AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #41 Skrevet 2. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS har sagt hva han mener og tenker. At hun velger å overse det må hun ta konsekvensen av selv. Anonymkode: 9770a...37c Ts har sagt at hvem vet, kanskje får han også følelser etterhvert. Jeg vil ikke kalle det for tydelig tale. Anonymkode: 31fec...d75 4
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #42 Skrevet 2. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg svarer veldig kort på meldinger, prøver å være reservert for å på en måte vise at jeg ikke har de samme følelsene for henne. Da hun fortalte meg at hun hadde følelser for meg for 6 måneder siden, da jeg at det ikke kan planlegges fra min side. Hvis vi vil bli seriøse, dvs. at jeg også utvikler følelser, er det noe som skjer...Men kanskje hun lever i håpet. Det virker slik. Anonymkode: 2b04d...3f2 Ingen tvil om at hun lever i håpet. Pga dette du sa til henne så er hun nok også overbevist om at dette er mer enn bare sex. Den der svarer kort og reservert gjør ting mye værre. Om du utnytter henne, nja... Synest nok du gjør det faktisk. Betyr ikke at jeg ikke mener hun har et ansvar selv, men det ligger litt åpent at du kan utvikle følelser. Og hvorfor ikke bare prøve? Anonymkode: 9bd3f...9c7 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #43 Skrevet 2. august 2020 2 minutter siden, miSs. skrev: Når jeg var mye yngre, traff jeg en fyr som ikke var interessert i forhold og det var visst kun sex. Det fikk jeg vite flere måneder etterpå av han, men da var jeg så interessert i han at det var sykt vanskelig å gi opp. Ja, man må gå på noen smell for å lære, enig der. Jeg ble til en kald og overlegen person mot mannfolk, etter han. Det hele tok fra meg håpet om at noen faktisk kunne elske meg for den jeg er. Så leit å høre. Håper du har fått håpet igjen ❤️ Jeg er også enig i at man lærer av å gå på en smell iblant. Men synes ikke det gjør det mer ok å ikke ta hensyn til andre når man ser de sliter med å ta rett valg for seg. I hvert fall ikke når en selv er på andre enden, og kan avslutte for å hjelpe. Jeg tror man kan lære på flere måter. Dersom TS avslutter, og er helt ærlig på hvorfor, vil fortsatt jenta det er snakk om kunne lære av det. Dessuten virker det som at hun allerede er følelsesmessig investert i "forholdet". Hun blir jo sikkert såret når det er over, men vil tro hun også lærer noe av det når hun får det litt på avstand. Det er hennes ansvar, men det likevel riktig av TS å ta hensyn og lytte til egen samvittighet. Det mener jeg. Anonymkode: 0fc0d...86f 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #44 Skrevet 2. august 2020 10 minutter siden, miSs. skrev: Når jeg var mye yngre, traff jeg en fyr som ikke var interessert i forhold og det var visst kun sex. Det fikk jeg vite flere måneder etterpå av han, men da var jeg så interessert i han at det var sykt vanskelig å gi opp. Ja, man må gå på noen smell for å lære, enig der. Jeg ble til en kald og overlegen person mot mannfolk, etter han. Det hele tok fra meg håpet om at noen faktisk kunne elske meg for den jeg er. Men din fyr sa ikke ifra. Det har TS gjort. Anonymkode: 9770a...37c 1
miSs. Skrevet 2. august 2020 #45 Skrevet 2. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men din fyr sa ikke ifra. Det har TS gjort. Anonymkode: 9770a...37c Spørs hvor lenge han drøya å si fra, eller om han var åpen om det med en gang..
miSs. Skrevet 2. august 2020 #46 Skrevet 2. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så leit å høre. Håper du har fått håpet igjen ❤️ Jeg er også enig i at man lærer av å gå på en smell iblant. Men synes ikke det gjør det mer ok å ikke ta hensyn til andre når man ser de sliter med å ta rett valg for seg. I hvert fall ikke når en selv er på andre enden, og kan avslutte for å hjelpe. Jeg tror man kan lære på flere måter. Dersom TS avslutter, og er helt ærlig på hvorfor, vil fortsatt jenta det er snakk om kunne lære av det. Dessuten virker det som at hun allerede er følelsesmessig investert i "forholdet". Hun blir jo sikkert såret når det er over, men vil tro hun også lærer noe av det når hun får det litt på avstand. Det er hennes ansvar, men det likevel riktig av TS å ta hensyn og lytte til egen samvittighet. Det mener jeg. Anonymkode: 0fc0d...86f Etter han var det motsatte, at det var mange som var interessert i forhold med meg. Men det endte opp med at jeg ikke ville, etter noen måneder med sex og morro var jeg borte vekk fra de som ville ha forhold med meg. Det ødela meg følelsesmessig, nå er jeg gift og har problemer med å tro på at mannen elske meg selvom han forteller å forsikrer meg om det veldig ofte. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #47 Skrevet 2. august 2020 Så lenge hun har følelser og et håp om at det skal bli dem, vil hun ikke oppdage det om en bedre mann dukker opp fordi hun er så invistert i ham. Avslutt det. Anonymkode: 9664e...f4b 5
Cuntzilla Skrevet 2. august 2020 #48 Skrevet 2. august 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle vil ha forhold. Det betyr ikke at man ikke vil ha sex. Du gjør ingenting galt TS. Vi kvinner er faktisk(!) ansvarlige for oss selv. Du har fortalt henne hvor landet ligger. Anonymkode: 9770a...37c 1 time siden, MarieLo skrev: Ja, det er på tide å avslutte det da. Hun kan avslutte det også, når hun vil, man må ikke blindt følge følelsene sine heller når fornuften sier noe annet. Det er bare ansvarsfraskrivelse å la alt ligge på han. Synes det er dere som driver med ansvarsfraskrivelse her. Voksne kvinner og menn tar faktisk (!) også litt ansvar for de rundt seg. Vi lever i samspill med andre mennesker, og våre handlinger påvirker dem. Det blir veldig egoistisk å kun tenke på seg selv og ignorere andres følelser, verden blir jo et hakket bedre sted om folk har en smule empati. TS kan gjemme seg bak at han liksom har sitt på det rene, jeg har gjort det samme selv. Men det er jo litt ufint når man egentlig vet veldig godt hva som skjer og hvorfor, og bare velger å utnytte situasjonen. Han har åpenbart ikke vært veldig tydelig heller, han har vært vag og svak. Det minste han kan gjøre er å sette seg ned med henne og skjære gjennom all usikkerheten som garantert ligger mellom de to ved å være helt soleklar på hva han tenker. Hvis ikke så leker han litt med henne i min mening. Endret 2. august 2020 av Cuntzilla 6
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 2. august 2020 #49 Skrevet 2. august 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ei "venninne" som jeg treffer kun for sex. Hun fortalte for 6 måneder siden at hun hadde følelser for meg...Merker også at når vi har sex, er hun veldig lidenskapelig. Jeg sa at jeg kun vil fortsette slik som nå ,og møtes uten forpliktelser. Hun sender meg meldinger som tyder på at hun har sterke følelser for meg, jeg prøver å være tilbakeholden. Det er så deilig å ha sex med henne, så vil så gjerne fortsette å møte henne. men er det sleipt av meg? Utnytter jeg henne? Anonymkode: 2b04d...3f2 Ja du utnytter situasjonen. Det er lov ha ryggrad selv om du blir fristet til å gjøre noe som egentlig ikke er helt greit. Dere kan jo snakke sammen om det.
MarieLo Skrevet 2. august 2020 #50 Skrevet 2. august 2020 4 minutter siden, Cuntzilla skrev: Synes det er dere som driver med ansvarsfraskrivelse her. Voksne kvinner og menn tar faktisk (!) også litt ansvar for de rundt seg. Vi lever i samspill med andre mennesker, og våre handlinger påvirker dem. Det blir veldig egoistisk å kun tenke på seg selv og ignorere andres følelser, verden blir jo et hakket bedre sted om folk har en smule empati. TS kan gjemme seg bak at han liksom har sitt på det rene, jeg har gjort det samme selv. Men det er jo litt ufint når man egentlig vet veldig godt hva som skjer og hvorfor, og bare velger å utnytte situasjonen. Han har åpenbart ikke vært veldig tydelig heller, han har vært vag og svak. Det minste han kan gjøre er å sette seg ned med henne og skjære gjennom all usikkerheten som garantert ligger mellom de to ved å være helt soleklar på hva han tenker. Hvis ikke så leker han litt med henne i min mening. Hvordan kan vi drive med ansvarsfraskrivelse? Det var en litt sånn "Nei, du er!" Kommentar. Men ja, dette forholdet bør helt klart avsluttes og det kan gjøres av begge når som helst. Den ene kan avslutte det fordi det er til det beste for begge partene selv om den andre ikke vil forstå det, eller så kan den andre avslutte det fordi man ikke får det man ønsker og forventer av relasjonen.
Cuntzilla Skrevet 2. august 2020 #51 Skrevet 2. august 2020 (endret) 9 minutter siden, MarieLo skrev: Hvordan kan vi drive med ansvarsfraskrivelse? Det var en litt sånn "Nei, du er!" Kommentar. Men ja, dette forholdet bør helt klart avsluttes og det kan gjøres av begge når som helst. Den ene kan avslutte det fordi det er til det beste for begge partene selv om den andre ikke vil forstå det, eller så kan den andre avslutte det fordi man ikke får det man ønsker og forventer av relasjonen. Jeg synes selvsagt ikke du personlig driver med ansvarsfraskrivelse i ditt liv, vi diskuterer ikke deg her. Jeg synes det dere skrev som svar på spørsmålet til TS/temaet i tråden var å frata han alt ansvar. Jeg mener han har noe ansvar som medmenneske. Endret 2. august 2020 av Cuntzilla 4
MarieLo Skrevet 2. august 2020 #52 Skrevet 2. august 2020 2 minutter siden, Cuntzilla skrev: Jeg synes selvsagt ikke du personlig driver med ansvarsfraskrivelse i ditt liv, vi diskuterer ikke deg her. Jeg synes det dere skrev som svar på spørsmålet til TS/temaet i tråden var å frata han alt ansvar. Jeg mener han har noe ansvar som medmenneske. Hva mener du om hun da. Hvilke ansvar har hun?
miSs. Skrevet 2. august 2020 #53 Skrevet 2. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, du utnytter henne. Hun er ikke "bra sex". Hun er bra sex for deg fordi hun er forelsket i deg og gjør sitt beste for at du skal ta henne inn i varmen. Avslutt det. Mest sannsynlig kommer hun til å prøve overtale deg til å fortsette, fordi all tid med deg vil fortone seg som paradis for henne: selv utnytting. Men du skal kun si ja om du tenker bli kjæreste med henne. Anonymkode: e8f15...aa0 Så enig👌 5
Cuntzilla Skrevet 2. august 2020 #54 Skrevet 2. august 2020 Akkurat nå, MarieLo skrev: Hva mener du om hun da. Hvilke ansvar har hun? Du prøver å gjøre dette veldig firkantet når det ikke er det. Jeg har bare vært i relasjoner hvor jeg har hatt overtaket eller "makta", eller sett den type relasjoner utenfra, og tenker at det går jo an å være snill. Selv om det er han som er forelsket i deg sin "feil" at han kommer løpende hver gang du ringer og ber han om en tjeneste før du så kaster han på dør igjen, så er du fremdeles en kjip person. 5
MarieLo Skrevet 2. august 2020 #55 Skrevet 2. august 2020 4 minutter siden, Cuntzilla skrev: Du prøver å gjøre dette veldig firkantet når det ikke er det. Jeg har bare vært i relasjoner hvor jeg har hatt overtaket eller "makta", eller sett den type relasjoner utenfra, og tenker at det går jo an å være snill. Selv om det er han som er forelsket i deg sin "feil" at han kommer løpende hver gang du ringer og ber han om en tjeneste før du så kaster han på dør igjen, så er du fremdeles en kjip person. Du unngår jo åpenbart dette veldig mye. Vil du ikke svare på hva du synes hennes ansvar er?
Cuntzilla Skrevet 2. august 2020 #56 Skrevet 2. august 2020 2 minutter siden, MarieLo skrev: Du unngår jo åpenbart dette veldig mye. Vil du ikke svare på hva du synes hennes ansvar er? Åja, synes du det? Jeg tror du prøver veldig å lage dette til en diskusjon her. Hun har selvsagt ansvar for seg selv og andre, akkurat som han. Når jeg skriver mennesker så mener jeg altså alle mennesker, i tilfelle det var noe tvil. 4
MarieLo Skrevet 2. august 2020 #57 Skrevet 2. august 2020 Akkurat nå, Cuntzilla skrev: Åja, synes du det? Jeg tror du prøver veldig å lage dette til en diskusjon her. Hun har selvsagt ansvar for seg selv og andre, akkurat som han. Når jeg skriver mennesker så mener jeg altså alle mennesker, i tilfelle det var noe tvil. Så hva mener du hun bør gjøre? Siden hun har ansvar for seg selv. Og andre?
MarieLo Skrevet 2. august 2020 #58 Skrevet 2. august 2020 Det er ingen som er ansvarlig for noen andre. 1
Cuntzilla Skrevet 2. august 2020 #59 Skrevet 2. august 2020 Akkurat nå, MarieLo skrev: Så hva mener du hun bør gjøre? Siden hun har ansvar for seg selv. Og andre? Det beste for henne hadde vært å gå. 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #60 Skrevet 2. august 2020 21 minutter siden, MarieLo skrev: Hva mener du om hun da. Hvilke ansvar har hun? Hennes ansvar er å ta vare på seg selv. Hun er sikkert et empatisk menneske som aksepterer litt for mye fra andre og glemmer seg selv. Hun er forelsket i en mann som ved handling viser at han vil ha henne. De har sex, han svarer på meldinger og han bruker tiden sin på henne. I ord har han sagt at han kan utvikle følelser. Det vil si at han ikke har vært tydelig på hvordan han virkelig tenker. Det er mange ting som her tilsier at hun tror at dette kan utvikle seg til et forhold om hun er litt tålmodig. Om han var mer tydelig, ville hun visst hva hun fikk og kunne tatt valg ut i fra det. Anonymkode: 0c073...170 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå