SlemUlv Skrevet 4. august 2020 #101 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det er det de damene med vibrator som gjør. Anonymkode: b8a4c...a09 Nei, de tar endelig ansvar for egen seksualitet og orgasme! Supert! 😃 4
Hunmedham Skrevet 4. august 2020 #102 Skrevet 4. august 2020 De færreste kvinner får vaginalorgasme. Det er ikke mannens oppgave å "gi" kvinnen orgasme. Det der har vi vokst i fra for et par tiår siden. Nesten alle kvinner bruker vibrator. De bruker den ikke fordi mannen er udugelig, men fordi de digger det. 4
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #103 Skrevet 4. august 2020 20 minutter siden, SlemUlv skrev: Nei, de tar endelig ansvar for egen seksualitet og orgasme! Supert! 😃 Ja fordi de er sammen med menn de ikke tenner på gjør de som de er singel. Ikke supert. Anonymkode: b8a4c...a09
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #104 Skrevet 4. august 2020 19 minutter siden, Hunmedham skrev: De færreste kvinner får vaginalorgasme. Det er ikke mannens oppgave å "gi" kvinnen orgasme. Det der har vi vokst i fra for et par tiår siden. Nesten alle kvinner bruker vibrator. De bruker den ikke fordi mannen er udugelig, men fordi de digger det. Det finnes flere ting enn vaginalorgasme og vibrator. Har allerede sagt dette. Få det inn! Anonymkode: b8a4c...a09
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #105 Skrevet 4. august 2020 23 minutter siden, SlemUlv skrev: Jeg sa aldri noe om at DAMENE måtte være pene. Jeg sa: Men det er spørsmålet her. Det er min tråd. Ikke din. Anonymkode: b8a4c...a09
SlemUlv Skrevet 4. august 2020 #106 Skrevet 4. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er spørsmålet her. Det er min tråd. Ikke din. Anonymkode: b8a4c...a09 Men påstanden du kommer med, er jo at kvinner ikke kommer, om mennene ikke er pene nok! Noe som altså ikke stemmer! Pene damer kan komme lett, og "stygge eller normale" damer kan trenge en vibrator.. Det har ikke noe med hvor kjekk mannen er! Det bare er sånn, for enkelte damer trenger mer stimuli en andre! 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja fordi de er sammen med menn de ikke tenner på gjør de som de er singel. Ikke supert. Anonymkode: b8a4c...a09 Eller; Fordi de ikke er lik deg, men trenger mer stimuli for å komme. Og tar ansvar for dette selv, istedenfor å forvente at mannen alltid skal ta ansvar 😃 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #107 Skrevet 4. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det kommer litt an på. Vanligvis er jeg ikke interessert i veldig pene damer, men helt normale, så det ville nok vært mest nærliggende å treffe ei «normal» ei (hva nå enn det vil si) uansett. Det sagt så liker jeg en utfordring, og tar like gjerne ei «normal» dame som kanskje trenger litt ekstra for å komme. Nå er jeg lesbisk da, menn tenker sikkert annerledes. Anonymkode: 5ae0a...d1c Jeg tror ikke det. Jeg tror mange menn ønsker seg en pen dame. Men så er de lei av at hun alltid bruker vibrator. Enda hun fikk orgasmer uten med eksen sin. Det går ut over selvbildet. Anonymkode: b8a4c...a09
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #108 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, SlemUlv skrev: Men påstanden du kommer med, er jo at kvinner ikke kommer, om mennene ikke er pene nok! Det har jeg aldri skrevet. Damer bryr seg ikke om pene menn. Enda en myte! De vil ha deilige menn. Sexy menn. Menn de tenner på. Anonymkode: b8a4c...a09
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #109 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, SlemUlv skrev: Eller; Fordi de ikke er lik deg, men trenger mer stimuli for å komme. Og tar ansvar for dette selv, istedenfor å forvente at mannen alltid skal ta ansvar 😃 Mens de kunne ha vært sammen med han de tente på. Men han vil ikke binde seg. Og ikke ha barn. Anonymkode: b8a4c...a09
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #110 Skrevet 4. august 2020 Vil ikke skrive mer med deg som ikke leser det som står! Anonymkode: b8a4c...a09
SlemUlv Skrevet 4. august 2020 #111 Skrevet 4. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mens de kunne ha vært sammen med han de tente på. Men han vil ikke binde seg. Og ikke ha barn. Anonymkode: b8a4c...a09 Så en kvinne tenner på en mann, men krever dessverre mer stimuli en han gir for å komme. Da er ikke han kjekk/sexy/attraktiv nok? Til tross for at hun tenner på ham? Det har ingen sammenheng. Er det jeg har prøvd å fortelle deg! For jo, jeg leser tråden. Du bare vil ikke høre på ting som går mot din egen overbevisning.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #112 Skrevet 4. august 2020 2 minutter siden, SlemUlv skrev: Så en kvinne tenner på en mann, men krever dessverre mer stimuli en han gir for å komme. Da er ikke han kjekk/sexy/attraktiv nok? Til tross for at hun tenner på ham? Det har ingen sammenheng. Er det jeg har prøvd å fortelle deg! For jo, jeg leser tråden. Du bare vil ikke høre på ting som går mot din egen overbevisning. Mange kvinner de sier de tenner på menn. Men så gjør de ikke det. Derfor sier de at alle bruker vibrator. Men det stemmer ikke. Det er ikke du som skal fortelle meg ting. Jeg vet at alle kvinner vet dette. Men at det ikke må komme for en dag. Jeg vil vi skal snakke om det. Ikke lyve for menn. Anonymkode: b8a4c...a09
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #113 Skrevet 4. august 2020 Jeg tror at menn også vet dette. Innerst inne. Anonymkode: b8a4c...a09
bustelise Skrevet 4. august 2020 #114 Skrevet 4. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er mannen deilig får jeg lett orgasme. Er mannen ikke deilig får jeg ikke orgasme. Hvorfor har du sex med menn du ikke synes er deilige?
bustelise Skrevet 4. august 2020 #115 Skrevet 4. august 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget er å få frem hva menn helst vil ha. En dame som er pen. Eller en dame som er god i senga. Problemstillingen din var aldri om dama var god i senga eller ikke. Kriteriet du nevnte var om dama fikk orgasme lett eller ikke. Og i omtrent førti innlegg etter dette har du hardnakket hevdet at dette utelukkende kommer an på om mannen er deilig eller ikke. Så dette er sirkelargumentering med påfølgende unnaroing på høyt nivå. Merkelig å legge så mye tid og energi ned i å holde liv i en trolletråd som ikke er provoserende engang. 🤷♀️ Føyer meg inn i rekken av folk som lurer på hva du egentlig vil. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #116 Skrevet 4. august 2020 2 minutter siden, bustelise skrev: Hvorfor har du sex med menn du ikke synes er deilige? Jeg har ikke det. Men mange andre damer har det. De tar med seg vibratoren sin og så overbeviser de mannen om at det er vanlig. Nei det er ikke vanlig hvis dama velger riktig mann seksuelt. Ikke bare riktig mann fordi han er så kjekk og pen og får søte barn og vasker gulv. Anonymkode: b8a4c...a09
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #117 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, bustelise skrev: Problemstillingen din var aldri om dama var god i senga eller ikke. Kriteriet du nevnte var om dama fikk orgasme lett eller ikke. Og i omtrent førti innlegg etter dette har du hardnakket hevdet at dette utelukkende kommer an på om mannen er deilig eller ikke. Så dette er sirkelargumentering med påfølgende unnaroing på høyt nivå. Merkelig å legge så mye tid og energi ned i å holde liv i en trolletråd som ikke er provoserende engang. 🤷♀️ Føyer meg inn i rekken av folk som lurer på hva du egentlig vil. Nei. En dame som er god i senga velger en mann hun tenner på. Ikke en mann som tenner på henne. Det er det samme. Anonymkode: b8a4c...a09
miss summers Skrevet 4. august 2020 #118 Skrevet 4. august 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget er å få frem hva menn helst vil ha. En dame som er pen. Eller en dame som er god i senga. Men selvfølgelig svarer damer for mennene. Det skjer alltid. De må komme i forkjøpet sånn at menn ikke skal forstå sannheten. Anonymkode: b8a4c...a09 Hva er sannheten da? 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis damene er overbevist om at de har rett. Da kan de jo bare la menn svare. Da behøver de ikke skrike. Ikke sant? Anonymkode: b8a4c...a09 Hvem skriker? 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det er det de damene med vibrator som gjør. Anonymkode: b8a4c...a09 Hvordan da mener du?
bustelise Skrevet 4. august 2020 #119 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke det. Men mange andre damer har det. Hvorfor skriver du da at du ikke får orgasme når du har sex med en mann som ikke er deilig? Hvis du utelukkende har sex med kjempedeilige menn og får orgasme hver gang, så erkjenner du jo også samtidig at du har den minste «sample size» det er mulig å ha. Kort sagt en dårlig posisjon å skulle hevde noe representativt fra. 1
bustelise Skrevet 4. august 2020 #120 Skrevet 4. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En dame som er god i senga velger en mann hun tenner på. Ikke en mann som tenner på henne. De aller fleste (minus «døde» ekteskap og psykiatriske tilfeller) vil vel velge sexpartnere man tenner på. Det er da helt uavhengig av om man er god i senga eller ikke. Eller, man kan sikkert dikte opp sin egen definisjon av «god i senga», slik du har gjort, men din definisjon har jeg aldri hørt før, og jeg må innrømme at den fremstår veldig merkelig for meg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå