AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #541 Del Skrevet 10. oktober 2020 Syns det er et morsomt konsept med sommerhytta, og har sett alle sesongene. Skjønner jo at det hadde blitt kjedelig om en hytte hadde vunnet veldig mange flere gullhammere, og det ville blitt tydelig hvem som kom til å vinne. Likevel irriterer det meg at de hele tiden skal passe på at parene ligger likt, og måten spesielt Aina snakker på når hun besøker hyttene for å vurdere. Da hun var i hytten til M og C bemerket hun at sofaen deres så hard og lite komfortabel ut. Helt enig i det! Men da hun kom til Ø og Ls pallesofa var det halleluja-stemning! Den er ikke mer komfortabel, OG pallesofa er ikke noe nytt lenger. Fint, men svært lite kreativt. I år har ingen av parene gjort så mye utendørs, så skjønner jo at Finn ikke har så mye å si. Alt utearbeidet som omhandler hagen er det jo "ingen" som gjør noe utav og det er drastisk nedprioritert fordi de denne gangen ikke rekker å bli ferdige i tide med det de skal gjøre inne.. Virker derfor som om Aina har all makt i hvem som skal vinne gullhammerne hver uke, og jeg er så lei av at hun alltid påpeker at C og M ikke balanserer mellom maskulint og feminint. De er jo to menn som skal ha hytta, så hun må vel kunne klare å se det fra et annet perspektiv enn sitt eget og dømme deretter? Samme forsåvidt med E og A. De hadde er superkjip sofa denne gangen, men å nevne hele veien at de er kjedelige sier jo litt om at hun selv ikke har så mange ulike perspektiv, Aina.. Anonymkode: bb9d4...c1e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #542 Del Skrevet 10. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det er et morsomt konsept med sommerhytta, og har sett alle sesongene. Skjønner jo at det hadde blitt kjedelig om en hytte hadde vunnet veldig mange flere gullhammere, og det ville blitt tydelig hvem som kom til å vinne. Likevel irriterer det meg at de hele tiden skal passe på at parene ligger likt, og måten spesielt Aina snakker på når hun besøker hyttene for å vurdere. Da hun var i hytten til M og C bemerket hun at sofaen deres så hard og lite komfortabel ut. Helt enig i det! Men da hun kom til Ø og Ls pallesofa var det halleluja-stemning! Den er ikke mer komfortabel, OG pallesofa er ikke noe nytt lenger. Fint, men svært lite kreativt. I år har ingen av parene gjort så mye utendørs, så skjønner jo at Finn ikke har så mye å si. Alt utearbeidet som omhandler hagen er det jo "ingen" som gjør noe utav og det er drastisk nedprioritert fordi de denne gangen ikke rekker å bli ferdige i tide med det de skal gjøre inne.. Virker derfor som om Aina har all makt i hvem som skal vinne gullhammerne hver uke, og jeg er så lei av at hun alltid påpeker at C og M ikke balanserer mellom maskulint og feminint. De er jo to menn som skal ha hytta, så hun må vel kunne klare å se det fra et annet perspektiv enn sitt eget og dømme deretter? Samme forsåvidt med E og A. De hadde er superkjip sofa denne gangen, men å nevne hele veien at de er kjedelige sier jo litt om at hun selv ikke har så mange ulike perspektiv, Aina.. Anonymkode: bb9d4...c1e Enig. Det er ikke noe fasit på stil. Jeg orker ikke den overpynta stilen. Anonymkode: a0d5d...294 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #543 Del Skrevet 10. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Og definisjonen på stue er stor sofa? Anonymkode: ff04b...89d Mer enn en innebygget 2-seter iallefall. 70% av oppholdsrommet er kjøkken, resten er stue. Vanligvis er det omvendt. Om de hadde latt være å bygge kjøkkenbenken så lang hadde de hatt mange flere muligheter. Og de kunne brukt spisebordet som kjøkkenøy om de trengte er benkeplass. Btw; med tanke på hvor bitter Mikkel er på oppfølgingen fra produksjonen av hans sykdom på sommerhytta, tviler jeg på at de vant hytta. Tipper et av de unge parene vinner. Anonymkode: 5d7b7...a35 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bopera Skrevet 10. oktober 2020 #544 Del Skrevet 10. oktober 2020 (endret) Jeg synes selvfølgelig at M&C må få bygge slik de ønsker. Men jeg synes kritikken fra Aina er berettiget, og tenker mye kunne vært løst bedre, for de kommer jo ikke til å være 8-10 stykker på hytta hver eneste gang. Man trenger ikke et spisebord for åtte, når det bare er Cornelius og dama som er på hytta. Så hva med å lage en løsning der man kan flytte på møbler, ha et spisebord man kan gjøre lengre, ha ekstra stoler hengende på veggen eller oppe på hemsen, kortere kjøkkenbenk? Altså, det er mye de kunne ha gjort, for å få et mer multifunksjonelt rom. Endret 10. oktober 2020 av bopera 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #545 Del Skrevet 10. oktober 2020 Håper de bytter ut alle dommerne til neste sesong og lager en ny måte for vurdering av hytter hver uke. Anonymkode: ff0f7...8ea 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #546 Del Skrevet 10. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Håper de bytter ut alle dommerne til neste sesong og lager en ny måte for vurdering av hytter hver uke. Anonymkode: ff0f7...8ea Ny måte hver uke? Hvordan mener du da? Anonymkode: ff04b...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 10. oktober 2020 #547 Del Skrevet 10. oktober 2020 (endret) 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper de bytter ut alle dommerne til neste sesong og lager en ny måte for vurdering av hytter hver uke. Anonymkode: ff0f7...8ea Ikke Lars!!! Og jeg skjønner ikke helt hvorfor det er slik at stil og blomster skal ha så mye å si. Her burde det være rom for å være individuell og ikke A4. Blomster på en sommerhytte er helt tullete. Sett opp ei bjørk og den blir 100 år. De fleste blomsterkasser må følges opp. Også plantene inne til en viss grad. Jeg skjønner ikke helt rammene til programmet. Jeg skulle likt å se på hobbysnekre snekre og komme med nye ideer og løsninger. Og at deltakerne blir ferdige og har kunnet jobbe nøye med ting. Liker best å se sluttdagen slik Sommerhytta er nå og ser bare da. Ser ikke på ellers i uka for å boikotte programmet mest mulig etter fadesen i fjor. 😛 Endret 10. oktober 2020 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #548 Del Skrevet 10. oktober 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper de bytter ut alle dommerne til neste sesong og lager en ny måte for vurdering av hytter hver uke. Anonymkode: ff0f7...8ea Hvordan ny måte da tenker du? Eneste jeg syns de absolutt kunne endret. Er bedømmelsen av de to småkonkene de har hver uke. Der syns jeg dommeren som skal dømme ikke skulle sett hvilket lag som lager hva. Anonymkode: 12e6f...fbd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #549 Del Skrevet 10. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ny måte hver uke? Hvordan mener du da? Anonymkode: ff04b...89d Ikke hver uke... tenkte at det må vurderes på en mer profesjonell måte med mer innsyn enn det det gjør nå. Så slipper det bli spekulasjoner osv. Anonymkode: ff0f7...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #550 Del Skrevet 10. oktober 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ny måte da tenker du? Eneste jeg syns de absolutt kunne endret. Er bedømmelsen av de to småkonkene de har hver uke. Der syns jeg dommeren som skal dømme ikke skulle sett hvilket lag som lager hva. Anonymkode: 12e6f...fbd Noen av konkurransene denne sesongen har vært uten at dommeren har sett. Slik burde det være på alle konkurransene. Anonymkode: ff0f7...8ea 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 10. oktober 2020 #551 Del Skrevet 10. oktober 2020 Øyunn, jeg ser på Instagram at du har lest her inne og da følte jeg for å si at selv om ikke hytta deres er min smak så virker du som ei skikkelig RÅ jente! Faktisk så synes jeg alle deltakerne i år er helt rå på sin måte. (Jeg trodde Jeanette var ganske bitch mot J, men hun er like direkte og negativ til seg selv når hun er misfornøyd så hun er bare en person uten filter og jeg tror ikke det er noe vondt i dama.) Jeg får litt dårlig samvittighet for å ha skrevet så direkte hva jeg mente om stilen på hytta deres, men jeg kan love deg at hvis du hadde kommet hjem til meg så hadde du ikke likt det heller. Jeg lover. 😛 Uansett, IKKE ta til deg dritt på utseendet. Det er skikkelig tøft at du tør å vise deg på TV uten langt flagrende hår, kløft og masse sminke. Vi kvinner trenger sånne som deg! Smilet ditt er smittende og humoren din er morsom! Du er sterk og har ståpåvilje. Du viser et viktig alternativ til hvordan man kan være kvinne enn den standardiserte/gammeldagse måten. Jeg digger at du er litt androgyn også!! Du er en moderne kvinne selv om din interiørstil er gammeldags. Artig kontrast. Det var også skikkelig befriende at du og Levi tok det bildet dere gjorde i ukens konkurranse uten å spille på sex. En kvinnes kropp kan fremstilles som noe pent uten at det må være vulgært, det var vakkert og jeg mener dere burde vunnet. Dere sammen var og er herlige. Håper nesten ikke du går inn her på KG mer etter hva du skrev på IG, men men, følte for å si det likevel. Lykke til videre i konkurransen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #552 Del Skrevet 10. oktober 2020 25 minutter siden, loveli skrev: Uansett, IKKE ta til deg dritt på utseendet. Det er skikkelig tøft at du tør å vise deg på TV uten langt flagrende hår, kløft og masse sminke. Vi kvinner trenger sånne som deg! Smilet ditt er smittende og humoren din er morsom! Du er sterk og har ståpåvilje. Du viser et viktig alternativ til hvordan man kan være kvinne enn den standardiserte/gammeldagse måten. Jeg digger at du er litt androgyn også!! Du er en moderne kvinne selv om din interiørstil er gammeldags. Artig kontrast. Har noen spredd dritt om utseende hennes?? Her inne? Det har gått meg hus forbi. Og jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor. Hun er da vittelig en fantastisk nydelig dame, så tvers igjennom ekte som du får det, med et smil og humør man kan bli bergtatt av. Ei som henne står øverst på ønskelisten min til jul 😊 Jeg skal attpåtil ta i på pallemøbler hjemme hvis det er det som må til, selv om jeg ikke liker det 😂 Anonymkode: 601c3...6fb 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #553 Del Skrevet 10. oktober 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har noen spredd dritt om utseende hennes?? Her inne? Det har gått meg hus forbi. Og jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor. Hun er da vittelig en fantastisk nydelig dame, så tvers igjennom ekte som du får det, med et smil og humør man kan bli bergtatt av. Ei som henne står øverst på ønskelisten min til jul 😊 Jeg skal attpåtil ta i på pallemøbler hjemme hvis det er det som må til, selv om jeg ikke liker det 😂 Anonymkode: 601c3...6fb Jeg kan ikke huske at noen har sagt noe om utseendet hennes. Jo, det var én som sa hun burde bruke mascara, og da ble den personen sagt imot rimelig raskt. Jeg ser heller ikke at hun har nevnt KG på Instagram. Flere har kommentert på dynamikken mellom henne og Levi, men nå har de valgt å la seg portrettere på TV, så da må de dessverre forvente at de blir snakket om. Anonymkode: 63678...e22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #554 Del Skrevet 10. oktober 2020 41 minutter siden, loveli skrev: Øyunn, jeg ser på Instagram at du har lest her inne og da følte jeg for å si at selv om ikke hytta deres er min smak så virker du som ei skikkelig RÅ jente! Faktisk så synes jeg alle deltakerne i år er helt rå på sin måte. (Jeg trodde Jeanette var ganske bitch mot J, men hun er like direkte og negativ til seg selv når hun er misfornøyd så hun er bare en person uten filter og jeg tror ikke det er noe vondt i dama.) Jeg får litt dårlig samvittighet for å ha skrevet så direkte hva jeg mente om stilen på hytta deres, men jeg kan love deg at hvis du hadde kommet hjem til meg så hadde du ikke likt det heller. Jeg lover. 😛 Uansett, IKKE ta til deg dritt på utseendet. Det er skikkelig tøft at du tør å vise deg på TV uten langt flagrende hår, kløft og masse sminke. Vi kvinner trenger sånne som deg! Smilet ditt er smittende og humoren din er morsom! Du er sterk og har ståpåvilje. Du viser et viktig alternativ til hvordan man kan være kvinne enn den standardiserte/gammeldagse måten. Jeg digger at du er litt androgyn også!! Du er en moderne kvinne selv om din interiørstil er gammeldags. Artig kontrast. Det var også skikkelig befriende at du og Levi tok det bildet dere gjorde i ukens konkurranse uten å spille på sex. En kvinnes kropp kan fremstilles som noe pent uten at det må være vulgært, det var vakkert og jeg mener dere burde vunnet. Dere sammen var og er herlige. Håper nesten ikke du går inn her på KG mer etter hva du skrev på IG, men men, følte for å si det likevel. Lykke til videre i konkurransen! Dette er jo ikke en hemmelig side, så burde jo tenke at alle deltagere kanskje googler rundt for å se hva folk sier om dem. Men har ikke fått med meg noe om utseende her inne 😧 Jeg virkelig elsker når man ser vakre kvinner uten et tonn av sminke på tv! Trenger ikke sminke på for å pusse opp ei hytte, tv eller ikke tv. Stil på interiør ol. er jo personlig, og vi er alle ulike. Kritikk der vil da og være veldig «det likte jeg ikke», for det ikke er min stil. Palle-møbler er sorry ikke min ting. Men at det er mange (virkelig mange) som liker det, er jo fint for pallene som får et hjem 😄 Og det bildet! Jeg absolutt elsket det! Virkelig! Og som jeg har skrevet tidligere, grønt lag har vokst på meg, sprudlene med mye energi. Bare ikke helt min stil i interiør (utenom blåfargen!! 🙌🏻). Er og den hytta jeg ville hatt som førstevalget! Den utsikten! Anonymkode: dedbc...aa5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 10. oktober 2020 #555 Del Skrevet 10. oktober 2020 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser heller ikke at hun har nevnt KG på Instagram. Anonymkode: 63678...e22 Sjekk story. Endret 10. oktober 2020 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #556 Del Skrevet 10. oktober 2020 Noen som vet hva Øygun har tatt bachelor i? Og hva E har tatt/tar master i?:) Anonymkode: 213c3...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #557 Del Skrevet 11. oktober 2020 Dette året synes jeg faktisk at 3 av 4 hytter er så dårlig jobbmessig utført at jeg hadde ikke betalt en krone for det. Vil tro at det blir som den gang de måtte gjøre om igjen en hytte fordi den var for stygg til å legges ut for salg. Kun Esra og Arber sin som er fin og salgbar. Men, de får jo tyn for at den er kjedelig..... Anonymkode: ce335...04d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2020 #558 Del Skrevet 11. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette året synes jeg faktisk at 3 av 4 hytter er så dårlig jobbmessig utført at jeg hadde ikke betalt en krone for det. Vil tro at det blir som den gang de måtte gjøre om igjen en hytte fordi den var for stygg til å legges ut for salg. Kun Esra og Arber sin som er fin og salgbar. Men, de får jo tyn for at den er kjedelig..... Anonymkode: ce335...04d Den blir nok ribbet ned til beina den også. Anonymkode: ff0f7...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 12. oktober 2020 #559 Del Skrevet 12. oktober 2020 Tråden er ryddet for personangrep. -Safiye, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2020 #560 Del Skrevet 12. oktober 2020 Det var en rar story. Når man velger å oppsøke usminkede og anonymiserte meninger, så bør man legge krenkahatten ifra seg. Det var ikke rare innlegget hun ble krenka av heller. Og synes storyen er en delvis oppblåst løgn. Det er faktisk skrevet mye fint om Øyunns utseende her, og flere har påpekt "crush" ovenfor henne og at hun er pen og forbilledlig usminket. I tillegg er det skrevet mye fint om Ø&L som par, og om det gode arbeidet demmes. Mye mer positivt enn negativt! Men når man velger å selektere ut og bli krenka og gjør en sak av det ene og uskyldige innlegget der av alle innlegg her inne, da gjør man det for å få oppmerksomhet. Trist. Skal dog sies at hun er sminket på alle instabildene hennes, og ser ikke ut til å være ukomfortabel med det. Pen var hun også. Anonymkode: 601c3...6fb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå