Love90 Skrevet 18. oktober 2020 Forfatter #241 Del Skrevet 18. oktober 2020 6 dpo! kroppen min er seriøst som ei dum klokke når det gjelder syklus, positive er jo selvfølgelig at jeg har EL til nesten samme syklusdag hver mnd. Men negative er vel at jeg merker sykt fort om jeg er gravid eller ikke.... har blankt slim som jeg har skrevet ned tidligere som jeg har i dpo land, begynner akkurat samme dpo dag hver mnd!! Såå forrige syklus så så skrev jeg på 6 dpo «vonde bryst siden EL men syykt vonde bryst fra 6dpo» stemmer en prikk!!! Ble så glad idag mårest da jeg kjente og tenkte « hmmm så vonde bryst, mer vondt idag» også bladde meg tilbake til forrige syklus i kalenderen min og ser at det fikk jeg på akkurat samme dag sist syklus.. altså, den kroppen her er som ei klokke i dpo land! Alle pms forandringer stemmer en prikk på samme dagen hver syklus! Hater det! Ingenting nytt og spennende å håpe på! Så ja, vet det er tidlig men uansett tar jeg dette veldig negativt og har egentlig nesten allerede nå fått en liten nedtur 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 18. oktober 2020 #242 Del Skrevet 18. oktober 2020 Skjønner godt at du legger merke til alt som skjer i kroppen! Mener å ha lest mange ganger her inne at prøvere har mistet håpet fordi symptomene er lik som månedene hvor mensen dukker opp, men så viser det seg flere ganger at det faktisk blir graviditet den måneden likevel 🤩🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter #243 Del Skrevet 19. oktober 2020 Godis skrev (På 18.10.2020 den 18.13): Skjønner godt at du legger merke til alt som skjer i kroppen! Mener å ha lest mange ganger her inne at prøvere har mistet håpet fordi symptomene er lik som månedene hvor mensen dukker opp, men så viser det seg flere ganger at det faktisk blir graviditet den måneden likevel 🤩🤞 Ekspander Tusen takk for oppmuntringen snille du 😊 jeg blir fort litt pessimistisk i denne prøvingen, tror det er for å skåne meg selv når syklusen ender med en ikke graviditet og mensen.. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter #244 Del Skrevet 19. oktober 2020 7 dpo ikke noe nytt, vondere bryst idag, står i kalenderen min i tidligere sykluser at skikkelig vonde bryst kommer 6 dpo også blir de vondere og vondere frem til mensen kommer. Så stemmer ganske så bra med PMS symptomene foreløpig, som jeg skrev igår! Tar i brystene mine flere gangen om dagen i håp om å kjenne såre/vonde brystvorter😅 på jobb må jeg se rundt meg at ingen ser før jeg tar i brystene mine å kjenner etter😝 Kjenner jeg har så inderlig lyst til at dette skal gå i dpo land og hvor redd jeg er for at jeg skal få de nedturene mnd etter mnd fremover... synes det er stressende å teste etter EL og planlegge sex rundt den da jeg gjerne vil treffe rett på, og stressende etterpå med alle de tankene om det faktisk gikk denne gangen... jeg vil bli ferdig med det og gå videre med en spire i magen. Jeg orker ikke tankene på dette hver mnd så lenge igjen! jeg tenker ofte nå i dpo land «hva hvis det går nå, og hvor glad jeg hadde blitt» bygger meg litt forhåpninger, noe jeg synes er så dumt fordi nedturen blir alltid så store når jeg får hvite tester.. og da igjen kommer bekymringene om hva som kan være galt å at det måtte være en grunn sist, eller hva om vi faktisk var sykt heldig sist og aldri blir det igjen. Mye tanker går i hodet mitt og surrer å går. Blir litt smågal av prøvetiden å håper så inderlig den snart er over! Noe jeg har lært meg så er det at HÅP er alt for prøvere og kanskje enda mer for de som har prøvd mye lengre da! Men man klamrer seg fast til det håpet! Og det tenker jeg er veldig viktig å ha!❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 20. oktober 2020 Forfatter #245 Del Skrevet 20. oktober 2020 8 dpo idag har jeg kjent noe i livmoren, et slags press eller noe🤞🏻 Om dette er pms eller en graviditet vet jeg ikke! Men tror ikke jeg har kjent dette før, kommer å går hele tiden. Har også sykt vonde bryst men veeeldig vondt rundt brystvortene. Men det ser jeg at jeg har hatt tidligere også, men da pleier jeg å ha vondt mot armhulene også men det har jeg ikke nå🤔 jeg vet ikke men idag har jeg hatt en litt god følelse på at det er noe der, synes det også er skummelt for da blir jeg så skuffet😐 Imorgen blir det første testing, regner med den blir negativ uansett ettersom jeg testet negativ 9 dpo sist jeg var gravid også😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 20. oktober 2020 #246 Del Skrevet 20. oktober 2020 (endret) Dette er jo veldig spennende da! Krysser fingrene for deg🤞🏼 Lykke til😁 Endret 20. oktober 2020 av Noldi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 20. oktober 2020 Forfatter #247 Del Skrevet 20. oktober 2020 (endret) Tok en test nå etter jeg har holdt meg i 4 timer😅 kan skimte en svaaaaak skygge strek, den kom før tiden gikk ut, med babyplan sine tidlig tester! Er så svakt at jeg klarer ikke å få den med på bilde, kanskje vært bedre i dagslys men det er det ikke ute nå🙄 men regner med jeg kanskje har sett på meg strek her jeg har sittet å stirret! Men som sagt kunne jeg se den med en gang. Her er den isåfall, vet at dere andre mest sannsynlig ikke ser den rett etter tørket Endret 20. oktober 2020 av Love90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 20. oktober 2020 #248 Del Skrevet 20. oktober 2020 På det nederste bildet ser jeg såvidt en skyggestrek😁 Så spennende!! Krysser fingrene for at den blir sterkere de nærmeste dagene 🤞🏼🤞🏼😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 20. oktober 2020 Forfatter #249 Del Skrevet 20. oktober 2020 Hopptimisten skrev (På 20.10.2020 den 19.48): På det nederste bildet ser jeg såvidt en skyggestrek😁 Så spennende!! Krysser fingrene for at den blir sterkere de nærmeste dagene 🤞🏼🤞🏼😁😁 Ekspander Ja, håper håper håper dette er starten på noe🤞🏻 Har kjent ting livmoren (nederst i magen) som jeg ikke har kjent før, så jeg begynner å bli veldig optimistisk og bygger meg opp forhåpninger nå! Så håper jeg har rett! Brystene er også annerledes ømme enn de pleier! Var derfor jeg røyk på en test så tidlig😅 mest sannsynlig så er nok dette en skygge strek da vil jeg tro! Men nå krysser jeg alt🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 20. oktober 2020 Forfatter #250 Del Skrevet 20. oktober 2020 Uff! Jeg spammer ned her! Men glemte å skrive at jeg har syyykt mye utflod siden igår😅 tenkte ikke over det før ikveld, da jeg begynte å spekulere i om EL var på vei igjen, men så kom jeg på at det kanskje er et tidlig graviditets tegn😅 er heelt vått der nede! Nei nå bygger jeg opp forventninger du! 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juicyfruity Skrevet 20. oktober 2020 #251 Del Skrevet 20. oktober 2020 Så spennende!! Håper sånn for deg, har lest hele dagboken din. Veldig spent på morgendagen, og blir det ikke strek imorgen er det fortsatt tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 21. oktober 2020 Forfatter #252 Del Skrevet 21. oktober 2020 9 dpo Jeg hadde høye forventninger til dagens test, da jeg våknet i natt og hadde smerter på sidene nederst i magen, og stikking i livmorområdet noe jeg hadde veldig mye av sist jeg var gravid bare at da begynte de smertene etter positiv test, 13 dpo. Så inatt da jeg våknet til dette så hadde jeg skyhøye forventninger til at jeg var sikker på at nå er jeg gravid og var sikker på å se en svak strek idag som burde være litt sterkere enn den svake skygge streken igår.... var på do etter jeg lå våken litt av de smertene i 4 tiden, tok test hal 8, vet ikke om det utgjør noe forskjell på at det ikke ble spart urin gjennom hele natten. Men den testen va isåfall blendahvit! Første gangen siden vi begynte prøvingen på nr 2 at jeg faktisk var sååå sikker på en positiv test nå etter symptomene! Jeg innbiller meg de ikke hvertfall.. så var et slag i tryne med den blenda testen idag for å si det sånn. Vet det er tidlig men hvis den skygge streken igår hadde vært begynnelsen på en baby strek så hadde den vel vært bitte litt synligere idag? 🙄 gikk i fra å neste vite at jeg var gravid til å bli nedfor på få sekunder😩 håper det enda er for tidlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 21. oktober 2020 Forfatter #253 Del Skrevet 21. oktober 2020 juicyfruity skrev (På 20.10.2020 den 20.27): Så spennende!! Håper sånn for deg, har lest hele dagboken din. Veldig spent på morgendagen, og blir det ikke strek imorgen er det fortsatt tidlig! Ekspander Så bra at du håper for meg😃 ja, håper det fortsatt er for tidlig 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. oktober 2020 #254 Del Skrevet 21. oktober 2020 Speennende!! Akkurat så svak som du beskriver testen på 8 dpo er min erfaring også på tidlig graviditet. Såvidt man ser den, blir usikker, får ikke med på bilde osv. Så det er jo lovende! Selv om dagens test ble blenda. Så tidlig som du er nå har alt mulig innvirkning på... urinkonsentrasjon o.l. Du må nok bare ha is i magen. Drikk lite i kveld, ikke gå på do i natt og test igjen i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 21. oktober 2020 Forfatter #255 Del Skrevet 21. oktober 2020 Amatariel skrev (På 21.10.2020 den 9.24): Speennende!! Akkurat så svak som du beskriver testen på 8 dpo er min erfaring også på tidlig graviditet. Såvidt man ser den, blir usikker, får ikke med på bilde osv. Så det er jo lovende! Selv om dagens test ble blenda. Så tidlig som du er nå har alt mulig innvirkning på... urinkonsentrasjon o.l. Du må nok bare ha is i magen. Drikk lite i kveld, ikke gå på do i natt og test igjen i morgen tidlig. Ekspander Tipper det mest sannsynlig er en dum skyggestrek, synes den knapt er synlig til å være noe ekte skyggestrek før babystreken kommer... så ha jeg kilinger i livmoren idag som pleier å komme 9 dpo som er et pms symptom for meg☹️ Så har mistet veldig troa tross ting jeg har kjent som gjorde at jeg faktisk et øyeblikk trodde jeg var gravid.. men har ikke kjent noe mer til det jeg skrev over her i magen siden inatt.. inatt trodde jeg med 97%sikkerhet at jeg var gravid før jeg tok den testen så synes det nesten var rart å se en blendahvit test. Var så sikker at når mannen dro på jobb før meg idag så sa jeg at jeg tror jeg er gravid og spurte om han villa ha bilde av gtesten på jobb eller om han ville se når han kom hjem, så sikker var jeg liksom.. har aldri sagt det sånn til han tidligere fordi jeg var så sikker denne gangen. Var så rart. Men kanskje det er noe pms symptomer i dette også som jeg ikke har hatt tidligere.... er fortsatt veldig mye utflod der nede, helt vått. Vet ikke om det er et graviditets tegn men det pleier å være tørt når det nærmer seg mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 21. oktober 2020 Forfatter #256 Del Skrevet 21. oktober 2020 Jeg har ikke ord på hvor mye jeg gruver meg til å teste imorgen tidlig.... alle som sier 10 dpo er tidlig, så synes ikke jeg det! Vet med sikkerhet at hvis jeg hadde testa 10 dpo sist jeg ble gravid så hadde den blitt positiv på den dagen, utifra hvor fin strek det var på 12 dpo da jeg testet og fikk første positive. Så tenker at hvis den er negativ imorgen så vet jeg at det ikke gikk denne mnd. Jeg gruver meg veldig til den skuffelsen. For å vente en hel mnd til neste gang føles veldig lenge ut nå! En hel mnd nesten til neste gang jeg kan få en mulighet til å få positiv test. Følelsene mine