er noe likt da😊 Har sniklest litt i dagboken din også så😄

Absolutt 😄 godt og kunne dele litt med noen som er like langt i løypa 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...