Gå til innhold

Tungpult / lettpult

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, SlemUlv skrev:

Nei jeg snakker om normale kvinner. Som altså ikke får piv orgasmer, og trenger mer en bare en "lett" finger på klitt for å komme.

Tenk om folk bare kunne hatt det gøy med leker, istedenfor å se på det som "tungpult" fordi man liker leker! Idiotisk. Og det ødelegger for mange unge kvinner. 

De som ikke kommer av PIV, masserer jo som regel klitten for å komme når vi knuller. Så det å ikke komme av PIV betyr ikke at at de er tungpulte...

Je har ikke noe imot at det benyttes leketøy under akten, heller tvert imot. Da tar hun iallefall ansvaret for sin egen orgasme...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

De som ikke kommer av PIV, masserer jo som regel klitten for å komme når vi knuller. Så det å ikke komme av PIV betyr ikke at at de er tungpulte...

Je har ikke noe imot at det benyttes leketøy under akten, heller tvert imot. Da tar hun iallefall ansvaret for sin egen orgasme...

Så hva er da problemet? hva er da poenget med tråden? 
Tråden går på at de som bruker vibrator er tungpulte, noe de aldeles ikke er. De bare tar ansvar for egen orgasme! 

ffs 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Alt kan trenes, manglende stimuli er som regel manglende blodsirkulasjon, det er ikke noe hokus pokus.

👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: b8a4c...a09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Så det å ikke komme av PIV betyr ikke at at de er tungpulte...

Akkurat!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, SlemUlv skrev:

Og det ødelegger for mange unge kvinner. 

Ikke mer enn det ødelegger for menn. Slutt å være offer. Sex er ikke veldedighet.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sex er ikke veldedighet.

Nettopp! Om man ikke tåler at kvinner tar ansvar for sin egen orgasme, ikke ha sex. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tungpulte damer blir man trøtt av 😴

Anonymkode: 31a6b...b31

• Liker 2
Skrevet
9 hours ago, Hunmedham said:

De færreste kvinner får vaginalorgasme.

Det er ikke mannens oppgave å "gi" kvinnen orgasme. Det der har vi vokst i fra for et par tiår siden.

Nesten alle kvinner bruker vibrator. De bruker den ikke fordi mannen er udugelig, men fordi de digger det.

Da er jo mannen mer eller mindre overflødig, iallefall seksuelt. Kanskje bortsett fra å gi kvinnen bekreftelse på at HUN er attraktiv og deilig (altså at stakkaren får ereksjon og utløsning. Kanskje helst fort, siden piv  sex er verdiløst.)

Hva er da poenget?

Skrevet
4 minutter siden, Resignert skrev:

Da er jo mannen mer eller mindre overflødig, iallefall seksuelt. Kanskje bortsett fra å gi kvinnen bekreftelse på at HUN er attraktiv og deilig (altså at stakkaren får ereksjon og utløsning. Kanskje helst fort, siden piv  sex er verdiløst.)

Hva er da poenget?

God sex? God opplevelse? Nærhet? Kos? 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, SlemUlv said:

"God sex"?  Nei, egentlig ikke. "God opplevelse"? Neppe.  "Nærhet &kos" ?  Joda, forsåvidt....

AnonymBruker
Skrevet

Ts, få litt mer kunnskap og ekte verdier,intigritet vet du.

Anonymkode: f4890...56f

Skrevet
3 minutter siden, Resignert skrev:

"God sex"?  Nei, egentlig ikke. "God opplevelse"? Neppe.  "Nærhet &kos" ?  Joda, forsåvidt....

Det at DU ikke har god sex, bare fordi hun trenger noe annet en penisen din for å få orgasme, det er noe du må jobbe med. 
Hun kan fint ha god sex, og en god opplevelse på tross av dine vrangforestillinger

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, SlemUlv said:

Det at DU ikke har god sex, bare fordi hun trenger noe annet en penisen din for å få orgasme, det er noe du må jobbe med. 
Hun kan fint ha god sex, og en god opplevelse på tross av dine vrangforestillinger

I min forestillingsverden, og til en viss grad erfaringsverden,  er skikkelig god sex et samspill mellom to eller flere mennesker, som blir fullt ut tilfredsstilte uten tekniske hjelpemidler.  At man ikke kan forvente skikkeelig god, intens sex, er en annen og sørgelig sak 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, SlemUlv skrev:

Nettopp! Om man ikke tåler at kvinner tar ansvar for sin egen orgasme, ikke ha sex. 

Jo kvinner kan ta ansvar for egen orgasme ved å gå etter menn de tenner på og er kåte på. Ikke bare noen å få søte barn med som vasker gulvet. 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Resignert skrev:

I min forestillingsverden, og til en viss grad erfaringsverden,  er skikkelig god sex et samspill mellom to eller flere mennesker, som blir fullt ut tilfredsstilte uten tekniske hjelpemidler.

Min også. Tror det er dette de fleste liker. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, SlemUlv skrev:

Hun kunne like gjerne vært alene med vibratoren sin! Hun hadde fått like mange orgasmer av den! Hva skal hun da med en mann??

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo kvinner kan ta ansvar for egen orgasme ved å gå etter menn de tenner på og er kåte på. Ikke bare noen å få søte barn med som vasker gulvet. 

Mange tenner på sine menn, og trenger likevel vibrator. Alle er ikke som deg. 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun kunne like gjerne vært alene med vibratoren sin! Hun hadde fått like mange orgasmer av den! Hva skal hun da med en mann??

Man får god sex, god opplevelse, nærhet og kos fra en vibrator syns du? 

29 minutter siden, Resignert skrev:

I min forestillingsverden, og til en viss grad erfaringsverden,  er skikkelig god sex et samspill mellom to eller flere mennesker, som blir fullt ut tilfredsstilte uten tekniske hjelpemidler.  At man ikke kan forvente skikkeelig god, intens sex, er en annen og sørgelig sak 

Ja du lever i en trist verden. Glad jeg ikke lever der ;) 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, SlemUlv skrev:

Så hva er da problemet? hva er da poenget med tråden? 
Tråden går på at de som bruker vibrator er tungpulte, noe de aldeles ikke er. De bare tar ansvar for egen orgasme! 

ffs 

Tungpulte i mine øyne er de som ikke orker å bevege seg og hjelper til med sin egen orgasme... Hvorfor de som sliter å komme i PIV er nevnt skjønner jeg ikke hvem som kom med... og de er vel heller ikke nevnt i HI... Det baller bare på seg når man ikke forholder seg til tema i HI...

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Bamseklemmer skrev:

Tungpulte i mine øyne er de som ikke orker å bevege seg og hjelper til med sin egen orgasme... Hvorfor de som sliter å komme i PIV er nevnt skjønner jeg ikke hvem som kom med... og de er vel heller ikke nevnt i HI... Det baller bare på seg når man ikke forholder seg til tema i HI...

Men det å bruke vibrator, er jo å gjøre akkurat det. Altså hjelpe til med sin egen orgasme. 
Altså har du og TS forskjellige definisjoner på tungpult. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, SlemUlv skrev:

Men det å bruke vibrator, er jo å gjøre akkurat det. Altså hjelpe til med sin egen orgasme. 
Altså har du og TS forskjellige definisjoner på tungpult. 

Ja det er mulig vi har forskjellig syn på det, men er ikke hun kvinne? hvordan vet hun hvordan det er å knulle ei som er tungpult? Hvis kvinner må bruke vibrator for å komme ser jeg ikke på som noe problem, man tilpasser seg bare for den man har sex med. Jeg blir jo faktisk tent av å se og at hun ikke er flau av å bruke den...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...