Gå til innhold

Tungpult / lettpult

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det kommer an på mannen. Er mannen deilig får jeg lett orgasme. Er mannen ikke deilig får jeg ikke orgasme. Sånn er det for alle kvinner. Men det vil de ikke si. For da vil ikke menn bli værende og oppdra barn.

Anonymkode: b8a4c...a09

Så rart da. Jeg har ligget meg kjæresten fire ganger den siste uka, men fikk bare orgasme to av gangene. Var han deilig to av gangene og ikke deilig de andre to gangene? :klo:

Anonymkode: 411fa...5ef

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eller dere vet kanskje ikke forskjell på klitoris og vibrator? Det ene er noe på kroppen som er nødvendig. Det andre er en dings som er unødvendig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så rart da. Jeg har ligget meg kjæresten fire ganger den siste uka, men fikk bare orgasme to av gangene. Var han deilig to av gangene og ikke deilig de andre to gangene? :klo:

Anonymkode: 411fa...5ef

Kanskje det. Kvinner har ulik tenning i ulike deler av syklusen.

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det kommer an på mannen. Er mannen deilig får jeg lett orgasme. Er mannen ikke deilig får jeg ikke orgasme. Sånn er det for alle kvinner. Men det vil de ikke si. For da vil ikke menn bli værende og oppdra barn.

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra at du har funnet en deilig mann. 

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri snakket om piv orgasme. De fleste behøver mer enn det. Jeg har snakket om vibrator eller ikke vibrator. Tungpult eller lettpult. 

Men kjære deg.. 

I HI spør du om menn foretrekker tungpulte pene damer, eller lettpulte normale. 

Du får ikke svarene du vil ha, og da avhenger plutselig orgasmen av om mannen er deilig eller ikke?! 🥴 

Hvorvidt mannen er deilig eller ikke har jo ingenting med lett/tungpulthet å gjøre

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Mrs Robinson skrev:

Men kjære deg.. 

Du får ikke svarene du vil ha, og da avhenger plutselig orgasmen av om mannen er deilig eller ikke?! 🥴 

Hvorvidt mannen er deilig eller ikke har jo ingenting med lett/tungpulthet å gjøre

Jo det er det det gjør. Spørsmålet er om man vil ha en dame som man synes er deilig. Eller en dame som synes du er deilig. 

Skrevet
9 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Men kjære deg.. 

Er bare å gi opp. Vedkommende vil ikke forstå det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja takk, begge deler, multiorgasmer!

Anonymkode: a9821...422

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, SlemUlv skrev:

Forstå! Nei jeg vil selvfølgelig ikke forstå. Jeg forstår. Men det er myter som damer lager seg bare for å holde på sine menn. Jeg vil ikke godta det!

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, SlemUlv skrev:

Det er jo du som ikke forstår forskjellen på klitoris og vibrator. Da snakker man om å ikke forstå!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo du som ikke forstår forskjellen på klitoris og vibrator. Da snakker man om å ikke forstå!

Hvor pen noen er, har ikke noe med om man får orgasme eller ikke. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Jo. En lettpult dame er en dame som finner en mann som hun tenner på. En tungpult dame er en som finner en mann hun ikke tenner på. Og så krever å bruke vibratoren sin. Og sier at det gjør alle damer. 

• Liker 1
Skrevet

Hva er poenget i denne tråden egentlig?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, SlemUlv skrev:

Nei og det har ingen sagt. Vanskelig å diskutere når du hele tiden sier ting som ingen har sagt. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, miss summers skrev:

Poenget er å få frem hva menn helst vil ha. En dame som er pen. Eller en dame som er god i senga. Men selvfølgelig svarer damer for mennene. Det skjer alltid. De må komme i forkjøpet sånn at menn ikke skal forstå sannheten. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei og det har ingen sagt. Vanskelig å diskutere når du hele tiden sier ting som ingen har sagt. 

Nehei.. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis damene er overbevist om at de har rett. Da kan de jo bare la menn svare. Da behøver de ikke skrike. Ikke sant? 

Skrevet
2 minutter siden, miss summers skrev:

Å undergrave kvinner sexualitet. Igjen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, SlemUlv skrev:

Nehei.. 

Jo. Det som står der er noe helt annet enn om at pene damer for orgasme. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, SlemUlv skrev:

Å undergrave kvinner sexualitet. Igjen. 

Nei. Det er det de damene med vibrator som gjør. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo. Det som står der er noe helt annet enn om at pene damer for orgasme. 

Jeg sa aldri noe om at DAMENE måtte være pene.
Jeg sa:

6 minutter siden, SlemUlv skrev:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...