miss summers Skrevet 4. august 2020 #61 Skrevet 4. august 2020 17 minutter siden, HarryDotter skrev: Tenk om damene skulle gitt deg opp fordi de aldri klarte å få deg til å komme ved å kjile pungen din. Klitten må stimuleres for de aller fleste for å oppnå klimaks. Og bruker du tungen og fingrene dine godt, vil de fleste kvinner få orgasme med deg. Noen få sliter voldsomt med å få orgasme uansett hvem partner de er med og uansett hvor kåte de er. Ikke ta det personlig. Benytt heller hjelpemidler med stor entusiasme og gi henne orgasme. Det er viktigere enn mannens ego. Korrekt 👏🏻
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #62 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, miss summers skrev: Korrekt 👏🏻 Da har du ikke opplevd rett mann! Anonymkode: b8a4c...a09
miss summers Skrevet 4. august 2020 #63 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da har du ikke opplevd rett mann! Anonymkode: b8a4c...a09 Det vet du fint lite om. Og jeg responderte på Harrys svar til han med hakk i plata. 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #64 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, miss summers skrev: Det vet du fint lite om. Og jeg responderte på Harrys svar til han med hakk i plata. Han med hakk i plata har helt rett! Anonymkode: b8a4c...a09
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #65 Skrevet 4. august 2020 Han er en av de få som ikke tror på all den bullsh*ten som damer serverer. Anonymkode: b8a4c...a09
Gjest HarryDotter Skrevet 4. august 2020 #66 Skrevet 4. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne med god erfaring. Det er menn som må skjønne at damer med vibrator ikke er kåt nok og at de bare er sammen for å få barn. Du finner ikke damer som drar frem vibratoren med en hunk. Anonymkode: b8a4c...a09 At du erfarer dette er ikke vitenskap. Fint for deg at du lever i din selvtillits boble og ikke trenger vibrator med hunks. Andre kan trenge det.
miss summers Skrevet 4. august 2020 #67 Skrevet 4. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han med hakk i plata har helt rett! Anonymkode: b8a4c...a09 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er en av de få som ikke tror på all den bullsh*ten som damer serverer. Anonymkode: b8a4c...a09 Nei 1
SlemUlv Skrevet 4. august 2020 #68 Skrevet 4. august 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne med god erfaring. Det er menn som må skjønne at damer med vibrator ikke er kåt nok og at de bare er sammen for å få barn. Du finner ikke damer som drar frem vibratoren med en hunk. Anonymkode: b8a4c...a09 Uhm.. jo det gjør du. Fordi de gjerne vil ha orgasme, og mange ikke får det uten. 😮 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #69 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, SlemUlv skrev: Uhm.. jo det gjør du. Fordi de gjerne vil ha orgasme, og mange ikke får det uten. 😮 Forstår at det er viktig å holde liv i myten. Anonymkode: b8a4c...a09
SlemUlv Skrevet 4. august 2020 #70 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Forstår at det er viktig å holde liv i myten. Anonymkode: b8a4c...a09 Det er ikke en myte. En myte er noe "alle" tror, men som er usann. Det at mange kvinner ikke kommer ved piv, er en sannhet mange dessverre ikke tror på. 4
Mrs Robinson Skrevet 4. august 2020 #71 Skrevet 4. august 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: HAHAHAHAHAHAHA! Dere lar dere lure!! Anonymkode: b8a4c...a09 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er mannen grisedeilig trenger han ikke være flink! Anonymkode: b8a4c...a09 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne med god erfaring. Det er menn som må skjønne at damer med vibrator ikke er kåt nok og at de bare er sammen for å få barn. Du finner ikke damer som drar frem vibratoren med en hunk. Anonymkode: b8a4c...a09 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er pen = hun er deilig. Hun kommer lett = du er deilig. Anonymkode: b8a4c...a09 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har du ikke opplevd rett mann! Anonymkode: b8a4c...a09 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er en av de få som ikke tror på all den bullsh*ten som damer serverer. Anonymkode: b8a4c...a09 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår at det er viktig å holde liv i myten. Anonymkode: b8a4c...a09 Og du er 16 år gammel? Signerer HarryDotter👏 3
Mrs Robinson Skrevet 4. august 2020 #72 Skrevet 4. august 2020 På 2.8.2020 den 22.43, AnonymBruker skrev: En helt vanlig dame som kan få orgasme lett. En veldig pen dame som trenger bruke vibratoren sin. Hvem velger du. Anonymkode: b8a4c...a09 På 3.8.2020 den 9.19, AnonymBruker skrev: Mente for varig forhold. Anonymkode: b8a4c...a09 På 3.8.2020 den 10.06, AnonymBruker skrev: Lurer bare på hva som betyr mest. Se pen ut eller og være lett å ha sex med. Anonymkode: b8a4c...a09 Ah.. Innser nå at du er dama som er "helt vanlig, men får orgasme lett". Er du sur og bitter fordi drømmemannen valgte en pen dame, når han kunne valgt superorgasmeren? Såså. Det finnes noen for deg også. Husk at det finnes andre verdier som menn ser etter også.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #73 Skrevet 4. august 2020 Det kommer litt an på. Vanligvis er jeg ikke interessert i veldig pene damer, men helt normale, så det ville nok vært mest nærliggende å treffe ei «normal» ei (hva nå enn det vil si) uansett. Det sagt så liker jeg en utfordring, og tar like gjerne ei «normal» dame som kanskje trenger litt ekstra for å komme. Nå er jeg lesbisk da, menn tenker sikkert annerledes. Anonymkode: 5ae0a...d1c 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #74 Skrevet 4. august 2020 5 minutter siden, Mrs Robinson skrev: Innser nå at du er dama som er "helt vanlig, men får orgasme lett". Nei, det kommer an på mannen. Er mannen deilig får jeg lett orgasme. Er mannen ikke deilig får jeg ikke orgasme. Sånn er det for alle kvinner. Men det vil de ikke si. For da vil ikke menn bli værende og oppdra barn. Anonymkode: b8a4c...a09
Mrs Robinson Skrevet 4. august 2020 #75 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, det kommer an på mannen. Er mannen deilig får jeg lett orgasme. Er mannen ikke deilig får jeg ikke orgasme. Sånn er det for alle kvinner. Men det vil de ikke si. For da vil ikke menn bli værende og oppdra barn. Anonymkode: b8a4c...a09 😂😂😂 Og jeg får multiorgasmer og kan tidvis sprute med mannen min! Da er det slik for alle kvinner! 5
SlemUlv Skrevet 4. august 2020 #76 Skrevet 4. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det kommer an på mannen. Er mannen deilig får jeg lett orgasme. Er mannen ikke deilig får jeg ikke orgasme. Sånn er det for alle kvinner. Men det vil de ikke si. For da vil ikke menn bli værende og oppdra barn. Anonymkode: b8a4c...a09 Så du har snakket med ALLE damer i hele verden? 😮 jeg mener, siden forskning sier annet liksom. 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #77 Skrevet 4. august 2020 13 minutter siden, Mrs Robinson skrev: 😂😂😂 Og jeg får multiorgasmer og kan tidvis sprute med mannen min! Da er det slik for alle kvinner! Bra at du har funnet en deilig mann. Anonymkode: b8a4c...a09
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #78 Skrevet 4. august 2020 12 minutter siden, SlemUlv skrev: Så du har snakket med ALLE damer i hele verden? 😮 jeg mener, siden forskning sier annet liksom. Nei, forskning sier ikke noe annet. Anonymkode: b8a4c...a09
SlemUlv Skrevet 4. august 2020 #79 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, forskning sier ikke noe annet. Anonymkode: b8a4c...a09 Jo det gjør den. 😃 Forskning sier at veldig mange kvinner, ikke får piv orgasme. Men jeg har nå opplyst alle mine venninner om dette, så de kan forlate sine livspartnere. Sånn at de får piv orgasme, som du har lovet Ler 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2020 #80 Skrevet 4. august 2020 7 minutter siden, SlemUlv skrev: Jo det gjør den. 😃 Forskning sier at veldig mange kvinner, ikke får piv orgasme. Men jeg har nå opplyst alle mine venninner om dette, så de kan forlate sine livspartnere. Sånn at de får piv orgasme, som du har lovet Ler Jeg har aldri snakket om piv orgasme. De fleste behøver mer enn det. Jeg har snakket om vibrator eller ikke vibrator. Tungpult eller lettpult. Anonymkode: b8a4c...a09 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå