Gå til innhold

Tungpult / lettpult

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje gubbene deres kan leie inn deg som omsorgsknuller? Da vil de gi dama bra sex. Og en mann som gir dama bra sex er lettere å tenne på ;) 

Ha ha, nei for det første er jeg er for opptatt med å finne ei som er lettpult, for det andre er de for pene, for det tredje vil de nok ikke ta meg med ildtang engang, uten å vite hvordan jeg ser ut og vite hva tungen min er god for😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
17 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

er jeg er for opptatt med å finne ei som er lettpult

Hm.

Du vrøvler jo fullstendig.

Sa du ikke at kvinner får orgasme uten bruk av vibrator dersom mannen de ligger med er deilig nok? Jo, det sa du. Men nå sier du at du leter etter en som er lettpult. Som ER lettpult. Altså en kvinne som får orgasme lett.

Det er jo ikke kontroversielt i det hele tatt. Noen kvinner kommer bare man blåser på dem (overdrivelse), mens andre trenger kraftig klitorisstimulering. De første er altså lettpulte, mens de andre er ikke det. 

Men hvis man kan lete opp de første, er de jo lettpulte i seg selv. Altså uansett om mannen er superdeilig eller bare deilig.

Dessuten: Er det ikke subjektivt hva som er deilig og sexy? Jeg har vel ligger med oppunder 75 menn i mitt liv. Det er neimen ikke de mest macho eller mest filmstjerne-goodlooking jeg har hatt best sex med, blitt mest kåt på eller kommet deiligst sammen med.

Endret av Hunmedham
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Hunmedham skrev:

Det er neimen ikke de mest macho eller mest filmstjerne-goodlooking jeg har hatt best sex med, blitt mest kåt på eller kommet deiligst sammen med.

Der bekreftet du mitt poeng! :nori:

Anonymkode: b8a4c...a09

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ha ha, nei for det første er jeg er for opptatt med å finne ei som er lettpult, for det andre er de for pene, for det tredje vil de nok ikke ta meg med ildtang engang, uten å vite hvordan jeg ser ut og vite hva tungen min er god for😉

Det var det jeg visste! Lettpulte damer er deilige. Selv de som ikke er så pene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der bekreftet du mitt poeng! :nori:

Strengt tatt motbeviser hun vel poenget ditt 

Anonymkode: 5c36e...cb6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Strengt tatt motbeviser hun vel poenget ditt 

Anonymkode: 5c36e...cb6

Nei hun bekrefter det. Det er bare fint at så mange deltar uten å forstå hva jeg skriver. Da vet de jo ikke om de bekrefter eller avkrefter 😂 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare fint at så mange deltar uten å forstå hva jeg skriver. Da vet de jo ikke om de bekrefter eller avkrefter

Er du helt sikker på om du selv vet hva du mener? Etter å ha lest denne tråden mener du minst tre forskjellige ting.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei hun bekrefter det. Det er bare fint at så mange deltar uten å forstå hva jeg skriver. Da vet de jo ikke om de bekrefter eller avkrefter 😂 

2 minutter siden, Hunmedham skrev:

Er du helt sikker på om du selv vet hva du mener? Etter å ha lest denne tråden mener du minst tre forskjellige ting.

Hun mener 3 forskjellige ting, ja.

Hvis så mange misforstår, ts - kanskje det er du som er ræva til formulere deg?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Hunmedham skrev:

Nei. Men du leser tre ulike ting. Ser du ikke forskjell på deg og meg?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mrs Robinson skrev:

Hun mener 3 forskjellige ting, ja.

Hvis så mange misforstår, ts - kanskje det er du som er ræva til formulere deg?

Det er jeg nok. Men de skarpeste forstår meg likevel. Da er jeg fornøyd!

AnonymBruker
Skrevet

Den peneste❤️. Synes det er tacky og slutty å komme fort 

Anonymkode: e5fcc...088

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er tacky og slutty å komme fort 

Er det vel ikke!

Jeg har hatt noen perioder i livet hvor jeg har kommet kjempefort. Tre-fire perioder på alt fra noen måneder til et par år, og så i mellom der har det normalisert seg igjen. På det mest "tacky" kunne det gå for meg hvis jeg danset, klinte og ble tatt på brystene. Helt vilt, og egentlig litt plagsomt. Nei, faktisk VELDIG plagsomt på det aller verste.

Noen år siden nå, heldigvis. I en periode strevde jeg også med å komme, altså helt motsatt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Hunmedham skrev:

Er det vel ikke!

Jeg har hatt noen perioder i livet hvor jeg har kommet kjempefort. Tre-fire perioder på alt fra noen måneder til et par år, og så i mellom der har det normalisert seg igjen. På det mest "tacky" kunne det gå for meg hvis jeg danset, klinte og ble tatt på brystene. Helt vilt, og egentlig litt plagsomt. Nei, faktisk VELDIG plagsomt på det aller verste.

Noen år siden nå, heldigvis. I en periode strevde jeg også med å komme, altså helt motsatt. 

Jo.

Anonymkode: e5fcc...088

Skrevet
1 time siden, Hunmedham skrev:

Hm.

Du vrøvler jo fullstendig.

Sa du ikke at kvinner får orgasme uten bruk av vibrator dersom mannen de ligger med er deilig nok? Jo, det sa du. Men nå sier du at du leter etter en som er lettpult. Som ER lettpult. Altså en kvinne som får orgasme lett.

Det er jo ikke kontroversielt i det hele tatt. Noen kvinner kommer bare man blåser på dem (overdrivelse), mens andre trenger kraftig klitorisstimulering. De første er altså lettpulte, mens de andre er ikke det. 

Men hvis man kan lete opp de første, er de jo lettpulte i seg selv. Altså uansett om mannen er superdeilig eller bare deilig.

Dessuten: Er det ikke subjektivt hva som er deilig og sexy? Jeg har vel ligger med oppunder 75 menn i mitt liv. Det er neimen ikke de mest macho eller mest filmstjerne-goodlooking jeg har hatt best sex med, blitt mest kåt på eller kommet deiligst sammen med.

"Det enkle er ofte det beste" er svaret mitt. Jeg ønsker ei som er lettpult, men tar til takke og tilpasser meg med hun jeg får...

Sa du ikke at kvinner får orgasme uten bruk av vibrator dersom mannen de ligger med er deilig nok? Trenger ikke nødvendigvis å være deilig nok, det trengs bare noen som fjerner sperrene hennes...

Det er jo ikke kontroversielt i det hele tatt. Noen kvinner kommer bare man blåser på dem (overdrivelse) Det er ikke overdrivelse, det er fakta... jeg har selv opplevd å gi noen nipple og navle-orgasme uten berøring av klitten...

På den siste har jeg samme erfaring. Har vært sammen med ei som var "to cute to fuck", du verden så kjedelig hun var🙄

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Trenger ikke nødvendigvis å være deilig nok, det trengs bare noen som fjerner sperrene hennes...

👏🏻👏🏻👏🏻

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Trenger ikke nødvendigvis å være deilig nok, det trengs bare noen som fjerner sperrene hennes...

Hva da om hun ikke har sperrer? Hun er bare en av de mange tusen, som altså trenger mer stimuli. 

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Bamseklemmer said:

Men hvorfor må en mann fjerne sperrene og ordne opp, hvorfor ikke ta ansvar for sitt eget sexliv?

Anonymkode: 54f13...c72

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, SlemUlv skrev:

Hva da om hun ikke har sperrer? Hun er bare en av de mange tusen, som altså trenger mer stimuli. 

Alt kan trenes, manglende stimuli er som regel manglende blodsirkulasjon, det er ikke noe hokus pokus. Bestemmer man seg for at ingenting nytter forblir det slik... Snakker du om skadet nerveceller blir det noe annet...

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor må en mann fjerne sperrene og ordne opp, hvorfor ikke ta ansvar for sitt eget sexliv?

Det har du sannelig rett i!

Skrevet
3 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Alt kan trenes, manglende stimuli er som regel manglende blodsirkulasjon, det er ikke noe hokus pokus. Bestemmer man seg for at ingenting nytter forblir det slik... Snakker du om skadet nerveceller blir det noe annet...

Nei jeg snakker om normale kvinner. Som altså ikke får piv orgasmer, og trenger mer en bare en "lett" finger på klitt for å komme.

Tenk om folk bare kunne hatt det gøy med leker, istedenfor å se på det som "tungpult" fordi man liker leker! Idiotisk. Og det ødelegger for mange unge kvinner. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...