sier at jeg ikke er gravid. Men har samtidig fortsatt mye utflod, det er vått der nede hele tiden, og kan ikke komme på at jeg har hatt det i dpo land tidligere🤔 også har jeg en slags trykk/press rett over underlivet, så de to tingene gjør jo til at jeg fortsatt har håpet for imorgen. Men så har jeg de kilingene i livmorområdet som kommer hver 9dpo hver syklus, som jeg har skrevet før at pms symptomene er som ei klokke! Kommer samme tid hver gang. Som gjen gjør dette til at jeg nesten skjønner at den testen imorgen blir blenda! Synes det er så kjipt å være så spent også kommer den nedturen så kjapt imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. oktober 2020 #257 Del Skrevet 21. oktober 2020 Maaasse lykke til!! Men husk at sykluser ER forskjellige. Jeg trodde som deg at syklusen var negativ dersom testen var negativ... Jeg hadde tross alt tester positivt på samme dpo mange ganger før! Så når testen ble blenda så avskrev jeg alt. Men måtte faktisk gå to hele dager over det før jeg fikk en strek! Så nå har jeg lært at man kan teste positivt senere enn sist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter #258 Del Skrevet 22. oktober 2020 (endret) 10 dpo hadde håpet på en fin synlig strek! Men istede får jeg en teit skygge strek... går utifra at den testen er negativ, for ser ut som at den skyggestreken er linjene til der den rosa streken skal være. nederste bilde synes den best. her er de to testene fra igår og idag sammen. Den fra igår ser jeg ikke skygge streken på bilde en gang, mens den idag synes jo, den øverste.. hmmm... isåfall den sterkeste skyggestreken jeg noen gang har fått på babyplan sine... gjør jo at jeg får et lite håp selv om jeg mest tror dette er en skygge.. burde være mer svak svak rosa om dette var en baby strek. Endret 22. oktober 2020 av Love90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. oktober 2020 #259 Del Skrevet 22. oktober 2020 Hm, ja man kan jo virkelig lure. Jeg SER jo noe der. Og når man gjør det både igjennom ditt kamera og min PC-skjerm så tidlig som du er, så klarer jeg nesten ikke å tro annet enn at det kan være noe spennende og reellt. Se på testene i sommer som jeg tok her. Den er ikke særlig synlig den streken på 10 dpo den heller! Men gravid var jeg og streken ble bare sterkere og sterkere. Så her er det intet annet enn en god dose tålmodighet som må til. Jeg tror du er gravid 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter #260 Del Skrevet 22. oktober 2020 Amatariel skrev (På 22.10.2020 den 9.24): Hm, ja man kan jo virkelig lure. Jeg SER jo noe der. Og når man gjør det både igjennom ditt kamera og min PC-skjerm så tidlig som du er, så klarer jeg nesten ikke å tro annet enn at det kan være noe spennende og reellt. Se på testene i sommer som jeg tok her. Den er ikke særlig synlig den streken på 10 dpo den heller! Men gravid var jeg og streken ble bare sterkere og sterkere. Så her er det intet annet enn en god dose tålmodighet som må til. Jeg tror du er gravid 😄 Ekspander Tror du virkelig det?😮 den testen ligner veldig på den testen din i midten av de tre fra babyplan du har bilde av, men du har jo ikke de som er mest sensitive ser jeg😬 synes det er skikkelig vanskelig for vet ikke om den skygge streken er der fordi det skal være en rosa strek inni der som ikke er der eller om det er en baby skyggestrek! Men er virkelig 10 dpo så tidlig? Søker rundt på nettet så virker det jo som at de fleste har tydligere strek 10 dpo med de sensitive testene enn det jeg har. Men så godt å høre at du har troa! For jeg er langt ifra overbevist når den er så svak og ikke rosa! Er vel derfor det er dumt å teste tidlig 😅 frister veldig å kjøpe en clear blue early å teste ikveld og imorgen tidlig 😬😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå