Gå til innhold

IKM September


vret

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Erosrose skrev:

Jeg tok en first response og en lh test idag. Lh er sterkere enn den pleier å være på 8 dpo. Men hcg er negativ😭

20200912_081053.jpg

Vent med å teste ja- jeg har aldri testet før etter ikm 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, CarinaB skrev:

Jeg testa 8 dpo, fikk blendahvit. 10 dpo fikk jeg svak strek!😁 så håpet er ikke ute🤞🏻

Ååh da håper jeg det skjer her også 😊 takk for svar 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Erosrose skrev:

Jeg har hatt så masse murringer I magen idag... 

Skal ta en ny test imorgen 👀

🤞🏼🤞🏼🤞🏼 Håper det er et godt tegn!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim

Har det noe for seg å teste 10 dpo med vanlige test-strimler, og ikke den "tidlige" typen? :rodme: Dumme meg kjøpte 15 strimler vanlig test, aner ikke hvorfor 🙃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Erosrose skrev:

Har dere prøvd denne kalkulatoren? 

Viser hvordan hcg øker. 

https://whenmybaby.com/implantation-doubling-calculator.php

🌼🌼🌼

 

20200912_213622.jpg

Dette var en bra HCG kalkulator😃 Men det begynner på 5, vil det si at den dagen egget fester seg er HCG på 5? Eller kan det feste seg dagen før også bli 5? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, adinterim skrev:

Har det noe for seg å teste 10 dpo med vanlige test-strimler, og ikke den "tidlige" typen? :rodme: Dumme meg kjøpte 15 strimler vanlig test, aner ikke hvorfor 🙃 

Jeg fikk pos vanlig strimmel og digital 11 dpo, ville garantert sett noe 10 dpo også :) alle vil nok ikke få pos 10 dpo med vanlig test, vel og merke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim
6 minutter siden, Neutral90 skrev:

Jeg fikk pos vanlig strimmel og digital 11 dpo, ville garantert sett noe 10 dpo også :) alle vil nok ikke få pos 10 dpo med vanlig test, vel og merke. 

Daa prøver jeg i allefall! :biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Love90 skrev:

Dette var en bra HCG kalkulator😃 Men det begynner på 5, vil det si at den dagen egget fester seg er HCG på 5? Eller kan det feste seg dagen før også bli 5? 😅

Jeg er helt ny på den kalkulatoren, men syntes den var veldig spennende. Tror kanskje den er på 5 den dagen egget fester seg? 🤔☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Erosrose skrev:

Negativ test idag 9 dpo. Helt blenda

😢

Håpet er langt ifra ute enda! Jeg testet negativ 9 og 10 dpo med tidligtest fra babyplan, da jeg ble gravid sist 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, adinterim skrev:

Har det noe for seg å teste 10 dpo med vanlige test-strimler, og ikke den "tidlige" typen? :rodme: Dumme meg kjøpte 15 strimler vanlig test, aner ikke hvorfor 🙃 

Jeg har aldri brukt den tidlige typen test. Helt vanlig strimler fra Babyplan foretrekker jeg tidlig. Fikk svak strek på den i sommer da jeg ble gravid op 10 dpo.

3 timer siden, Erosrose skrev:

Negativ test idag 9 dpo. Helt blenda

😢

Fortsatt masse håp! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, CarinaB skrev:

Tenkte å oppdatere med ordentlig test🥰 2 dager etter ikm😁

1316FD13-0D0A-4054-A329-BAC122CC3F8B.jpeg

Gratulerer 😍👶🏼 Så gøy!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det mange av dere som tester tidlig? Jeg har testet 12DPO, eller latt være å teste både for eggløsning og for graviditet. Tenker at om mensen kommer så vet jeg jo 😅. Blir bare gal av å teste hele måneden, først for eggløsning, og så for graviditet 😂 har ikke blitt noe mer gravid om jeg vet når eggløsning er, eller å teste før ikm 🤷‍♀️. Nå er vi inne i 7.pp da, så skjønner jo de som blir gravid innen 3, så er det kanskje mer stas enn styr. Men når det drøyer er det bare mer sorg. Ja, vi finner eggløsning, nok akskjer inne, likevel ingen graviditet 🥴 noen flere som det drøyer oss? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Førstegangsprøvene skrev:

Er det mange av dere som tester tidlig? Jeg har testet 12DPO, eller latt være å teste både for eggløsning og for graviditet. Tenker at om mensen kommer så vet jeg jo 😅. Blir bare gal av å teste hele måneden, først for eggløsning, og så for graviditet 😂 har ikke blitt noe mer gravid om jeg vet når eggløsning er, eller å teste før ikm 🤷‍♀️. Nå er vi inne i 7.pp da, så skjønner jo de som blir gravid innen 3, så er det kanskje mer stas enn styr. Men når det drøyer er det bare mer sorg. Ja, vi finner eggløsning, nok akskjer inne, likevel ingen graviditet 🥴 noen flere som det drøyer oss? 

Har det likt🙈 jeg brukte eggløsningstester og hoppe av i svingen fra februar til mai, og deretter brukt el test siden. 
men vil vente å se om mensen kommer før jeg tester. Blir såå skuffet når det er negativt gang på gang :( 

tar du fortsatt folat osv? 

Anonymkode: a277f...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det likt🙈 jeg brukte eggløsningstester og hoppe av i svingen fra februar til mai, og deretter brukt el test siden. 
men vil vente å se om mensen kommer før jeg tester. Blir såå skuffet når det er negativt gang på gang :( 

tar du fortsatt folat osv? 

Anonymkode: a277f...bec

Tar forlat ja, men pga medisin har jeg gjort det i over halvannet år nå. 😅 Så der får kroppen det den skal ha. Kuttet ned på kaffe til max 2 kopper med koffein om dagen, drikker veldig sjeldent og da max 2 glass. Trener jevnlig og spiser sunt og variert 😊. Gynekolog igjen til tirsdag så får vi se hva hun sier. Har en dårlig følelse 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...