MarieLo Skrevet 2. august 2020 #61 Skrevet 2. august 2020 Akkurat nå, Cuntzilla skrev: Det beste for henne hadde vært å gå. Hvorfor gjør hun det ikke da?
MarieLo Skrevet 2. august 2020 #62 Skrevet 2. august 2020 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hennes ansvar er å ta vare på seg selv. Hun er sikkert et empatisk menneske som aksepterer litt for mye fra andre og glemmer seg selv. Hun er forelsket i en mann som ved handling viser at han vil ha henne. De har sex, han svarer på meldinger og han bruker tiden sin på henne. I ord har han sagt at han kan utvikle følelser. Det vil si at han ikke har vært tydelig på hvordan han virkelig tenker. Det er mange ting som her tilsier at hun tror at dette kan utvikle seg til et forhold om hun er litt tålmodig. Om han var mer tydelig, ville hun visst hva hun fikk og kunne tatt valg ut i fra det. Anonymkode: 0c073...170 Hva? Har han ikke vært tydelig? Fikk inntrykk av at han hadde vært klar på sine intensjoner tidligere i tråden. Endret 2. august 2020 av MarieLo
Cuntzilla Skrevet 2. august 2020 #63 Skrevet 2. august 2020 2 minutter siden, MarieLo skrev: Hvorfor gjør hun det ikke da? Fordi hun er forelsket tenker jeg. Si meg, kan du ingenting om mennesker? 5
MarieLo Skrevet 2. august 2020 #64 Skrevet 2. august 2020 2 minutter siden, Cuntzilla skrev: Fordi hun er forelsket tenker jeg. Si meg, kan du ingenting om mennesker? Jeg vet at en forelskelse ikke trenger å forandre noe som helst. Jeg vet at de går over også.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #65 Skrevet 2. august 2020 9 minutter siden, MarieLo skrev: Hva? Har han ikke vært tydelig? Fikk inntrykk av at han hadde vært klar på sine intensjoner tidligere i tråden. Han er ikke tydelig når han svarer reservert på hennes meldinger og tenker at hun ut i fra det skal tolke at han ikke er interessert i mer enn sex. I tillegg skriver han at han har sagt til henne at det kan bli seriøst om han får følelser og at det er noe som kan skje. Dette er ikke å være tydelig. Anonymkode: 0c073...170 7
Gjest wahaj Skrevet 2. august 2020 #66 Skrevet 2. august 2020 10 minutter siden, MarieLo skrev: Hva? Har han ikke vært tydelig? Fikk inntrykk av at han hadde vært klar på sine intensjoner tidligere i tråden. Nei, senere svar hadde han sagt at han med tiden kanskje kunne få følelser for henne. Det er ikke klar intensjon. Hu lever da i håpet.
MarieLo Skrevet 2. august 2020 #67 Skrevet 2. august 2020 Oki. Kanskje en siste prat er på plass da? La alle være klare og tydelige og så ta det derfra?
Gjest Niek79 Skrevet 2. august 2020 #68 Skrevet 2. august 2020 14 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ei "venninne" som jeg treffer kun for sex. Hun fortalte for 6 måneder siden at hun hadde følelser for meg...Merker også at når vi har sex, er hun veldig lidenskapelig. Jeg sa at jeg kun vil fortsette slik som nå ,og møtes uten forpliktelser. Hun sender meg meldinger som tyder på at hun har sterke følelser for meg, jeg prøver å være tilbakeholden. Det er så deilig å ha sex med henne, så vil så gjerne fortsette å møte henne. men er det sleipt av meg? Utnytter jeg henne? Anonymkode: 2b04d...3f2 Jeg ser ikke at dette er utnyttelse. Hun er et voksent menneske som du har gitt uttrykk for at du ikke har følelser for. Det får være grenser for hvor mye vi skal infantilisere kvinner.
Cuntzilla Skrevet 2. august 2020 #69 Skrevet 2. august 2020 (endret) 16 minutter siden, MarieLo skrev: Jeg vet at en forelskelse ikke trenger å forandre noe som helst. Jeg vet at de går over også. Gratulerer. Da vet du kanskje også at forelskelse kan forandre alt, og at det kan være vanskelig å bare slå den av når en er midt oppi den. Du, jeg er egentlig like kald og pragmatisk som deg, og forelsket blir jeg nesten aldri. Men det er akkurat sånne som oss som bør ha litt omtanke for at ikke alle andre er like. Du kan gjerne si at du har null ansvar for andres liv og ha helt rett i det rent juridisk sett. Men sånn - hvis du vil være snill med andre så er det likevel lov å være det da Og det er nok også noen etikkfilosofer som er uenige i at du står med null ansvar også. Å vitende påføre andre smerte er jo for eksempel noe man kan argumentere for er etisk feil, og det er jo ikke helt usannsynlig at hun dama her sitter med en ganske stor klump i halsen når hun venter på svar på SMSene sine og at denne relasjonen sliter på henne i lengden. Endret 2. august 2020 av Cuntzilla 11
MarieLo Skrevet 2. august 2020 #70 Skrevet 2. august 2020 (endret) 19 minutter siden, Cuntzilla skrev: Gratulerer. Da vet du kanskje også at forelskelse kan forandre alt, og at det kan være vanskelig å bare slå den av når en er midt oppi den. Du, jeg er egentlig like kald og pragmatisk som deg, og forelsket blir jeg nesten aldri. Men det er akkurat sånne som oss som bør ha litt omtanke for at ikke alle andre er like. Du kan gjerne si at du har null ansvar for andres liv og ha helt rett i det rent juridisk sett. Men sånn - hvis du vil være snill med andre så er det likevel lov å være det da Og det er nok også noen etikkfilosofer som er uenige i at du står med null ansvar også. Å vitende påføre andre smerte er jo for eksempel noe man kan argumentere for er etisk feil, og det er jo ikke helt usannsynlig at hun dama her sitter med en ganske stor klump i halsen når hun venter på svar på SMSene sine og at denne relasjonen sliter på henne i lengden. Disse hersketeknikkene kan du spare deg for for min del. Og vi er bare ansvarlige for små barn som ikke er ansvarlig for seg selv. Alle voksne er ansvarlige for seg selv. Absolutt ingen voksne er ansvarlige for noen andre voksne. Du sier man har lov. Hvorfor skulle det være et behov for det? Man kan selvfølgelig være snill med andre, men det innebærer ikke å være ansvarlig for de. Man hjelper de ikke ved å ta vekk denne ansvarligheten de føler de har for seg selv. Endret 2. august 2020 av MarieLo
Cuntzilla Skrevet 2. august 2020 #71 Skrevet 2. august 2020 2 minutter siden, MarieLo skrev: Disse hersketeknikkene kan du spare deg for for min del. Og vi er bare ansvarlige for små barn som ikke er ansvarlig for seg selv. Alle voksne er ansvarlige for seg selv. Absolutt ingen voksne er ansvarlige for noen andre voksne. Du sier man har lov. Hvorfor skulle det være et behov for det? Man kan selvfølgelig være snill med andre, men det innebærer ikke å være ansvarlig for de. Man hjelper de ikke ved å ta vekk denne ansvarligheten de føler de har for seg selv. Jeg ser ikke helt hva som er hersketeknikker her, beklager det isåfall. Da får vi være enige om å være uenige, denne diskusjonen kommer det jo ingenting ut av. 6
MarieLo Skrevet 2. august 2020 #72 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, Cuntzilla skrev: Jeg ser ikke helt hva som er hersketeknikker her, beklager det isåfall. Da får vi være enige om å være uenige, denne diskusjonen kommer det jo ingenting ut av. Kanskje jeg bare er trøtt. Ja, kommer ingen vei her ser det ut som. Noen vil kontrollere andre voksne mennesker og bli kontrollert, mens andre tenker at alle bør bare kontrollere seg selv og ingen andre. Takk for praten.
~ m a u d e ~ Skrevet 2. august 2020 #73 Skrevet 2. august 2020 (endret) 3 timer siden, Alterego666 skrev: Å være en skvær og ålreit fyr krever litt mer enn å bare være en som har rett. 👏🏻👏🏻👏🏻 Edit, etter å ha lest resten av tråden; Det samme gjelder for damer! 😌 Endret 2. august 2020 av ~ m a u d e ~ 6
burgut Skrevet 2. august 2020 #74 Skrevet 2. august 2020 Synes ikke du utnytter henne. Hun har ansvar for seg selv og tar egne valg,men om du vil være snill bør du avslutte dette med henne. Hun håper nok på at du vil forelske deg også,og om du vet at det ikke er tilfelle,er det snilleste du kan gjøre å la henne gå videre. 1
Gjest Warrior Skrevet 2. august 2020 #75 Skrevet 2. august 2020 Nei du utnytter henne ikke. Du har vært ærlig om hva du vil så da velger hun selv om hun vil fortsette å møte deg for sex eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #76 Skrevet 2. august 2020 Ja, du utnytter henne fordi du ikke er helt ærlig og tydelig. Du lar det være litt utydelig hva som kan skje etterhvert, og der ligger den "guleroten" som du holder fast på for å sikre deg fortsatt å ha sex med henne. Og det er utnytting når du vet godt at hun har fått følelser for deg. Anonymkode: fb96d...c40 5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #77 Skrevet 2. august 2020 4 timer siden, MarieLo skrev: Det er ingen som er ansvarlig for noen andre. Hva skjedde med ubetinget kjærlighet? Anonymkode: 31fec...d75 1
Gjest Alterego666 Skrevet 2. august 2020 #78 Skrevet 2. august 2020 4 timer siden, ~ m a u d e ~ skrev: 👏🏻👏🏻👏🏻 Edit, etter å ha lest resten av tråden; Det samme gjelder for damer! 😌 Ja, det er en god generell regel.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #79 Skrevet 2. august 2020 16 timer siden, MarieLo skrev: Folk må begynne å ta ansvar for seg selv virker det som. Hun kan gå sin vei når som helst, men velger å bruke tid på han. Spiller ingen rolle hva hun tenker, det som betyr noe er hva hun gjør, og det er hun ansvarlig for selv. Og alt har konsekvenser. Hjelper ikke å legge noe av dette ansvaret på noen andre. Det er bare egoistisk og man blir en belastning for andre da. Det går an å være et ålreit medmenneske Anonymkode: 16413...3e6 5
MarieLo Skrevet 2. august 2020 #80 Skrevet 2. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skjedde med ubetinget kjærlighet? Anonymkode: 31fec...d75 Det ér ubetinget kjærlighet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå