Gå til innhold

IKM September


vret

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, frk.bie skrev:

Ååå jeg er så frustrert! I 2 dager har jeg hatt stikking og en rar følelse i livmoren - og fikk et liiiiiite håp - men i dag er det vanlige menssmerter:( 10 dpo i dag. 
 

 

samme her også. stikkinger å murring.

håpet er ikke ute ennda p 10 dpo ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Erosrose skrev:

samme her også. stikkinger å murring.

håpet er ikke ute ennda p 10 dpo ❤️

Nei det er sant.. men bruker å få menskrampe 3-4 dager før mensen så har mistet trua 🙈 

 

enda jeg er 100% sikker vi traff el denne mnd, og da blir jeg enda mer bekymret for noe skal være  feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frk.bie skrev:

Nei det er sant.. men bruker å få menskrampe 3-4 dager før mensen så har mistet trua 🙈 

 

enda jeg er 100% sikker vi traff el denne mnd, og da blir jeg enda mer bekymret for noe skal være  feil. 

åh da skjønner jeg. Håper likevel det klaffer 😊

har dere prøvd lenge ? tror det bare er ca 30% sjangs for graviditet hver mnd, så er mange som bruker et år og lengre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Erosrose skrev:

åh da skjønner jeg. Håper likevel det klaffer 😊

har dere prøvd lenge ? tror det bare er ca 30% sjangs for graviditet hver mnd, så er mange som bruker et år og lengre 

Vi har bare prøvd i 4-5 mnd ca.. så er ikke all verden med tid i grunn🙈  

håper bare det klaffer snart 🤞🏼😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DPO dag 9 her. Har litt slimete utflod, ikke like strekkbart eller mye som ved el. Har heller ikke ømme bryst som jeg vanligvis alltid har før IKM, de kjennes bare litt større. Tar det som et bra tegn at ting ikke er "normalt", og håper det endelig skal lykkes. Tvitvi alle sammen 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, frk94 skrev:

DPO dag 9 her. Har litt slimete utflod, ikke like strekkbart eller mye som ved el. Har heller ikke ømme bryst som jeg vanligvis alltid har før IKM, de kjennes bare litt større. Tar det som et bra tegn at ting ikke er "normalt", og håper det endelig skal lykkes. Tvitvi alle sammen 🤞

jeg har heller ikke ømme pupper, tror det kan være et godt tegn. håper på positiv test på begge 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Erosrose said:

Har noen testet ut disse testene? 

De har følsomhet på 10 Miu/ml

20200911_131612.jpg

 

Jeg har ikke prøvd akkurat den testen, men den sensitiviteten er vanlig på tidligtester. Det er en annen tråd her angående tidligtester akkurat nå. Min erfaring med andre tidligtester er at skyggestreker er ganske vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Erosrose Er dette samme test som tidligere het a1 fra apotek1? Jeg har svært god erfaring med den tidligtesten. Sist jeg var gravid testet jeg meget sterkt på morgenurin 10 dpo👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Erosrose skrev:

Har noen testet ut disse testene? 

De har følsomhet på 10 Miu/ml

20200911_131612.jpg

Jeg brukte denne 10 dpo og 11 dpo, helt hvit og i dag kom nok mensen, så ingen falske skyggestreker å bli forvirret av 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sjela skrev:

@Erosrose Er dette samme test som tidligere het a1 fra apotek1? Jeg har svært god erfaring med den tidligtesten. Sist jeg var gravid testet jeg meget sterkt på morgenurin 10 dpo👌

Ja det er samme test, bare nytt design 😊 tenker å teste den imorra🤔😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Godis skrev:

Jeg brukte denne 10 dpo og 11 dpo, helt hvit og i dag kom nok mensen, så ingen falske skyggestreker å bli forvirret av 👌

OK, da får jeg teste den ut😊 

Dumt at mensen kom. Håpet spiren sitter neste mnd❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Erosrose skrev:

Ja det er samme test, bare nytt design 😊 tenker å teste den imorra🤔😊

Ooh spennende! Lykke til. Krysser for deg😁👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Erosrose skrev:

OK, da får jeg teste den ut😊 

Dumt at mensen kom. Håpet spiren sitter neste mnd❤️

Takk🥰 Ser at testen din er negativ, så nå får vi bare håpe streken dukker opp når du nærmer deg 10,11,12 dpo🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Erosrose skrev:

Jeg tok en first response og en lh test idag. Lh er sterkere enn den pleier å være på 8 dpo. Men hcg er negativ😭

Fortsatt kjeeempetidlig. EL-test er iallfall ikke vits å teste med så tidlig som dette. Den blir ikke positiv før lenge etter at g-testen er klar positiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, Godis skrev:

Takk🥰 Ser at testen din er negativ, så nå får vi bare håpe streken dukker opp når du nærmer deg 10,11,12 dpo🤞

Jeg håper det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Amatariel skrev:

Fortsatt kjeeempetidlig. EL-test er iallfall ikke vits å teste med så tidlig som dette. Den blir ikke positiv før lenge etter at g-testen er klar positiv. 

Åja det visste jeg ikke 🙈

Igår følte jeg meg kjempe kald, jeg frøs i hele går. Men idag er jeg kjempe varm, syntes det var litt rart. Plus at jeg er faktisk litt små kvalm. 

Hvilken dpo er du på? ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Erosrose skrev:

Jeg tok en first response og en lh test idag. Lh er sterkere enn den pleier å være på 8 dpo. Men hcg er negativ😭

20200912_081053.jpg

Jeg testa 8 dpo, fikk blendahvit. 10 dpo fikk jeg svak strek!😁 så håpet er ikke ute🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Erosrose skrev:

Åja det visste jeg ikke 🙈

Igår følte jeg meg kjempe kald, jeg frøs i hele går. Men idag er jeg kjempe varm, syntes det var litt rart. Plus at jeg er faktisk litt små kvalm. 

Hvilken dpo er du på? ☺️ 

Jeg er 3dpo i dag. Føles som en evighet til NESTE helg når jeg kan begynne å teste 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...