Neutral90 Skrevet 10. april 2021 #421 Del Skrevet 10. april 2021 Åh så kjipt uønskede pauser er noe av det verste! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 10. april 2021 #422 Del Skrevet 10. april 2021 Uff, så utrolig vondt med ufrivillig pause 😭 sender deg en klem ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 11. april 2021 Forfatter #423 Del Skrevet 11. april 2021 7 dpo som vanlig ømme bryst i dpo land. Kjenner ingenting annerledes men er jo fortsatt tidlig.. er litt feil tankegang det her men jeg håper veldig det har klaffet denne mnd så jeg kan få den etterlengtet nr 2 før jeg evt må operere. Er ikke noe hast den operasjonen, ikke noe farlig, har gått sånn noen år tydeligvis med uviten tilome i forrige svangerskap også. Men er vel bare noe som er tenkt lurt å gjøres noe med før et nytt svangerskap og barseltid med amming. Og greit å få fikset og bli ferdig med. Vanskelig å forstå når dere ikke vet hva dette er. Men er så godt forklart mens jeg kan være anonym. Så som sagt så håper jeg dette ble klaff nå så jeg hvertfall kommer videre i livet på et vis. Føler når prøvingen blir satt på pause pga dette så er det enda lengre til at jeg blir gravid og nr to kommer. Jeg vil liksom få til det fortest mulig så vi ikke har så mange år mellom hun vi har. Føler også at livet blir litt satt på vent når jeg igjen nå må på undersøkelser og ventetid på operasjon osv. blir mye tanker i hodet som jeg ikke har lyst skal være der nå når det er vår og sommeren kommer! Da vil jeg heller kose meg og veldig gjerne være gravid og vite at familien blir helt komplett og på en måte ferdig med den tanken om dere skjønner😊 jeg begynner testingen imorgen, vet det er alt for tidlig. Men klarer ikke å vente! Så tester jeg helt sikkert morgen og kveld tilome 11 dpo😅😅🤞🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 12. april 2021 Forfatter #424 Del Skrevet 12. april 2021 8 dpo jeg testet idag tidlig, med sola rett i vinduet. Kan jo skimte noe veldig svak hvis jeg ser på testen i sola, som garangtert er en skygge strek av hvor streken skal være😅 desperate tider altså! 🙈 vanskelig å få med på bilde men😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 12. april 2021 Forfatter #425 Del Skrevet 12. april 2021 Blir mye spamming her. Men gikk opp på badet nå for å sjekke etter den er tørket. Og da ser den sånn ut! Jeg ser jo at det er noe der, ikke strek direkte. Men rosa akti greier der steken skal være🤔 flere som ser noe? Aldri opplevd før. Og i første øyekast synes jeg det ser ut som begynnelsen på noe. Hvis ikke den ble helt rar under tørkingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 12. april 2021 #426 Del Skrevet 12. april 2021 Jeg og ser noe, før og etter tørk. Men syns det er vanskelig å si om den er hektrukken og om det er farge eller ikke 🤔 Virker hittil lovende da, nå blir det veldig spennende de neste dagene 😊 Håper den blir sterkere og viser seg å være en babystrek 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. april 2021 #427 Del Skrevet 12. april 2021 Så spennende! Jeg syns jeg ser noe, men ikke lett å si hva... og hvilken farge. Men veldig mye bedre enn å ikke se noenting, så blir kjempespennende i dagene fremover 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 12. april 2021 Forfatter #428 Del Skrevet 12. april 2021 Atticmess skrev (Akkurat nå): Jeg og ser noe, før og etter tørk. Men syns det er vanskelig å si om den er hektrukken og om det er farge eller ikke 🤔 Virker hittil lovende da, nå blir det veldig spennende de neste dagene 😊 Håper den blir sterkere og viser seg å være en babystrek 🥰 Ja, den er helt tørket så fargen er helt borte den som går over testen før tørk ja.. nå kjenner jeg for første gang denne prøveperioden på veldig stor forhåpninger etter denne. Her er et bilde til. Er jo noe der😅😅 ble akutt nervøs og ser for meg hvor flau jeg er når jeg må si til legen at vi må utsette operasjon. Må jo tro jeg er helt gal. Men jeg visste ikke om at jeg måtte ha den operasjonen før etter vi hadde prøvd denne mnd... så får være en unskyldning det hvis dette viser seg å være babystrek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 12. april 2021 Forfatter #429 Del Skrevet 12. april 2021 Amatariel skrev (2 minutter siden): Så spennende! Jeg syns jeg ser noe, men ikke lett å si hva... og hvilken farge. Men veldig mye bedre enn å ikke se noenting, så blir kjempespennende i dagene fremover Ja, kan jo nesten se ut som at fargen som går over testen ved tørk har klikket og stoppet opp litt akkurat der 🤷♀️ Vet ikke.. men hvertfall et håp og bedre enn ingenting😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 12. april 2021 Forfatter #430 Del Skrevet 12. april 2021 Spammer litt her idag fordi så mye forhåpninger har jeg ikke hatt siden vi begynte prøvingen på nr 2. fikk en tydelig skygge før prøvestoppen, men det så jeg med en gang var en skygge fordi jeg så strekene der det skal være farge i. Denne gangen er det ikke sånne streker som lager skygger. Det er mørkt parti der streken skal være rett og slett for har lyst med lommelykt og da ser jeg at det er noe der😅 blir tidenes nedtur hvis det viser seg at det er noe tull nå. Kan jo fortsatt være ettersom den kom mye mer tydelig frem etter den hadde tørket. Så stoler jo ikke helt på den da. Kan også være en teori på at det skjedde noe tull med testen når den holdt på å tørke.. vanskelig å si enda. Jeg har jo bare en tidligtest igjen og de andre er jo av de vanlige testene. Jeg er så dum å bestilte bare 2 tidlig tester og mange vanlige😬 angrer nå! Fordi jeg kunne tenkt meg og ta en til ikevld. Men er vel lite vits i å prøve en vanlig en? For den er jo ikke like sensitiv og HCG går jo ikke så raskt opp.. men mulig jeg prøver meg og vet at det er liten sjanse for å synes noe på den enda. Nå er jeg veldig redd for å bli skuffet. Tenker at det kan være begynnelsen på noe men noe inni meg demper det hele med at testen kan ha en defekt av noe slag under tørking. Ettersom streken ikke er en tynn strek men et mørkt parti der.. nå må dagen her gå fort for jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg og tenker ikke på annet nå😅 enda et bilde her nå. Ser jo det på alle bilder. 😬😬 spammer med bilder av samme test😅😅 sry! Men har så store forhåpninger. Når jeg tenker meg om som jeg har feid borte så har jeg hatt skikkelig stikk i brystvortene i et par dager også, sånn type stikk der det gjør vondt. Har feid det bort og tenkt at det ikke betyr noe for å ikke få forhåpninger men med testen idag så har jeg tenkt at det kanskje er pga at noe holder på å skje i kroppen min da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 12. april 2021 Forfatter #431 Del Skrevet 12. april 2021 Er jo selvfølgelig negativ den vanlige testen jeg tok nå, testet også litt for tidlig på kvelden😅 jeg spammer så mye her men vet ikke hvor ellers jeg skal få denne despersjonen min ut etter den testen idag.. ble bare så overveldende av forhåpninger. Jeg la de testene fra idag tidlig og den nå ikveld sammen bare for å se hvor tydelig den fra idag tidlig faktisk er kontra den som er helt blenda🙈 ene bilde tatt i dagslys og den andre vanlig badelys. Holder snart ikke ut med tiden jeg, blir helt koko. For må ha et skikkelig svar snart! Dette er vel det som er dumt med å teste tidlig. 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 12. april 2021 #432 Del Skrevet 12. april 2021 Pøs på, bare slipp det ut her du. Forstår godt at du fikk håpet opp av morgenens test! Er skikkelig spent på dine vegne hva morgendagen vil vise 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 12. april 2021 Forfatter #433 Del Skrevet 12. april 2021 Godis skrev (6 minutter siden): Pøs på, bare slipp det ut her du. Forstår godt at du fikk håpet opp av morgenens test! Er skikkelig spent på dine vegne hva morgendagen vil vise 🥰 Takk😅🙈 synes du at du ser noe på den tidlig testen da? Har sett så mye på den testen at jeg snart er redd jeg innbiller meg🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 12. april 2021 #434 Del Skrevet 12. april 2021 Love90 skrev (10 minutter siden): Takk😅🙈 synes du at du ser noe på den tidlig testen da? Har sett så mye på den testen at jeg snart er redd jeg innbiller meg🤣 Ja, ser en strek, men greier ikke se om den har farge eller ei ☺️🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 12. april 2021 #435 Del Skrevet 12. april 2021 Vil ikke gi deg forhåpninger, men jeg syns jeg ser noe svakt på begge testene jeg. Men mulig jeg bare har streksyn 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 12. april 2021 Forfatter #436 Del Skrevet 12. april 2021 Lily92 skrev (8 minutter siden): Vil ikke gi deg forhåpninger, men jeg syns jeg ser noe svakt på begge testene jeg. Men mulig jeg bare har streksyn 🙈 Syns du? Kanskje den streken på den tidlig testen smitter over når de ligger så nærme? For den vanlige er veldig blenda altså 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 12. april 2021 Forfatter #437 Del Skrevet 12. april 2021 (endret) Spurte mannen om han så noe. Han ser absolutt ingenting🤷♀️ Haha! Han så jo såvidt noe sist jeg ble gravid og da var det hvertfall ikke vanskelig å se.. så gidder ikke å høre på han😅 Endret 12. april 2021 av Love90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 12. april 2021 #438 Del Skrevet 12. april 2021 Når jeg zoomer inn, så ser jeg at det kanskje er fargen fra den ene testen som smitter over ja. Håper på sterkere strek i morgen😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 13. april 2021 #439 Del Skrevet 13. april 2021 Har du tatt ny test i dag? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 13. april 2021 Forfatter #440 Del Skrevet 13. april 2021 9 dpo hadde store forhåpninger til testen idag ettersom den igår viste sånn som den gjorde noe jeg ikke har opplevd før.. men måtte jo så klart være noe rart med den testen! For den idag var helt blenda😞 vet jo det fortsatt er tidlig og fortsatt masse håp igjen selv om det ikke var en graviditiet den igår viste som den gjorde. Men nå ramla jeg ned i det hullet at det var for godt til å være sant. Har på følelsen av at dette tar en laaaang stund. Fikk også tlf av legen igår at det ikke er sikkert jeg skal operere alikevel. Vet, veldig rart uten at jeg kan si hva dette gjelder. Så da tenkte jeg at det hvertfall ikke gjør noe om jeg ble gravid nå da.. så hadde passet så bra alikevell. Endten tar dette tid eller så skjer det aldri. En følelse jeg har. Og den hadde rett sist. Hadde den følelsen fra vi startet prøvingen sist og da tok det 2 år!! 😞 er veldig kjipt idag for jeg trodde det virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå